Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for apotekhandleliste :)

Bare hyggelig. :)

:vinke:

Hei hei! :)

Har funnet fram symaskinen, men finner ikke knappenålene. Så irriterende. Må sende sambo opp på loftet igjen når han kommer hjem.

Fikk postkort fra Japan i dag. Så hyggelig at det "redder" dagen. Ikke at dagen i dag har vært noe ille da! Det er godt å ikke ha noe skittenvask igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) det blåser og snør her også ja!

Sto opp samtidig med min kjære i dag. Og tuslet i snøværet ned til postkontoret rundt kl 9.30. Hentet en pakke og kjøpte noen frimerker.

Det er koselig å gå i snøvær, men når det blåser i tillegg så blir det ikke like hyggelig. Det var virkelig godt å komme inn igjen!

Nå i dag har jeg tørket av vugga som sambo drimer med, den er snart klar til maling. Dvs. de delene av den som er her. Nå nettopp har jeg rotet fram målebåndet som jeg lånte bort til sambo for ca et år siden, som aldri havnet tilbake i sytingene mine. Men jeg fant den jeg. Hehe.... godt han har orden i rotet sitt, dvs alt rotet på en plass.

Skal sette i gang med trekket jeg skal sy til sengekanten nå. Blir spennende å se hvordan den blir! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært inne her nå.Så koselig å ordne med babyting da.Jeg har veldig lyst til og re opp senga til babyen og alt sånn men det får vente litt til vel.Så det ikke støver ned før babyen kommer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har vært inne her nå.Så koselig å ordne med babyting da.Jeg har veldig lyst til og re opp senga til babyen og alt sånn men det får vente litt til vel.Så det ikke støver ned før babyen kommer. :fnise:

Koselig at du titter innom!

Vi har bare satt opp senga, lagt på laken og ellers brukt den til lager av babytøy som skulle til vask. :) Dyna har jeg ikke fått ennå, så det er rimelig greit.

Hva slags farge får vuggen?

Det vet jeg ikke ennå, vi kjøper nok maling i løpet av helga. Men vi er blitt enige om noe grønt, men lyst. Vi får se! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får vi nok senga neste helg (mamma og pappa har den foreløpig siden vi skal bruke min gamle), og jeg gleder meg sånn! :hoppe:

Fikk dere kjøpt maling til vugga? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle tre!

Formen er god, og dagen har vært fin.

Maling er kjøpt og sambo maler litt nå. Det ble en lys lys grønn pistasj farge. :) Skal legge bilde i bloggen i morgen hvis den males ferdig da.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Har ikke tatt bilde ennå, men skal få gjort det! :)

Vi har hatt en fin helg, men har ikke gjort så mye. Det ble en del handling på lørdag, og avslapping på søndag.

Utrolig hvor mye vi klarer å rote i løpet av en helg!

Sambo fikk en strekk i ryggen på lørdag, og var ikke helt i super form resten av helga. Tror han er bra nå, håper det i alle fall.

Etter kulde i helga er det nå en pluss grad. Tåke. Men håper på kuldegrader igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde ryddet ferdig på kjøkkenet var jeg så sliten at jeg måtte ta en pust rett ut på sofaen. Da er det greit å kunne legge ut noen koselige bilder på bloggen! :) Så nå er de der!

Hoveddelene av vugga (side stykkene) er kappet ut fra et spisebord vi kjøpte på finn.no for ca 1,5 år siden. Når knøttet kommer har vi ikke plass til bord på stua uansett.

Sambo startet plutselig en diskusjon søndag morgen om at vi bare trengte en seng, og at vi skulle ha vugga på soverommet og pakke bort sprinkelsenga for en stund. Jeg klarte i alle fall å få fram at vi skulle vente til knøttet var ute, med å ta den avgjørelsen. Vi aner jo ikke hvordan det blir, så det er greit å ha seng to steder. Et der sambo kan sove (kjølig) og et der det kan være litt lunk på rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Koselig at du synes det itla!

Han er flink når han først setter igang. Han har også laget tv-bordet som står bak vugga der. Men det begynner å bli noen år siden nå.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Var inne på bloggen og så på vuggen, guuuuriså fin den var. Samboern din er jo kjempe flink :tommelopp: Også så koselig med sommerfuglen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Koselig at du synes det Milla!

Jeg har vært hos moren min hele dage. Vi har laget goro (utrolig gode) og jeg har ellers bare slappet av. Koselig å ha selskap hele dagen. Fikk også ryddet litt i noen saker jeg hadde på badet der. Så nå er det i alle fall tomt. Har jo masse saker hos mamma og pappa ennå, men jeg trenger ikke ha så mye parfyme og sånne ting på badet.

Skal til legen i morgen tidlig, 32 ukers kontroll. Deretter skal jeg innom posten for å hente Nøstebarn pakke. :) Det blir spennende å se på de klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...