Gjest ~Milla~ Skrevet 13. februar 2011 #3461 Del Skrevet 13. februar 2011 Spennende med visning og straks bursdagsfeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #3462 Del Skrevet 14. februar 2011 Det var ikke så mange innom på visning i går, været var jo utrolig flott. Vi håper på bedre besøk i dag! Bursdagsfeiringen var super. Lille ii var en solstråle hele dagen og hadde på krona ('att=hatt, som hun sier) på hodet fra det startet kl 16 til hun skulle legge seg og alle hadde dratt i 20 tiden. Hun lekte masse med de andre barna som var her. De er en del eldre, 4 og 6/7 år, men de var veldig flinke med lille ii. Hun klarte å blåse ut et av lysene på kattepuskaka, og var litt forundret når alle sang for henne. Hun fikk masse fint, togbane, duplo, dukketøy, utklednings prinsesseskjørt og bursdagstog. I dag feirer de dagen i barnehagen med kake, hun har med kamera i dag slik at hun kan titte på bilder senere! Tirsdag får hun bursdagsgaver fra mormor og bestefar samt fra oss. Torsdag kveld reiser vi til trøndelag for bursdagsfeiring der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. februar 2011 #3463 Del Skrevet 14. februar 2011 Travle dager hos dere med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 14. februar 2011 #3464 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvorfor blir du stadig borte fra Mine innlegg?? :klø: Fin krone - smart å sy selv, altså. Jentene her har pappkroner fra barnehagen. De er kjempefine, men akk så lite holdbare. De får jo ikke lov til å leke med dem, fordi de ikke tåler så mye. A var kjempestolt da hun fikk sin, løp ut i garderoben og pekte på "klone, klone" da jeg kom for å hente. Du skal føde på ABC, altså? Superwoman! Jeg holder meg på Ahus, der de har anestesilege innen rekkevidde . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #3465 Del Skrevet 15. februar 2011 Travle dager hos dere med andre ord Ja, men likevel veldig koselige dager! Hvorfor blir du stadig borte fra Mine innlegg?? :klø: Fin krone - smart å sy selv, altså. Jentene her har pappkroner fra barnehagen. De er kjempefine, men akk så lite holdbare. De får jo ikke lov til å leke med dem, fordi de ikke tåler så mye. A var kjempestolt da hun fikk sin, løp ut i garderoben og pekte på "klone, klone" da jeg kom for å hente. Du skal føde på ABC, altså? Superwoman! Jeg holder meg på Ahus, der de har anestesilege innen rekkevidde . Vet ikke jeg, du skriver kanskje ikke ofte nok? De av stoff holder bedre ja. Brukte omtrent 2 timer på å sy den. Lille jenta likte den veldig godt! Skal på ABC ja. Tror det går fint. I dag er leiligheten blitt solgt, og vi fikk en veldig bra pris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 15. februar 2011 #3466 Del Skrevet 15. februar 2011 Gratulerer med solgt leilighet! Vet du - du har forsvunnet fra mine innlegg mange ganger før også. Skjønner ikke helt hvorfor det skjer? Men nå skal jeg prøve å følge med litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. februar 2011 #3467 Del Skrevet 15. februar 2011 Gratulerer med leilighetssalg. Det gikk fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 15. februar 2011 #3468 Del Skrevet 15. februar 2011 Så bra at de fekk selgje leiligheten, så kjapt og greitt! Korleis var det på jobbkurs då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #3469 Del Skrevet 15. februar 2011 Så bra at de fekk selgje leiligheten, så kjapt og greitt! Korleis var det på jobbkurs då? Har ikke vært på det ennå, skal i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 16. februar 2011 #3470 Del Skrevet 16. februar 2011 Hipp hurra for solgt leilighet! Og ikke minst - gratulerer med gårsdagen! lille katt, jeg har også enkelte dagbøker som faller ut av mine innlegg igjen og igjen, uavhengig av hvor ofte/sjelden jeg skriver. Rare greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #3471 Del Skrevet 25. februar 2011 Hei igjen! Mange dager siden siste innlegg her gitt. Jeg har startet på jobbsøkerkurs, så da blir det ikke mye fritid om dagen! Det passer jo ikke supert i forhold til flyttingen vår, men vi har nå kommet rimelig godt i orden. Nå i dag og i går har vi endelig fått vasket gulvene her (vanskelig når det er ting over alt som tidligere). Sist helg var vi i Trondheim for feiring av lille ii der oppe. Det var veldig koselig. Vi tok natttog både opp og ned. Vi var veldig spente på hvordan det ville gå med lille ii. Hun skrek litt og ville "ut", men etter hvert ble det soving. Hun måtte vekkes da vi var nære endestasjonen begge veier. Lille ii fikk dukkevogn av sine besteforeldre der oppe, noe tøy og et bilde som har kommet opp på veggen på nye rommet hennes. Lille ii sier masse nye ord, og gjerne mange i setninger. Mellom 3 og 5 ord. Hun sier fortsatt amma og appa til mamma og pappa. Litt spent på når hun slutter med det. Og..... sist onsdag var vi på 3D ultralyd og fikk se lille gutt nok en gang. Det var kjempe koselig og timen gikk alt for fort! Han lå litt "kjedelig" til, så bildene ble ikke så bra, men vi fikk nå sett en del. Han lå og koste seg inn mot ryggen min med navlesnoren forran seg. Han lå også å suttet på en av føttene sine. Han veide ca 950g, og hun mente han var et par dager i forkant i forhold til termin. Så det blir spennende å se når han kommer ut i forhold til termin og i forhold til når lille ii ble født. Jeg er bare glad for at han ikke har lagt på seg masse siden jeg har vært rielig glad i søtsaker hittil. Jeg har vel bare lagt på meg mellom 4 og 5 kg. Nå skal det bli godt med helg! Vi koste oss med taco og is til middag i dag. Lille ii likte salat, tacokjøttdeig (hjemmelaget krydder), ost, rømme og tacoskjell. Og "isssss" faller alltid i smak! Da sier hun "meg mere?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 25. februar 2011 #3472 Del Skrevet 25. februar 2011 Meg mere A seier mai (me seier meir, uttaler vel omtrent mair) Ellers går det mykje i "tosa" her (kosa), og det betyr at me skal kose/stryke på magen eller ryggen. Det elskar ho! Får gåsehud over heile seg (akkurat som pappaen ) Så moro med 3D UL! Var du til 3D med ii og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #3473 Del Skrevet 25. februar 2011 Koselig at du titter innom *Frida*! Ja, vi var på 3D med lille ii også! Vi vil ikke gjøre forskjell og ville gjerne sniktitte på den lille en gang til. Greit å få bekreftet kjønn og at alt står bra til! Legger ut bilde på bloggen min etter hvert, må bare finne scanneren! Er usikker på hvor den har havnet etter flyttingen! I den gamle leiligheten er den i alle fall ikke! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. februar 2011 #3474 Del Skrevet 25. februar 2011 Så koselig med 3d UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 26. februar 2011 #3475 Del Skrevet 26. februar 2011 Så gøy med 3D ul! Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 27. februar 2011 #3476 Del Skrevet 27. februar 2011 Er det bare meg som synes 3D-UL er litt rart? Synes babyene ser mye mer romvesen-aktige ut i 3D. Nå skal det sies at jeg ikke har vært i privat 3D, men har tatt vanlig 2D med en sniktitt i 3D på sykehuset. Vi fikk med noen bilder i både 2 og 3D, og da likte jeg egentlig 2D-bildene best. Men det er sikkert en bedre opplevelse å ta hele undersøkelsen i 3D. Gratulerer med vel overstått til lille ii . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #3477 Del Skrevet 27. februar 2011 Syntes vi fikk veldig fine bilder av lille ii, ser ansiktstrekk hos lillebror også, men litt vanskligere å se. Lille i har sluttet å sove hjemme på dagtid, og det resulterte i at hun sovnet på akebrettet på vei hjem fra aking i dag! Tihi! Hun sov fra 16 til 17, da vekte vi henne. Blir jo spennende å se når hun sovner nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. februar 2011 #3478 Del Skrevet 27. februar 2011 Sovnet på akebrettet ja... det får'n si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 27. februar 2011 #3479 Del Skrevet 27. februar 2011 Hehe, jeg må si meg enig med lille katt. Men samtidig er det fascinerende, da, alt man kan gjøre med hjelp av teknologien! Skjønner godt at dere ville titte på lillebror også. Høres ut som om du har nok å henge fingrene i! Hvordan forholder NAV seg til ny graviditet? Eller, hvordan fungerer det med arbeidsledighet i forhold til foreldrepenger og sånt? Er det uproblematisk? Håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #3480 Del Skrevet 27. februar 2011 Dagpenger som jeg får teller likt som lønn. Men det blir jo mindre dagpenger enn lønn, så totalt sett blir det mindre penger. Heldigvis går det bra likevel. Jeg kunne jo risikere å være arbeidsledig lenge, og da går en "tom" for dagpenger. Da ville jeg fått ennå mindre. Lille ii sovnet rundt kl 21. Tror ikke hun skal sove så lenge i barnehagen heller nei (leste i dagboka di *Joyce*). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå