Gjest ~Milla~ Skrevet 13. januar 2009 #2401 Del Skrevet 13. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #2402 Del Skrevet 13. januar 2009 Ha en fin dag! Gleder meg til å møte deg og de andre i morgen. Det blir spennende ja! Hei! ------ Det var godt å få seg en tur ut. Det hjalp bra! Ryddet først litt i leiligheten, gikk så ut med tomflasker og glass/metall. Handlet for rundt 180kr, og kortet mitt ble avvist. Hjelp! Fant heldigvis et annet kort i sekken jeg hadde med i butikken. Ennå godt jeg hadde med det, OG husket koden til det. Så nå at jeg hadde 160kr disp på kontoen! Hehe.... Etter at jeg kom tilbake har jeg skylt frukten jeg kjøpte og støvsugd. Så nå er det rimelig klart for besøk etter middag i kveld. Det blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. januar 2009 #2403 Del Skrevet 13. januar 2009 Koselig med besøk.. hvem kommer? Jeg har 140kroner disp. på konto så her står det litt dårlig til om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 13. januar 2009 #2404 Del Skrevet 13. januar 2009 Godt du hadde ekstra kort med deg! Jeg synes det er så forferdelig flaut, jeg, når kortet blir avvist... Så flink du er som støvsuger og holder på. Du har ikke lyst til å komme en tur på besøk her også, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 13. januar 2009 #2405 Del Skrevet 13. januar 2009 Så flink du er som støvsuger og holder på. Du har ikke lyst til å komme en tur på besøk her også, vel? Og til meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #2406 Del Skrevet 13. januar 2009 Koselig med besøk.. hvem kommer? Jeg har 140kroner disp. på konto så her står det litt dårlig til om dagen Foreldrene mine og broren min kommer en liten tur til vafler! Må bare lage røra snart! Godt du hadde ekstra kort med deg! Jeg synes det er så forferdelig flaut, jeg, når kortet blir avvist... Så flink du er som støvsuger og holder på. Du har ikke lyst til å komme en tur på besøk her også, vel? Det var kjipt ja. Det kjedeligste hadde jo vært å komme hjem og finne ut at jeg hadde med meg det kortet, uten å bruke det. Tømte jakka for penger før jeg dro ut også. Det holder å støvsuge disse 4 rommene i leiligheten! Og til meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. januar 2009 #2407 Del Skrevet 14. januar 2009 Koselig med besøk igår? Håper du har en fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #2408 Del Skrevet 14. januar 2009 Det var koselig med besøk i går ja. Gode vafler ble det virkelig. Var absolutt ikke i noen god form da jeg sto opp i dag. Var nesten svimmel da jeg sto i dusjen. Men ble bedre etter at jeg hadde spist, heldigvis. Kom meg på treff, og alle var veldig hyggelige. Men det var godt å komme i sofakroken igjen gitt. Under en time til sambo kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. januar 2009 #2409 Del Skrevet 14. januar 2009 Koselig med treff... men høres også litt skummelt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #2410 Del Skrevet 14. januar 2009 Nei da, ikke veldig skummelt. Kanskje bittelitt rett før, og så er det bare super koselig. Nå kan det vel ikke være så lenge igjen til sambo kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 14. januar 2009 #2411 Del Skrevet 14. januar 2009 Nei da, ikke veldig skummelt. Kanskje bittelitt rett før, og så er det bare super koselig. Det kan jeg bekrefte . Hyggelig å møte deg i dag!Jeg ser vi tar samme runden i dagbøkene . Det er visst maaaange jeg ikke har vært innom i det hele tatt - inkludert deg . Men jeg har generelt ikke vært flink til å vanke i dagbøker i min KG-karriere. Men nå i permisjonen blir det nok en del mer tid på KG , og så er det jo spennende å følge med nå i innspurten! Håper vi får til flere treff da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #2412 Del Skrevet 14. januar 2009 Det er klart det blir mindre tid til andres dagbøker når du er i jobb og har ei lita ei! Koselig at du stakk innom nå! Har nesten vondt i rompa etter sitting på stolen på cafeen. Hehe... Mamma hadde oppdaget at det er tilbud hos BarnasHus, så hun lurte på om jeg ville bli med til Alnabru i morgen. Så da blir det vel en tur dit. Da får jeg i alle fall kjøpt stellemadrassen og kanskje bittelitt klær. Vi får se. Vi har ikke så mye klær i størrelse 50 og 56, men det blir jo fort smått også, så det er kanskje like greit. Jeg har jo skrevet tidligere at "svigermor" har laget hentesett, og må finne en fin bukse som kan "høre" til jakka. Min tante har strikket et annet hvitt sett til den lille, og hun holder på med å strikke dåpskjole. Hun er kjempe flink! Det blir spennede å se den! Hun lagde dåpskjolen som datteren til eldste kusina mi brukte for ca 18 år siden. Vi kunne låne den, men det er koseligere å ha en "egen" enn å ha en til låns. Alle barnebarna til tanta mi er nok døpt i den kjolen (ikke helt sikker) men det er jo rundt 7 stykker. Sambos bror hadde vært på ultralyd med sin sambo i dag, og de har termin 15. juni. Blir koselig å følge med dem også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. januar 2009 #2413 Del Skrevet 14. januar 2009 Fikk tilbudsbrosjyre fra barnas hus forleden dag, så kan skrive under på at det var mye fint på salg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 14. januar 2009 #2414 Del Skrevet 14. januar 2009 Takk for treff i dag ja! Det var veldig hyggelig! Hmm... Salg på Barnas hus sier du? Kanskje jeg også må på ekspedisjon til Alnabru i morgen? S var 53 cm da han blei født og vokste 1 cm i uka, så det var ikke mye bruk for klær i 50 og 56 nei... Forresten så var det bra for hodet mitt å treffe andre høygravide i dag. Jeg blei plutselig mye mer innstilt på redebygging. Nå har jeg faktisk LYST til å gå gjennom klærne fra sist og sortere i størrelser og se hva vi har. Takk for inspirasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 14. januar 2009 #2415 Del Skrevet 14. januar 2009 Har nesten vondt i rompa etter sitting på stolen på cafeen. Hehe... Ja, jeg kjente det etterpå . Hadde vært godt med en luftetur etterpå, men det ble litt titting i butikker, og så rett hjem i barnehagen. Får gå en tur i morgen heller. *zapper inn på barnashus.no* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #2416 Del Skrevet 14. januar 2009 Får se hvor mye shopping det blir. Kontoen er egentlig ikke så veldig full. Hehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 14. januar 2009 #2417 Del Skrevet 14. januar 2009 Det er ikke bare du og jeg som har vondt i rumpa etter tre timer i de stolene, skjønner jeg Merket det på sluttet at kroppen begynte å verke, men har vært overraskende fin i kroppen etterpå. Heldigvis! Takk for et hyggelig treff, vi sees plutselig igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 14. januar 2009 #2418 Del Skrevet 14. januar 2009 Takk for i dag!!! Da har jeg fått huket opp deg også. Så håper jeg det blir flere treff, selv om det nesten er tvilsomt om jeg er klar om to uker... Må finne sengen nå, har vært en laaang og innholdsrik dag! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #2419 Del Skrevet 15. januar 2009 Koselig at dere titter innom! da er jeg tilbake fra handletur med mamma. Det ble ikke allverdens babytøy, men fikk da tak i en søt rosa bukse hun kan ha til hentejakka si. Ellers ble det et par babybadehåndkler og "sugekoppknagger" til å ha på badet. Rimelig utslitt etter masse vandring og sånt, så nå blir det godt å slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 15. januar 2009 #2420 Del Skrevet 15. januar 2009 Ta deg en velfortjent hvil! Jeg skal prøve å hente frem redebyggervibbene og finne frem litt babytøy i kveld.... Den vogga var forresten bare helt RÅFIN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå