Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Jeg fikk pakke på Lindex. :) Det var bra.

På Jernia fikk jeg tak i steketermometer, greie til å kvesse kniver og 2 liters brødformer.

:)

Så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagens fangst! ;):ler:

Det føltes som at jeg fikk gjort det jeg skulle ja. Men var utslitt i beina etter handleturen.

Jeg bestilte en fotobok (altså bok om fotografering) til min bror til jul, men det er ikke sikkert den kommer fram til julaften. Han har vært spesielt vanskelig å handle til i år, siden han ikke har ønsket seg noe. Han før en isbitbøtte til bursdagen sin i morgen.

I dag må jeg tusle en tur til biblioteket. Har en bok og en lydbok liggende der som venter. Men det er kjipt vær å gå ute i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake fra handletur/bibliotektur.

Utrolig sliten, men det var godt å få det unnagjort. Har spist en banan nå, så da skal nok kroppen komme seg litt igjen.

Var innom og hentet en sparkjøp pakke, kjøpte 6 dl kremfløte (for å lage fløtekarameller ( :) ) og innom biblioteket. Leverte "Amme ABC", lånte Litt av hvert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke, spør meg i morgen! ;)

Oki :fnise: Trodde du kanskje hadde lagd de før. Men da venter jeg bare på rapport :ler:

Kan tenke meg lille nurker i magen blir aktiv ved spising av søtsaker som karameller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir nok aktiv hvis jeg spiser hele ladningen! ;)

Det tok tid å koke den, men det ble utrolig godt. Gleder meg til alt er stivnet og det kan nytes. Vet ikke helt hva jeg skal pakke det inn i, men jeg finner nok på noe. Absolutt ikke vanskelig i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så mørkt som det er ute i dag! :lete:

Og mye tåke!

Ser jo nesten ikke naboblokka en gang!!

Jeg har persiennene nede og har tent t-lys her! :)

Må kutte opp karamellen i dag, og pakke det i tette bokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nam, karameller! Er de seige?

Hm... litt usikker på seigheten. De var litt myke å bite over, og løste seg rimelig fort ( i alle fall den biten jeg toktidligere i dag).

Mhmm karameller.... *vann i munnen*

Ja dårlig vær idag, ikke mye som minner om at det er 18desember idag nei...... vil ha snø :sjenert:

Det skulle absolutt vært kjøligere og med snø i dag ja.

Min bror har bursdag i dag, så nå er jeg hos mamma og pappa igjen. Slitsomt å tusle ned, men jeg har godt av å være litt i bevegelse.

Vi skal kose oss med grøt, så mamma står og rører i grøt laget av FEM liter melk. :) Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke tenkt så langt ennå, men skal notere en liten liste i morgen. Så er du på lista i alle fall.

Det var godt med grøt, men det ble masse igjen. Så vi fikk med litt grøt hjem, så vi skal lage rislapper i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god stund siden jeg har spist rislapper, men utrolig godt det er det!

Siden jeg fikk pepperkaker av deg Milla, sender jeg noen lapper til deg i retur! ;)

Slapp morgen i dag, godt å sove lenge. Skal møte mamma til lunsj på nærmeste kafe i dag. Det blir koselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...