Gjest ~Milla~ Skrevet 7. januar 2009 #2361 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja det er godt å få ryddet unna og klargjort leiligheten til den lille sin ankomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #2362 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja det er godt å få ryddet unna og klargjort leiligheten til den lille sin ankomst Huff, ja det hadde vært helseskadelig å ta med en liten baby hit! Det har ikke blitt så mye avslapping likevel hittil. Har tørket støv i stua (der det har vært mye pussing og saging) og støvsuger nå sofaen. Merker lufta blir bedre med en gang, så det er bra. På tide med litt mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #2363 Del Skrevet 7. januar 2009 Da er støvtørking, støvsuging og tøyvask ferdig for i dag. Har stor tro på at det har blitt 1000 ganger bedre luft her. Fikk koselig konvolutt i posten i dag. Fra "svigermor". Den er myk. Vet hun har strikket sokker eller votter til knøttet. Har allerede fått jakke og lue som lille jenta skal ha på seg på vei hjem fra sykehuset. Det er utrolig søtt! Men skal vente med å åpne konvolutten til S kommer hjem, den er jo til han også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 7. januar 2009 #2364 Del Skrevet 7. januar 2009 Så flink du er som rydder og ordner! Det er vel koselig med sånne myke pakker i posten når man venter barn... Vi fikk også litt sånt fra svigermor sammen med julegavene. Kjempesnilt - og veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 7. januar 2009 #2365 Del Skrevet 7. januar 2009 Flere som har brukt dagen til hus-stell ser jeg.Har bare igjen badet jeg nå men kjenner at det må vente til å morra gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. januar 2009 #2366 Del Skrevet 7. januar 2009 Så flink du har vært og gjort masse husarbeide, pass på å ikke slite deg helt ut Hva var det dere fikk av S sine foreldre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #2367 Del Skrevet 7. januar 2009 Flere som har brukt dagen til hus-stell ser jeg.Har bare igjen badet jeg nå men kjenner at det må vente til å morra gitt. Jepp, det var godt å få litt unnagjort. Selv om det er masse støv igjen her. Det hjelper heller ikke at røyken fra vedovnen kommer inn i stua når sambo setter på kjøkkenvifta. Lukter litt røyk etterpå. Så flink du har vært og gjort masse husarbeide, pass på å ikke slite deg helt ut Hva var det dere fikk av S sine foreldre? Det var votter (kjempe søte) og et koselig kort. Vi er kjempe glade for at de tar turen fra Trondheim så snart lille jenta er på vei. ------------------- Jeg la ut bilde av vugga slik den ser ut nå på bloggen litt tidligere i dag. Vi var ellers ute en tur etter middag. Jeg fikk byttet en bok jeg fikk til jul, og vi kjøpte en stasjonær pc som kan brukes til redigering av bla film. Den bærbare pc'n jeg bruker fortiden begynner nemlig å bli full av alt sånt no. Og vi trengte en felles fast pc til leiligheten her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 7. januar 2009 #2368 Del Skrevet 7. januar 2009 Så utrolig fin vugga ble! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. januar 2009 #2369 Del Skrevet 7. januar 2009 Kjempefin vugge!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #2370 Del Skrevet 8. januar 2009 Så utrolig fin vugga ble! Kjempefin vugge!! :rødme: Koselig å høre! Vi gleder oss utrolig til å få testet den helt! Den knirker litt nå, men det går seg nok til etter hvert. Evt må den kanskje oljes litt der hvor treet går mot hverandre. Sov dårlig i natt, så tar det bare med ro i dag. Kjenner jeg er rimelig slapp og sliten. Vi prøvde å ha vinduet oppe i natt. Vet ikke om det var så lurt for halsen, uansett hørte jeg snøkanonene i slalombakken borti her. Litt irriterende. Håper det kommer snø snart, slik at de ikke trenger kunstsnø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 8. januar 2009 #2371 Del Skrevet 8. januar 2009 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. januar 2009 #2372 Del Skrevet 8. januar 2009 kan jeg få se vugga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 8. januar 2009 #2373 Del Skrevet 8. januar 2009 ÅÅ,jeg vil og se vugga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #2374 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har lagt et bilde av vugga midlertidig i naturbilde bloggen min: http://ingvild-natur.blogspot.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. januar 2009 #2375 Del Skrevet 8. januar 2009 Den var kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #2376 Del Skrevet 8. januar 2009 Den var kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. januar 2009 #2377 Del Skrevet 8. januar 2009 Er så fin den vuggen, også så koselig å ha noe som er skikkelig hjemmelagd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #2378 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er koselig med ting som ingen andre har likt av ja! Sov heldigvis bedre i natt. I dag må jeg rydde tøy og rydde på kjøkkenet. Helga blir litt koseligere om det ikke er masse rot her. Var på OBS for å handle i går, og lille jenta sparket i magen da vi gikk forbi babyklærne. Vi tolket det som at hun ville ha noe så vi kjøpte en søt jentebody til henne. Det er godt å ha maten i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. januar 2009 #2379 Del Skrevet 9. januar 2009 Bare vent og se, kanskje det er en shoppoholiker du har i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #2380 Del Skrevet 9. januar 2009 Hehe... får håpe ikke det, for da blir hun skuffet over hvor lite hun får! Nei da! Nå skal det ble godt med helg, altså at sambo er hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå