iingvild Skrevet 19. november 2008 Forfatter #2141 Del Skrevet 19. november 2008 Ja, de koster litt ja. Men hos oss er det kombigave til mor/far. Så da blir det grei pris med 800kr ca. Vanligvis kjøper jeg julegave til hver enkelt, men det blir det ikke i år. Sambo er hjemme i dag, så det har blitt nesten som søndags morgen. Venter bare på at han skal lage frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. november 2008 #2142 Del Skrevet 19. november 2008 Blir ikke så mye kg for tiden, legger igjen en på vei ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. november 2008 Forfatter #2143 Del Skrevet 19. november 2008 Det skjønner jeg godt Milla, koselig at du titter innom uansett! Var ute og handlet babyklær sammen med mamma i dag. Hun kjøpte masse fint som jeg får. Har vel nesten gått rundt i hele dag, så det var godt å sette seg ned da vi kom hjem. Jeg fikk også kjøpt kantebånd til å sy snorer til sprinkelsengkanten. Må hente ned stoffet på lofet slik at jeg ser hvor mye jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. november 2008 #2144 Del Skrevet 19. november 2008 Så artig med shopping. Er det noe mer dere mangler nå av utstyr til lille jenta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. november 2008 Forfatter #2145 Del Skrevet 20. november 2008 Hei igjen! Vi mangler i alle fall å få gjort ferdig vugga som skal stå på stua! DVS sambo fikser den. Han fikk gjort litt i går, men han er fortsatt dårlig, så nå ligger han fortsatt å sover. Ellers trenger vi overmadrass/tisselaken for sprinkelsenga og vogna. Trenger også mer sengetøy til vogna. Ellers er det litt praktisk som står igjen. Vi skal bare ha stellebord på vaskemaskinen på badet, men vi må ha litt oppbevaringsplass der også. Jeg fikk kjøpt kantebånd/skråbånd i går (bånd til sengekant), og mamma kjøpte kult olastoff som hun skal sy trekk til min gamle vippestol av. Ellers er mine oppgaver i dag: - Skrive ferdig permisjonspapirer (litt for treige) -Vaske litt knøtteklær (mamma vasker mye hos seg, men jeg har litt her også). -Kommer sikkert mer. Bla så har sambo pusset på vuggen ute på balkongen i går, og da går strømkablen ut igjenom døra. Dvs at det kommer inn en del sagstøv. Hjippi! Støvsugerposen må byttes og stua støvsuges. Men vugga blir fin, så det overlever jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 20. november 2008 #2146 Del Skrevet 20. november 2008 Huff, jeg har ikke engang vært å henta permisjonspapirene jeg... Får vel ordne det i dag .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. november 2008 #2147 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg har heller ikke gjort noe med papirene til NAV... Så jeg ligger vel strengt tatt dårligst an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 20. november 2008 #2148 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg snakket med nav i dag og fikk beskjed om at det var ikke noe problem om jeg ikke leverer før jul. Så da kan jeg levere papirene 14 dager før perm.start.. Syns det hørtes litt vel optimistisk ut. Skal ned med de på to uker, da har de fått alle papirene fra arb.giver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. november 2008 Forfatter #2149 Del Skrevet 20. november 2008 Jepp, ting tar tid hos NAV uansett. Så det er greit å ikke være "sent" ute. Det er bare papirene til sambo som mangler nå, så de fikser han nok til uka. ----- Har vasket og hengt opp klær til lillejenta i dag. De er så nusselige der de henger til tørk. Jeg har laget pannekakerøre, så nå skal sambo steke. Nam nam.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. november 2008 Forfatter #2150 Del Skrevet 21. november 2008 Det blir nok ikke digital fotoramme til våre foreldre heller. Det blir for mye penger. Da blir det nok en bok, dvd eller cd i stedet. Bestilte gave til "lille" fadderbarn fra panduro hobby. Da får jeg bare se hva broren min skal få i julegave. Jeg sov veldig godt i natt, kanskje pga helt rent sengetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 21. november 2008 #2151 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg sov veldig godt i natt, kanskje pga helt rent sengetøy. Reint sengetøy er utrolig deilig å sove i ja! Hørtes koselig ut med mannen hjemme en dag, men det er jo ikke så hyggelig at han var syk da. Håper han er frisk nå. Ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. november 2008 Forfatter #2152 Del Skrevet 21. november 2008 Takk for det, koselig at du titter innom! Han var friskere i dag ja, så han har vært på jobb. Men han kommer heldigvis snart hjem. Han syntes det var litt rart å være hjemme. Han mente det var litt som å være flua på veggen mens jeg styra som jeg pleier til vanlig. Har nettopp vært i butikken. Gikk først en gang. Hadde glemt kortet mitt. Så gikk jeg en gang til, kom meg ut av blokka, men da fant jeg ut at jeg burde vært på do en liten tur. Så var det bare å gå inn igjen. Tok sin tid, men jeg fikk nå fylt opp kjøleskapet litt da. Det er mye billigere for oss at jeg handler 2 ganger i uka, enn at vi begge handler sammen. Hehe.... Men det spørs jo hvor mye jeg orker å handle i ukene fremover da. Ellers har jeg tittet litt på bilder for å bestille papirkopier. Har funnet bilder fra sensommeren 2007 og ut året. Skal ha med en god del fra 2008 også. Men fant ikke noe bilder fra julaften 2007. Tipper broren min har de bildene. Så da må jeg mase på han for å få de. Ellers kan det ta sin tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. november 2008 #2153 Del Skrevet 22. november 2008 Åssen er det med samboern.. er han blitt friskere? God lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. november 2008 Forfatter #2154 Del Skrevet 23. november 2008 Takk for det Milla! Han er frisk som en fisk ja! I går ble det laget litt mer vugge, og jeg puttet rene småklær i kommoden i gangen. Vi må rydde plass i en skuff til der, slik at lille knøttet kan ha den også. Skal få overført bilder i dag, slik at jeg kan legge ut 30 ukers bilde av magen. Ellers får vi besøk av mamma og pappa til middag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. november 2008 Forfatter #2155 Del Skrevet 23. november 2008 Da er bilde av magen lagt ut på bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. november 2008 #2156 Del Skrevet 23. november 2008 Såååå fin mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. november 2008 Forfatter #2157 Del Skrevet 23. november 2008 Takk for det. Koselig! Skriver liste over klær som nå er puttet i kommoden. "Svigermor" vil gjerne ha oversikt slik at hun vet hva vi trenger. Hehe... det er ikke lett. Det var koselig å ha besøk av mamma og pappa. De hadde også med seg bilsetet som vi har kjøpt av ei veninne av min kusine. Med medfølgende vinterpose. Vi har planer om å skaffe isofix base til den, så da får vi håpe det går greit å finne en som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 23. november 2008 #2158 Del Skrevet 23. november 2008 Er det ikke koselig å pusle med babyting Pakka ned klærne jeg har kjøpt til bittelille i dag og ble sittende lenge bare å se på dem. Litt uvirkelig at de skal komme en liten en til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. november 2008 Forfatter #2159 Del Skrevet 24. november 2008 Er det ikke koselig å pusle med babyting Pakka ned klærne jeg har kjøpt til bittelille i dag og ble sittende lenge bare å se på dem. Litt uvirkelig at de skal komme en liten en til. Ja, det er helt utrolig å pusle med babyklær. De er så søte, små og nusselige på en gang. Jeg har tidligere lest at de som er aktive i magen, også blir aktive og lite rolige når de kommer ut. Lille nurket i magen min har tydelige sovetider, men er veldig aktiv når hun først er våken. Om kvelden flytter hun på seg hver gang jeg rører på meg. Begynner litt å lure på om hun irriterer seg hver gang jeg bytter stilling. Når jeg ligger på ryggen, blir fortsatt magen rimelig flat, så lurer litt på hvor hun gjemmer seg da! Jeg snakket med mamma ang aktivitet i magen, og hun fortalte at jeg også var rimelig aktiv i magen. Men jeg var et stille og rolig barn etter at jeg var kommet ut. Så nurket likner nok rimelig på meg. Kanskje!?! Man vet jo aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. november 2008 #2160 Del Skrevet 24. november 2008 Bare innom med en på mandagskvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå