Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Gjest ~Milla~

Ja nå gjelder det å nyte de siste dagene sammen før lille jenta endelig kommer. Eller du synes kanskje dagene går litt sakte...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vugga var kjempefin. :)

Blir spennende på søndag med fullmånen da,kansje noen av oss i terminklubben føder. :jepp:

Ha en trivelig helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se hvor mange små som dukker opp når det er fullmåne ja. Men jeg tror ikke nurket vårt kommer ennå. Men man vet aldri!

Vi var en tur ute i dag for å bytte en bok jeg fikk til jul, fikk tilgodelapp i stedet. Ellers har jeg ryddet i papirer. Godt å være ferdig med det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten.

Uke 37 i dag!

3 uker og 2 dager til termin.

Den siste uka har jeg kjent mer til at nurket dunker nedover i bekkenet og jeg har også kjent enkelte kynnere. Meget svake. Tidligere har jeg bare merket at magen har blitt helt hard.

Det blir spennende å se når hun har planer om å komme ut. Både broren min og jeg er født rundt 5 dager før termin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, spennende! Det er helt sikkert.

Lurte litt på hva som holdt på å skje i går. Hadde rimelig sterkt nedoverpress mellom kl 19 og 20. Det var akkurat da vi lagde mat og spiste, så det var litt ubehagelig. Men det gikk over.

Sitter og scanner litt bilder av sambo da han var litt yngre. Greit å sitte litt rolig i sofaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er godt å slappe av mens jeg kan!

Helt sant at det blåser ute ja. Vi var ute på en liten rusletur, men den ble ikke særlig lang da! Scanner litt og ser på skiskyting jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye planer nei, det er slitsomt å flytte med seg magen over alt! ;)

I dag skal jeg scanne litt mer dias, og kanskje tusle en tur i butikken. I morgen kommer foreldrene mine og broren min på vafler på kvelden. Onsdag er det KG-termin-treff. :)

Så det blir nok ellers det vanlige. Vaske litt tøy, se på tv og slappe av.

I natt var det vondt hver gang jeg lå på ryggen. Da er det akkurat som lillejenta ligger direkte på organene mine inni magen. Best å ligge på siden. Sov til kl 9 i dag også, så det var godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten off. permisjon fra i dag. Får bare håpe de ferdigbehandler søknaden snart, slik at jeg får de pengene også. For da blir jo neste utbetaling av dagpenger den siste.

:rødme: Koselig å sitte i sofaen og kjenne lillejenta røre på seg inni magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nettopp lagt inn en stor bestilling hos Stoff og Stil. Skal etter hvert sy sengeteppe til vugga og en vognpose. :) Blir spennende. Det blir jo ikke sying før en god stund ut på våren, men greit å ha stoff, tråd og sånt i "hus".

Grøten er snart ferdig, så da er middagen unnagjort også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Ja, den blir nok det. Blir jo en stund til, men det er greit å tenke litt på hvordan jeg skal lage det også. Sambo ønsket seg en sommerfugl på vognposen også, så det skal han få! ;)

Sov rimelig lenge i dag også, føler meg slapp. Men må komme meg ut og få litt frisk luft, håper jeg føler meg bedre etter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...