Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:) Vi hadde en koselig søndag ja. Jeg var rimelig sliten, men vi fikk gått en liten tur oppover i skogen.

Nå har jeg endelig fått fyr i ovnen, termometeret som skulle vært ute viser 39,7 grader C. Tror det har fått litt for mye vann inni selve måleinstrumentet. Hehe... får se om det tørker, og virker, eller om det er på tide med noe nytt.

Koselig at det er snø ute!

Plan for dagen:

-Scanne litt mer bilder.

-Støvsuge bort tre-støv fra sambos pussing og borring i helga.

-Henge opp julestjerna.

-Slappe av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Vi har fortsatt ingen snø :sur: Men ser bort på Grefsenåsen/kollen og der ser jeg snø, så nå sitter jeg og venter på at den skal komme hitover :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter du og ser bort der jeg bor, dvs jeg bor på andre siden av den kollen du ser! ;)

Jeg har fått støvsugd litt, tatt oppvasken (startet maskinen), ryddet på badet og hengt opp julestjerna. Jeg har også sett to episoder med "One Tree Hill". Så jeg har fått slappet av litt også.

På lørdag fikk jeg endelig pakka med julebroderier som jeg bestilte i oktober, så da må jeg sette i gang med å sy! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
Da sitter du og ser bort der jeg bor, dvs jeg bor på andre siden av den kollen du ser! ;)

Jeg har fått støvsugd litt, tatt oppvasken (startet maskinen), ryddet på badet og hengt opp julestjerna. Jeg har også sett to episoder med "One Tree Hill". Så jeg har fått slappet av litt også.

På lørdag fikk jeg endelig pakka med julebroderier som jeg bestilte i oktober, så da må jeg sette i gang med å sy! ;)

Ja jeg vet, heldige du som har snø :gjeiper:

Hva er det du skal brodere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:)

Snø er koselig.

Har vært inne i hele dag. Burde vært ute en tur, men orken er ikke helt der. Jeg har vaska en maskin med rød juleduk og andre røde ting, men det ligger godt i maskinen ennå.

I dag blir det kjøttpølser med kålrabistappe til middag. :) (Men maten lager seg desverre ikke selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en mellomting mellom sliten og giddalaus. Er litt usikker. I morgen skal jeg i alle fall ned til mamma, og en tur til NAV for å levere permisjons papirene. :)

Bestilte meg elastisk sjal i sta! :)

http://www.vidunderbarn.no/productdetails.php?product=351

Bestilte også tøfler som passer til neste høst. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det skrevet mye siden jeg dro på ferie! ;) Høres ut som du har fine dager, det må jeg virkelig si... :)

Ang. NAV, det er det skjemaet som heter "Krav om ytelse ved fødsel og adopsjon", ikke sant? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Her var det skrevet mye siden jeg dro på ferie! ;) Høres ut som du har fine dager, det må jeg virkelig si... :)

Ang. NAV, det er det skjemaet som heter "Krav om ytelse ved fødsel og adopsjon", ikke sant? :klø:

Ja, det stemmer. Med det leverte jeg attest fra legen på at jeg har termin den aktuelle datoen og ark fra NAV som er fylt ut av arbeidsgiver.

Sambo leverer sine papirer direkte til sin arbeidsgiver siden de utbetaler alle hans permisjonspenger. De sender krav videre til NAV. Sambo får faktisk 2 ukers permisjon med lønn fra datoen lille nurket bestemmer seg for å komme. Det blir koselig å ha selskap hjemme første to uker!

Hei.

Hva driver du med idag? :)

Jeg sto opp samtidig som sambo, og satt på med han slik at jeg ikke hadde så lang vei å gå til der mamma og pappa bor. Var hos mamma rundt 8:15. Runt kl 11 tuslet vi til NAV for å levere papirene mine, som da ble stemplet med dagens dato.

Så tok vi en tur innom Nille, der ble det en del nye kakebokser. Mamma kjøpte to firkanta kakebokser for goro (de er utrolig gode), mens vi begge kjøpte et sett med tre runde kakebokser.

Etter dette gikk turen til Obs, og deretter til Boots apotek. Kjøpte div ting som trengs. Min kusine jobber der og har to barn selv, så fikk litt tips. :) Kan skrive en liten liste over det jeg kjøpte i morgen.

Jeg spiser middag her hos mine foreldre, så henter sambo meg her litt utpå kvelden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en fin dag bort sett fra at jeg lå og sov en time midt på dagen og trivdes godt på soffaen. :) Men vi fikk jo handlet litt da!

Liten liste over det som ble handlet på apoteket:

En gangs ammeinnlegg

Ammeskjold

Babyolje

Nesesug

A-krem

Mesoft firkantede en gangs kluter til bruk med olje

Dig. normalt termometer

Inotyol salve

Baby neil klipper

Medela pure lan brystvorte krem

Hittil i dag har jeg satt i gang en vask og hengt den opp. Tror jeg blir mer sliten av å titte på data'n, så skal skru den av. Kanskje sy litt, eller pusle med noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...