Gjest ~Milla~ Skrevet 16. desember 2008 #2241 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg fikk pakke på Lindex. Det var bra. På Jernia fikk jeg tak i steketermometer, greie til å kvesse kniver og 2 liters brødformer. Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 16. desember 2008 #2242 Del Skrevet 16. desember 2008 Gratulerer med dagens fangst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #2243 Del Skrevet 17. desember 2008 Gratulerer med dagens fangst! Det føltes som at jeg fikk gjort det jeg skulle ja. Men var utslitt i beina etter handleturen. Jeg bestilte en fotobok (altså bok om fotografering) til min bror til jul, men det er ikke sikkert den kommer fram til julaften. Han har vært spesielt vanskelig å handle til i år, siden han ikke har ønsket seg noe. Han før en isbitbøtte til bursdagen sin i morgen. I dag må jeg tusle en tur til biblioteket. Har en bok og en lydbok liggende der som venter. Men det er kjipt vær å gå ute i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #2244 Del Skrevet 17. desember 2008 Da var jeg tilbake fra handletur/bibliotektur. Utrolig sliten, men det var godt å få det unnagjort. Har spist en banan nå, så da skal nok kroppen komme seg litt igjen. Var innom og hentet en sparkjøp pakke, kjøpte 6 dl kremfløte (for å lage fløtekarameller ( ) og innom biblioteket. Leverte "Amme ABC", lånte Litt av hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. desember 2008 #2245 Del Skrevet 17. desember 2008 Fløtekarameller.... så oppskriften i kokebokbloggen din. Er det like lett å lage som jeg leste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #2246 Del Skrevet 17. desember 2008 Vet ikke, spør meg i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. desember 2008 #2247 Del Skrevet 17. desember 2008 Vet ikke, spør meg i morgen! Oki Trodde du kanskje hadde lagd de før. Men da venter jeg bare på rapport Kan tenke meg lille nurker i magen blir aktiv ved spising av søtsaker som karameller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #2248 Del Skrevet 17. desember 2008 Hun blir nok aktiv hvis jeg spiser hele ladningen! Det tok tid å koke den, men det ble utrolig godt. Gleder meg til alt er stivnet og det kan nytes. Vet ikke helt hva jeg skal pakke det inn i, men jeg finner nok på noe. Absolutt ikke vanskelig i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #2249 Del Skrevet 18. desember 2008 Det blåser godt i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. desember 2008 #2250 Del Skrevet 18. desember 2008 Og så mørkt som det er ute i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #2251 Del Skrevet 18. desember 2008 Og så mørkt som det er ute i dag! Og mye tåke! Ser jo nesten ikke naboblokka en gang!! Jeg har persiennene nede og har tent t-lys her! Må kutte opp karamellen i dag, og pakke det i tette bokser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. desember 2008 #2252 Del Skrevet 18. desember 2008 Nam, karameller! Er de seige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. desember 2008 #2253 Del Skrevet 18. desember 2008 Mhmm karameller.... *vann i munnen* Ja dårlig vær idag, ikke mye som minner om at det er 18desember idag nei...... vil ha snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #2254 Del Skrevet 18. desember 2008 Nam, karameller! Er de seige? Hm... litt usikker på seigheten. De var litt myke å bite over, og løste seg rimelig fort ( i alle fall den biten jeg toktidligere i dag). Mhmm karameller.... *vann i munnen* Ja dårlig vær idag, ikke mye som minner om at det er 18desember idag nei...... vil ha snø Det skulle absolutt vært kjøligere og med snø i dag ja. Min bror har bursdag i dag, så nå er jeg hos mamma og pappa igjen. Slitsomt å tusle ned, men jeg har godt av å være litt i bevegelse. Vi skal kose oss med grøt, så mamma står og rører i grøt laget av FEM liter melk. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. desember 2008 #2255 Del Skrevet 18. desember 2008 Grøt er så godt, det er jul det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. desember 2008 #2256 Del Skrevet 18. desember 2008 Har du tenkt på tippeliste? Jeg vil gjerne tippe når lille babyen skal ankomme Tipper 28.januar (etter samboerns magefølelse) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #2257 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg har ikke tenkt så langt ennå, men skal notere en liten liste i morgen. Så er du på lista i alle fall. Det var godt med grøt, men det ble masse igjen. Så vi fikk med litt grøt hjem, så vi skal lage rislapper i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 18. desember 2008 #2258 Del Skrevet 18. desember 2008 Åh, rislapper er så godt! Vi har faktisk litt grøt i frysen som jeg har samlet på til det formålet... Kanskje det må lages i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. desember 2008 #2259 Del Skrevet 18. desember 2008 Ohh nå fikk jeg lyst på rislapper med syltetøy ***deler ut noen nybakte pepperkaker som smakte helt herlig*** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #2260 Del Skrevet 19. desember 2008 Det er en god stund siden jeg har spist rislapper, men utrolig godt det er det! Siden jeg fikk pepperkaker av deg Milla, sender jeg noen lapper til deg i retur! Slapp morgen i dag, godt å sove lenge. Skal møte mamma til lunsj på nærmeste kafe i dag. Det blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå