Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempefint magebilde i bloggen. Ikke lenge til termin heller. Kan skje når som helst jo. Godt nyttår :klem:

Takk for det, godt nyttår til deg også!

Vi har hatt en koselig kveld, med pinnekjøtt, is/kransekake og julekake.

Vi så på "An American in Paris", som pappa fikk til jul. Den var fin.

Kl 00.00 var vi ute en tur og hørte på smellene fra nabobygder her. Det snødde litt før i kveld, så det var et koselig lag med snø på bilene som står her.

Nå er det sove tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig godt nytt år til deg, det blir spennende å følge deg fremover! Ikke lenge igjen til du blir mamma nå :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som en koselig og rolig nyttårsaften :)

Ja, det var rolig og koselig. Akkurat sånn en hytte-nyttårsaften skal være!

Riktig godt nytt år til deg, det blir spennende å følge deg fremover! Ikke lenge igjen til du blir mamma nå :kose:

Koselig det. Nei, ikke lenge igjen nå!

Merker at magen stadig blir større. Dunker borti bordet når jeg reiser meg etter mat, har revet ned en talerken som sto litt langt ute på bordet osv.

Jeg sov ikke så godt i natt, siden jeg våknet av skikkelige hostekuler og følte at jeg ikke fikk puste. Håper det blir bedre i natt. Nå er det -10 grader (ca), og vi har bare vært ute i rundt 20 minutter og tuslet litt.

Vi hadde elg-gryte til middag og skal ha julekake og kakao til kveldskos. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tittet forresten litt på videokameraet i sta. Litt rart å se video av meg selv fra sommeren. Magen var jo da ikke kommet. Rart å tenke på hvordan jeg lurte på hvordan magen ville bli.

Nå undres jeg jo over hvordan livet til kommende sommer blir. :) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Håper du får en god natts søvn uten hostekuler!

Jeg mener å huske at du har gitt meg adressen til privatbloggen, men nå finner jeg den ikke?! *klørmegihodet* :sjenert:

Sommeren kommer til å bli superduper!!! :) Det blir så gøy å få mageboerne ut!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov litt bedre natta som var nå ja.

Nå er vi kommet tilbake til Oslo. Det var 12 grader i leiligheten. Brr.. Men nå er det god fyr i ovnen, så det er vel snart 20 grader nå.

Sambo sitter og spiller bilspillet han fikk til jul. Klarte å glemme kontrollerene til PS3 på hytta, men vi fikk heldigvis låne min bror sine. Mamma og pappa tar med våre ned fra hytta på søndag.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps. 36 uker. Ukene flyr litt. Det går fort.

Leiligheten er litt bombet etter julegaver og klær og alt mulig som var med hjem i går. Så helga går nok med på å rydde, vaske klær og få mye i orden. Pakke bort juleting får vi gjøre til uka, vi må jo spise opp julekakene først! ;)

Vi skal ha pai til middag i dag og i morgen. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir nok bare rolige koselige helger framover.

Sambo jobber med vugga mens jeg ser litt på tv og ellers styrer i leiligheten.

Nå skal jeg henge opp litt vask. Sambo var innom Ikea i Trondheim og kjøpte tisselaken, madrass til vugga + overmadrass.

Tisselaken og overmadrassen er nå vasket. :)

Skal til jordmor på tirsdag, så i morgen blir det en rolig være hjemme dag. :) Skal lage grønnsaksuppe med pølsebiter til middag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Frida*

Har du vaska tisselakenet før bruk?

Eg har kjøpt et i metervare, så det står jo ikkje vaskeanvisning på... Men det bør vel tåle kokevask eller? Kva vaskeanvisning står det på det frå Ikea?

Ha ein fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at det er litt stille før stormen, kanskje? ;)

Ha en fortsatt god søndag! :hug:

Ja, det er veldig greit. Det er jo fortsatt ting som bør komme på plass, men det er ikke noe som haster. Så da er alt rolig. :)

:klem:

Flinke samboern som handler til babyen :biggrin:

Er det noe spesielt dere mangler i hus nå?

Vi mangler bare stellemadrass/underlag. I alle fall av hva jeg vet om. :)

Har du vaska tisselakenet før bruk?

Eg har kjøpt et i metervare, så det står jo ikkje vaskeanvisning på... Men det bør vel tåle kokevask eller? Kva vaskeanvisning står det på det frå Ikea?

Ha ein fin dag!

På den jeg har fra Ikea står det 60 grader. Sentrifugerte de, men vannet ble ikke borte. Så de tørker nok litt saktere.

:)

Nå er sprinklene til vugga snart ferdig. S har holdt på i hele dag. Det er 16 sprinkler på hver langside. Hver ende har blitt spikket til slik at de passer nedi hullet. Puh... han har virkelig vært flink.

:) Legger ut bilde når de er montert på selve vugga. Det blir sikkert til uka en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...