Gjest ~Milla~ Skrevet 19. desember 2008 #2261 Del Skrevet 19. desember 2008 ***gomler på rislapper*** Koselig med lunsj? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 19. desember 2008 #2262 Del Skrevet 19. desember 2008 mmmm rislapper er nydelig. Hvordan går med deg? Alt vel håper jeg? Jeg tipper du får 25.jan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #2263 Del Skrevet 19. desember 2008 ***gomler på rislapper*** Koselig med lunsj? Det var godt med lunsj ja. Koselig liten kafe. mmmm rislapper er nydelig. Hvordan går med deg? Alt vel håper jeg? Jeg tipper du får 25.jan. Dato er notert. Formen er god den, det er godt å gå litt hver dag. Men merker litt i lysken og "rompe musklatur" hehe... Jeg merker at magen er vokst, men trives godt med det lille nurket inni der. Jeg synes tiden fra uke 20 til nå har gått rimelig fort. Husker godt de første gangene jeg kjente litt kiling i magen før uke 20. Jeg er oppe 1-2 ganger hver natt, går på to og drikker vann. Jeg tror jeg først og fremst våkner pga jeg er tørst. Men jeg sover godt mellom, og sovner rimelig lett så lenge jeg ligger alene og ikke inntill min kjære. Da sovner jeg ikke. Titter på "Jul i Blåfjell" nå. Koselig. Vi feiret bursdagen til min storebror i går. En av mine kusiner var der med barna på 4 og 2 år. De hadde hatt nissefest i barnehagen, så de var to små rødnisser. Kjempe koslig. Minste mann titter på magen og får store øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #2264 Del Skrevet 20. desember 2008 Det var helt hvitt ute da jeg titta ut i natt kl 2. Men så hørte jeg det regne i 8 tiden, så da blir vel den lille snøen borte igjen. Julegaven til broren min som egentlig ble bestilt litt sent i forhold til postens "garantier" kom i går. Så da er egentlig alle gaver i boks. Jeg har en fotobok på vei som pappa skal få, men det er en tilleggsgave, så det er ikke så farlig om den kommer i romjula. I dag vasker jeg litt klær, skal sy trekket til sengekanten og ellers bare tusle litt fram og tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. desember 2008 #2265 Del Skrevet 20. desember 2008 Deilig med noen rolig dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #2266 Del Skrevet 20. desember 2008 Puh... kan ikke si det ble så rolig likevel. Jeg har nemlig sydd i hele dag. Hehe... men jeg jeg ble faktisk ferdig også. Godt, så kan jeg rydde bort symaskinen for nå. Jeg tar den nok fram i januar igjen, men greit å ikke ha den framme litt. I morgen blir det nok litt roligere, skal lage litt julegodt og pynte pepperkaker. Må vel ut en liten tur også, jeg har vært inne i hele dag. Sambo har vært på barnas hus og kjøpt isofix til setet til nurket, så da er det på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #2267 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Hittil har jeg vasket halve kjøleskapet (noen av hyllene) samt smeltet om 200g med melkesjokolade til julefigurer. Nå må jeg ut for å luftes litt! Endret 21. desember 2008 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. desember 2008 #2268 Del Skrevet 21. desember 2008 Godt med en luftetur ?! Nettopp kommet inn fra luftetur med voffen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #2269 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja, det var godt med litt luft. greit med brodder når det er glatt i skogen. Pakker litt sykehusbag og romjulsbag samtidig nå. Skal ikke være hjemme på over ei uke, så litt greit å ha med seg det meste som trengs. Ellers er bilsetet igjen montert etter at trekket ble vasket. Så da er det også helt klart. Vi trenger fortsatt badebaje og stellemadrass, vet vi får babycall til jul av mamma og pappa. Av "svigers" har jeg ikke "kontroll". Det blir spennende å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. desember 2008 #2270 Del Skrevet 21. desember 2008 Kanskje dere får noe av det til jul?! Ellers hadde de en veldig søt og nøytral stellemadrass her http://www.babyplaneten.no/productdetails....;subkategori=65 og badebalje http://www.babyplaneten.no/productdetails....;subkategori=65 Har en veninne som kjøpte de to, og synes de er så fine..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #2271 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja, har sett de. Utrolig søtt og rimelig nøytralt. Vi får se hva vi ender opp med! Dagens godis produksjon er avsluttet. Det ble sjokolade og engelsk sjokoladefudge. Nam nam! Ellers hadde vi reinsdyrskav til middag, min kjære er så flink til å lage saus til det. Godt med en sen middag på søndager. Jeg pakker resten i morgen. Har ikke fått pyntet pepperkaker, men det er mulig det utgår. Pepperkakene er jo gode som de er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. desember 2008 #2272 Del Skrevet 22. desember 2008 Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #2273 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg har hatt en fin dag så langt ja! Jeg har pakket det aller meste og tatt bort alle hybelkaninene som har samlet seg her siste uke, eller to. Er ikke helt sikkert på når jeg/vi støvsugde sist. Sambo er vel hjemme om ca en time, så da er det bare å pakke bilen og kjøre den lange 5 minutters turen ned til foreldrene mine. Med posten i dag kom pakke fra "Hippe Hippo" med wetbag'ene som tøybleiene skal være i etter bruk. Bestilte for ikke så lenge siden, så det gikk veldig fort. Har to store og en litt mindre. Tenkte egentlig å dra opp en snartur i morgen for å se om fotoboka til pappa var kommet, men den kom jammen med bud litt etter at posten var kommet. Fin var den også. Så da er absolutt alle julegaver i boks! Lille jenta er ikke noe glad i at jeg støvsuger, og ligger nå og stanger seg nedover. Merkelig. I går kveld og kvelden før der kom hun med noen skikkelige spark. Hun er utrolig sterk! Nå tror jeg hun hikker, ellers driver hun med noen rytmiske trenings repetisjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 22. desember 2008 #2274 Del Skrevet 22. desember 2008 ØNSKER DEG EN RIKTIG GOD JUL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. desember 2008 #2275 Del Skrevet 22. desember 2008 Ønsker deg, samboern og lille nurket i magen en riktig god jul !!! Blir et spennende år 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #2276 Del Skrevet 23. desember 2008 ØNSKER DEG EN RIKTIG GOD JUL. Takk! Ønsker deg, samboern og lille nurket i magen en riktig god jul !!! Blir et spennende år 2009 Takk! Ja, det blir nesten litt for spennende. 2009 har hele tiden vært langt unna, men nå er det bare ei uke igjen! Sambo reiste nordover til Trondheim i dag. Han blir der til over jul eller så lenge nurket holder seg på plass! Jeg er hos foreldrene mine, er ferdig med gave innpakking og skal snart starte på baking av julekake. Det pleier jeg hver lillejulaften. Det er så godt å spise julekake med smør og brunost når treet er ferdig pyntet! Min pappa er litt forkjølet og ligger på sofaen, håper bare at mamma holder seg frisk, slik at jeg slipper lage all julematen! Ønsker alle som titter innom en god jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. desember 2008 #2277 Del Skrevet 23. desember 2008 Usj håper ikke du blir syk da! Nurket holder seg på plass vettu, kommer ikke før min tippedato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. desember 2008 #2278 Del Skrevet 23. desember 2008 Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt og innholdsrikt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. desember 2008 #2279 Del Skrevet 23. desember 2008 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 24. desember 2008 #2280 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul, iingvild! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå