Gjest ~Milla~ Skrevet 29. oktober 2008 #2021 Del Skrevet 29. oktober 2008 God morgen! Planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #2022 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hei Milla. Koselig at du titter innom dagboka mi! Jeg har vært en tur på biblioteket i dag og en liten handletur. Ellers har jeg kost meg inne med koselig utsikt ute. Alltid koselig med den første snøen. Sambo tok bilen til jobb i dag, siden scooteren er dårlig skodd for snø. Vi byttet til vinterdekk for godt over ei uke siden, nesten to. Medisterkaker til middag i dag. Må starte på julematen. Tipper det ikke er plass til masse julemat på julaften. Nam nam er det i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. oktober 2008 #2023 Del Skrevet 29. oktober 2008 Medisterkaker er nam nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. oktober 2008 #2024 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tror jeg aldri har likt medisterkaker, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. oktober 2008 #2025 Del Skrevet 30. oktober 2008 Spiser medisterkaker hele året, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #2026 Del Skrevet 30. oktober 2008 Medisterkaker er nam nam. Det smakte godt ja, men jeg var utrolig trøtt og sliten da vi spiste, så jeg orket ikke så mye. Men har et par igjen i kjøleskapet til dagens lunsj! Tror jeg aldri har likt medisterkaker, jeg... Det er da lov det! Mye jeg ikke liker smaken på også! Spiser medisterkaker hele året, jeg... Det er bra! Vi har nok oftere kjøttkaker enn medisterkaker. Begge deler er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. oktober 2008 #2027 Del Skrevet 30. oktober 2008 Mye jeg ikke liker... Koteletter, biff, kjøttkaker, medisterkaker, pølser laget av kjøtt... Ser vi en sammenheng her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 30. oktober 2008 #2028 Del Skrevet 30. oktober 2008 Å medisterkaker er nydelig:) Måtte bare innom å se hvordan det står til. Alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #2029 Del Skrevet 30. oktober 2008 Mye jeg ikke liker... Koteletter, biff, kjøttkaker, medisterkaker, pølser laget av kjøtt... Ser vi en sammenheng her? Jepps, viste du ikke spiste kjøtt! Å medisterkaker er nydelig:) Måtte bare innom å se hvordan det står til. Alt bra? Alt står bra til ja. Den lille i magen sparker nå og da. Formen min er også bra, men jeg blir fort sliten om jeg går en stund ute. Det holder med en time med tusling og litt handling. I dag skal jeg en tur på min tidligere arbeidsplass. Post Doc'en jeg jobbet for skal også slutte, og det skal være en liten avsluttning for henne i dag. Det blir koselig. Har også ryddet og ordnet her hjemme, siden jeg får besøk av tre veninner i kveld. Lenge mellom hver gang vi treffes, så det blir nok koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 30. oktober 2008 #2030 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hørtes koselig ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. oktober 2008 #2031 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg tåler ikke kjøtt, så da er det ikke så rart jeg ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #2032 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har egentlig ikke noen ting jeg ikke tåler. Svir bare i nesa av enkelte typer lakris. Hehe... Det blir koselig å se de på jobb igjen ja. Denne uken skulle balkongene vaskes utenfra. På mandag var de ferdig med de fire nederste blokkene, kun den jeg bor i igjen. Så kom snøen, og de har ikke fortsatt. Litt irriterende. Sitter her med blomsterkassene som sto ute, inne på stua. Må prøve å rydde litt på en 200GB nettverkshardisk. Tror det er mye serier der som kan slettes. Skjønner ikke at den kan være nesten full. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #2033 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hmm... 45 GB med bilder 47 GB med musikk Der går det bort noen giga gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. oktober 2008 #2034 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har nettopp hatt en opprydning her og... Musikk, bilder og film/serier tar som du sier mye plass. Men nå har jeg slettet masse gammelt, bare bare beholdt noe som jeg virkelig syntes var verdt å ha. Har endel bilder også, men de får jeg ta en annen dag. Kos deg med veninnebesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #2035 Del Skrevet 31. oktober 2008 Rydde i bilder burde jeg også gjort Milla. Men det får bli til neste uke, om jeg orker. Venninne kveld var koselig, selv om de alltid går alt for fort. I dag får sambo og jeg besøk av datteren til ei kusine av meg, hun som kommer på besøk er 13år. Det blir koselig. I dag har jeg egentlig ikke gjort noe spennende. Bare oppdattert postkort bloggen min litt. Det er jo så ryddig her etter besøket i går, så vil helst ikke rote det til igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. oktober 2008 #2036 Del Skrevet 31. oktober 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 1. november 2008 #2037 Del Skrevet 1. november 2008 27 uker allerede Syns ikke det var så lenge siden jeg leste at du var gravid Kos deg i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. november 2008 #2038 Del Skrevet 1. november 2008 Hurra meg rundt for 27uker Tenkt at, babyen har nå blitt ca 32cm og veier ca 850. Skal dere på 3d ul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. november 2008 Forfatter #2039 Del Skrevet 1. november 2008 27 uker allerede Syns ikke det var så lenge siden jeg leste at du var gravid Kos deg i helgen! Takk for det. Jeg synes dagene går fort jeg også! Hurra meg rundt for 27uker Tenkt at, babyen har nå blitt ca 32cm og veier ca 850. Skal dere på 3d ul? Ja, det er rart hun er blitt så stor! Vi skal på 3D-ultralyd på tirsdag! Vi gleder oss masse! I dag har vi vært ute og grillet pølser i skogen. På et utkikkspunkt hvor vi ser hele byen. Det var veldig koselig. Da vi kom hjem stekte sambo lammestek og deretter lagde AL (datteren til kusina mi) og jeg brownies. Godt og søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. november 2008 #2040 Del Skrevet 1. november 2008 Blir spennende med 3d ul, husk å legge ut bilde i bloggen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå