Gjest ~Milla~ Skrevet 15. november 2008 #2121 Del Skrevet 15. november 2008 Hurra for 29uker, det går så utrolig fort fremover nå *venter på nytt magebilde* Vi hadde pai med skine her forleden dag, nam nam! Utrolig godt med en salat og cherrytomater til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. november 2008 #2122 Del Skrevet 15. november 2008 GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. november 2008 #2123 Del Skrevet 16. november 2008 Planer for dagen? Søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 16. november 2008 Forfatter #2124 Del Skrevet 16. november 2008 GOD HELG Takk! Planer for dagen? Søndags Vi har ikke gjort så mye i dag heller. Vi skal på kino nå straks, vi skal se James Bond. Ser fram til å sove lenge i morgen. Er sliten i beina nesten før jeg har stått opp. Men fikk gått en liten tur i dag. Må prøve å finne noe trening for å styrke knærne mine litt. De tåler ikke den lille vekta jeg har lagt på meg hittil en gang. (ca 4kg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. november 2008 #2125 Del Skrevet 16. november 2008 Kos dere på kinotur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. november 2008 Forfatter #2126 Del Skrevet 17. november 2008 Takk Milla. Det var koselig på kino. Tiden gikk veldig fort. Vi hadde bare med oss litt godis, og en mini flaske med vann i tilfelle jeg ble tørst. Greit å ikke drikke så mye, synes det er fryktelig kjedelig å måtte gå på do midt i filmen, og det slapp jeg. Men tror nok knøttet våknet når det var mye lyder i salen, så det var nok siste gang vi går på kino sammen på en stund. Neste gang blir nok med barnevakt! Rart å tenke på! Har hatt vondt i kneet i hele natt, fryktelig kjedelig. Men jeg skal prøve å ta det med ro i dag. Skal bare gå en liten tur i butikken nå. Vi skal ta en tur på barnashus i dag, mulig vi kjøper vippestol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. november 2008 #2127 Del Skrevet 17. november 2008 Stemmer for vippestol-kjøp jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 17. november 2008 #2128 Del Skrevet 17. november 2008 You've got PM. Blei det noe kjøp i dag? Jeg henger etter med forberedelsene denne gangen! (På tide å gå gjennom knøtteklær og se hva vi egentlig har i de små størrelsene? *kløsegihodet*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. november 2008 Forfatter #2129 Del Skrevet 17. november 2008 Stemmer for vippestol-kjøp jeg Det ble vippestolkjøp, og av den typen ja. Fargen ble brun/lysbrun. You've got PM. Blei det noe kjøp i dag? Jeg henger etter med forberedelsene denne gangen! (På tide å gå gjennom knøtteklær og se hva vi egentlig har i de små størrelsene? *kløsegihodet*) Vi har ikke kjøpt så mye vi heller. Mest utstyr som vogn, tøybleier og kluter. Og nå også vippestol. Klær har vi fortsatt veldig lite av. Men det blir en liten kleshandletur med mamma på onsdag. Nå skal jeg nyte litt brownies fra fryseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. november 2008 Forfatter #2130 Del Skrevet 17. november 2008 Dagens innkjøp: -Vippestol m/leke -Hvitt lammeskinn -Regntrekk til vogna -------- Vindtett/regntett jakke i XL som passer til meg i des/januar. ---------- Noe materiale til vugga som sambo lager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. november 2008 #2131 Del Skrevet 17. november 2008 Så flott med vippestol! Har sett den i den fargen, den er fiiiiiiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. november 2008 Forfatter #2132 Del Skrevet 18. november 2008 Det er koselig å høre! I dag er beinet mitt mye bedre. Hadde skikkelig vondt i går. Det var nok en real strekk. Men vi fikk jo handlet inn det vi kunne uansett, så det er bra. Jeg er fortsatt spent på når jeg kommer til å få noe penger fra NAV. Håper det kommer før jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. november 2008 Forfatter #2133 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Julegaveliste: Sambo - har bestilt Mamma og pappa - vet hva vi skal bestille (men må ha litt penger først) Bror - litt usikker 3 venninne gaver - Billige apotek gaver (lite penger i år) Fadderbarn (datter til fetter, jente ca 8 år) - litt usikker Endret 18. november 2008 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. november 2008 #2134 Del Skrevet 18. november 2008 Noen forslag til gaver til foreldre? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. november 2008 Forfatter #2135 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg pleier ofte kjøpe bøker etter interesse eller cd/dvd. Men i år blir det digital fotoramme, tror i alle fall det. Begge "besteforeldre par" får det. Så kan de ha bilder av nurket der når den tid kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. november 2008 #2136 Del Skrevet 18. november 2008 Mhmm smart det...... ja bøker er alltid en stor hit, både hos samboerns pappa og min pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. november 2008 #2137 Del Skrevet 18. november 2008 Bestefaren til sambo fikk digital fotoramme av oss til bursdagen, det var en stor suksess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. november 2008 Forfatter #2138 Del Skrevet 18. november 2008 Mhmm smart det...... ja bøker er alltid en stor hit, både hos samboerns pappa og min pappa. Bestefaren til sambo fikk digital fotoramme av oss til bursdagen, det var en stor suksess Det høres bra ut. Dagen er gått, og det er blitt mørkt ute. Sambo er kommet hjem, middagen er spist og vi skal bare nyte kvelden. Sambo er litt pjusk, så han prøver seg på null-kyss-behandling. Spørs om jeg ikke uansett er smittet alt! Jeg har i dag gått igjennom alt babytøy vi har, og skrevet ned på ei liste. Skal ut og shoppe litt sammen med mamma i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 18. november 2008 #2139 Del Skrevet 18. november 2008 Du, digital fotoramme var jo en kjempeidé! Den tror jeg sannelig jeg skal rappe til både mamma, pappa/samboer og svigers! Takk for tipset!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 18. november 2008 #2140 Del Skrevet 18. november 2008 Men de var litt dyre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå