Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer :strix:

Tenkt du skal bli tobarns-mamma :hoppe:

Takk! :) Litt rart å tenke på det ja!

Gratulerer så mykje!

Ein liten hemmelighet i brudekjolen :rødme:

Moro!

Ja, det blir det. Vi har planer om å fortelle det til våre foreldre når vi kommer tilbake etter en liten tur etter bryllupet.

Vi skal bare en tur på hotell her i Norge noen dager mens S sine foreldre passer lille ii. Mulig vi tar en natt på hytta til mine foreldre også, dyrt å bo på hotell gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare to uker igjen ja, litt uvirkelig egentlig.

Vi har i dag testbakt bryllupskake, blir nok til at vi lager kake selv.

Er nok å gjøre her om dagen, lille ii er en skikkelig rotekopp! Hehe... moro å ta ting utover som er ryddet sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille ii sov lenge i dag, vi sto ikke opp før kl 8:30. :) Da jeg spiste frokost, hun var ferdig, sto hun og sa "bø" til "mannen/dama" i radioen. Så skjønn!

Hun skal helst ha begge skoene på den samme foten (strekker fram den foten som allerede har sko for å få på den andre).

Hun strekker fram fingrene når vi klipper negler, er ikke alltid alle neilene blir klipt. Særlig pekefinger på venstre hånd skal klippes HELE tiden!

Hun blir sinna hvis hun ikke får det som hun vil.

Hun har en "gå rundt bordet"-periode nå. Hun går, krabber og en gang gikk hun på knærne rundy bordet. Rekorden er vel rundt 10 runder. Hehe.... :)

Og koseligst av alt: Hun er flink til å vinke og si "dade" i barnahagen når jeg går! Alltid koselig å hente henne også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hei vennen! Lurte veldig på om du hadde vært innom!

:klem: Takk!

Vi gleder oss også masse!

Håper bare lille ii holder seg frisk, nesa hennes er selvfølgelig begynt å renne nå.

Ellers er alt på plass, det aller meste i alle fall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innom for å skrive litt om lille ii:

Hun har tittet på seg selv som baby i dag, på film. Hun sier nå: bebi. :)

Mamman min har pleid å se "ah-ah" til ting som er litt forbudt å nærme seg. Nå sier lille ii "ahah". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen etter bryllupet tar vi en liten bryllupsreise til dette hotellet. http://www.tuddal.no/2010/

Derfra blir det fjelltur den ene dagen. Vi synes det er greit å være nære siden det er første gang vi er så "langt" borte fra lille ii. Vi blir der i to netter og så blir vi to netter et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Idag er den store dagen endelig kommet.

Håper dere er blitt lykkelig gift, og at dere har en flott og minnerik dag :bryllup:

GRATULERER :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...