iingvild Skrevet 23. november 2010 Forfatter #3401 Del Skrevet 23. november 2010 Lite aktivitet her, men håper noen er innom likevel! Vi var på visning på denne leiligheten i går: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=25470902&reference=2010/11/15/2/254/709/02_-991765663.jpg Lille ii gjemte seg inni alle skap, prøvde seg på kjøkkenskap også, men da ble det stopp. Vi håper at prisen på denne blir grei. Vi strekker oss nok til 2,4mill. Megleren hadde fått inn et bud på 2,05mill hittil da hun ringte meg. Vi tar den evt på forkjøpsrett. Håper bare på at det ikke er noen andre i 2-roms leiligheter i borettslaget som vil kjøpe den. Såååå typisk hvis det skjer! Lille knøtt i magen vokser nok å har det bra. Tror jeg har kjent litt bevegelse, men vanskelig å vite. Skal til kontroll hos legen den 14. desember, håper da jeg/vi får høre hjertelyden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. november 2010 #3402 Del Skrevet 23. november 2010 Bare innom og legger igjen et spor! Leiligheten så jo knall ut, håper dere får den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #3403 Del Skrevet 3. desember 2010 Vi håper den blir vår ja! Lille jenta er syk, veldig kjedelig. Hadde første dag med feber sist lørdag, og så kom feberen tilbake på onsdag. Etter det har hun hatt feber hver dag. Var hos legen i dag, fått antibiotika. Men i kveld var feberen på 40,7 grader C, skummelt høyt. Håper den ikke blir sånn i morgen. Hun er blitt veldig "flink" til å si nei nå de siste dagene. Enkelte ganger er alt NEI! Hehe.... God natt! 15 uker i dag forresten. Lille nurk kilte meg godt i magen på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #3404 Del Skrevet 7. desember 2010 Lille jenta har den 4. barnesykdommen. Høyfeber onsdag til og med lørdag, feberfri søndag og rødt utslett fra i går mandag. Så hun er fortsatt hjemme fra barnehagen i dag. Håper hun er i barnehagen på torsdag. I dag får vi vite om vi får leiligheten. Spennnende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #3405 Del Skrevet 7. desember 2010 Leiligheten er vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 7. desember 2010 #3406 Del Skrevet 7. desember 2010 Leiligheten er vår! Hurra! Så bra! Gratulerer med ny leilighet! Og god bedring til lille ii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemilo Skrevet 7. desember 2010 #3407 Del Skrevet 7. desember 2010 Gratulerer så mye med ny leilighet! God bedring til lillejenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #3408 Del Skrevet 8. desember 2010 Takk begge to! Nå kan vi starte å planlegge hva vi skal gjøre der. Dvs. når vi starter å male kan jeg ikke være der lengre, så da blir jeg lille ii vakt. Jeg ønsket meg mer tid til å lese bok, og det får jeg nok på kveldstid på nyåret! Lille jenta er i god form, men er rødprikkete fortsatt. Derfor er hun hjemme. Håper hun får tur i barnehagen denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 8. desember 2010 #3409 Del Skrevet 8. desember 2010 Gratulerer med ny leilighet! Skal de gjere mykje der? Håpar veslejenta blir bra snart, ikkje moro med sjukdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. desember 2010 #3410 Del Skrevet 9. desember 2010 Gratulerer med leilighet. Så kjempe flott!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #3411 Del Skrevet 10. desember 2010 Takk Frida og Milla! Vi skal gjøre en del, men håper det ikke tar så lang tid. Det er dyrt å ha begge leilighetene. 16 uker i dag! I dag skal jeg på et lite julebord hos ei i "adoptivbarselgruppa" mi. Kjempe koselige jenter alle sammen. Ingen av de vet at vi har lille knøtt på vei, så det er artig. Det er to av de andre som også er gravide, begge med termin i feb/mars. Leiligheten er nå rimelig strøken, får straks besøk av en eiendomsmegler, nr 3 og siste. Så får jeg se hvilke vi går for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #3412 Del Skrevet 13. desember 2010 Lille jenta var i barnehagen på fredag og søndag startet nesa å renne igjen. Var redd hun skulle bli syk igjen, men hun er heldigvis i barnehagen nå. Jeg var på et jobbintervju i dag, tror det gikk greit. Ok jobb, men det er et vikariat som evt går ut mens jeg har permisjon så da vet jeg ikke helt. Synes det blir litt rart også når de trenger vikar for vikaren hvor alle er gravide. Skulle gjerne hatt en fast jobb! Jeg synes jo det er litt kos å gå hjemme også, det blir sikkert mye å gjøre når vi skal flytte! :S Jeg får tusle å hente lille jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #3413 Del Skrevet 14. desember 2010 I dag har jeg vært på kontroll hos legen. Alt var bra med både urinprøve, blodtrykk og svar på blodprøver tatt før. Fikk også tatt influensa vaksina og merker nå at det begynner å gjøre vondt i armen. Godt jeg kan slappe av en del resten av dagen. Jeg får besøk av ei veninne og vi skal spise pai til middag. Men den er heldigvis nesten helt ferdig. Den skal bare steke litt mer. Lukter utrolig godt her. Skal straks ringe pappa, så skal han hente meg for å dra og hente lille jenta i barnehagen. Ikke gøy å dytte lille jenta + vogn i snø med vondt i armen, klagende lille jente og kule på magen. I morgen kveld reiser vi på førjulsbesøk til Trondheim. Det blir koselig å treffe svigerforeldre igjen. Har ikke sett de siden bryllupet. Vi skulle ønske å ha truffet nevøen vår også, men de får vist ikke til å komme til Trondheim den helga. S skal jakte noen av dagene deroppe, mens lille jenta og jeg bare skal slappe av. Jeg skal nok få litt barnefri og besøke kona til S sin bestekompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 14. desember 2010 #3414 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg var på et jobbintervju i dag, tror det gikk greit. Ok jobb, men det er et vikariat som evt går ut mens jeg har permisjon så da vet jeg ikke helt. Synes det blir litt rart også når de trenger vikar for vikaren hvor alle er gravide. Skulle gjerne hatt en fast jobb! Sa du at du er gravid då? Eg veit jo ikkje om det viser på deg ennå. Kul har du vel, men kan andre sjå den? Forstår godt at du vil ha jobb! God tur til Trondheim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #3415 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg sa det ikke nei, bestemmer meg vel om jeg evt får et tilbud. Takk, håper bilturen går greit. Dvs. at lille ii sover store deler av turen oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. desember 2010 #3416 Del Skrevet 22. desember 2010 Innom for å ønske deg og dine en riktig god jul! Stor jule fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #3417 Del Skrevet 22. desember 2010 Takk for det Milla! Vi er tilbake fra Trondheim og lille jenta er selvfølgelig syk igjen. Fikk ikke gått i barnehagen de to siste dagene før jul. Hun hadde 39,6gC i temp nå i sta og lå og drømte veldig. Sier nei nei og knynker veldig. Hun fikk en paracet, så jeg håper hun sover godt utover natta nå. Vi drar til mamma og pappa i morgen og blir der hele jula. Men vi er jo så nære hjemme at vi farter nok litt fram og tilbake. God jul til de som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. desember 2010 #3418 Del Skrevet 22. desember 2010 Hei iingvild! Kjempelenge siden jeg har vært på KG. Har så vidt oppdatert meg i dagboka di, og må selvfølgelig gratulere med ny leilighet, og ikke minst baby i magen!! Så koselig!! Jeg ønsker dere en god jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #3419 Del Skrevet 26. desember 2010 Da er største delen av jula ferdig for i år. Kan si vi har hatt en litt annerledes jul. Lillejulaften hentet pappa oss i leiligheten og lille jenta hadde feber og fikk paracet rundt kl 13. Dagen gikk mest til å oppmuntre lille ii som ikke var veldig frisk, men ikke syk og lå i senga. På kvelden i 19 tiden da hun hadde fått på pysjen merket jeg at hun pustet rart. Korte kjappe drag. Da det vedvarte dro vi på legevakt-basen som ikke ligger veldig langt unna. De kaldte det overflate-pusting og at det kom av den høye feberen. Da hun fikk på pysjen hadde jeg målt feberen til litt over 39, men den hadde økt veldig innen vi var på legevakta. Der fikk hun to paracet og etterhvert et stikk i fingeren. Hun hadde CRP verdi på 102. Etter at vi hadde fått vært innom apoteket i 21:30 tiden dro vi hjem. Lille ii holdt på å sovne i bilen, men hun måtte få medisin før hun la seg. Den kvelden steg feberen litt i 4 tiden, gikk ned igjen av seg selv. Julaften hadde vi en rolig dag med bading og gaveoppakking. Lille ii koste seg, men nektet å sove på dagen. Hun var helt utslitt litt før kl 19. Men hun slet med å sovne. Fikk en stikkpille siden hun var så urolig, og da sovnet hun etterhvert. Først var jeg nede for å roe henne, deretter mamma og så lille ii sin pappa. Fortsettelse følger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 26. desember 2010 #3420 Del Skrevet 26. desember 2010 Uff, ikkje kjekt når dei små er sjuke. Og ekkelt med høg feber! Håpar mor fekk slappe av litt i jula likevel Kva blei vesle ii mest glad for i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå