Gjest ~Milla~ Skrevet 16. januar 2010 #3241 Del Skrevet 16. januar 2010 Takk for melding Koselig med ullgenser.. det er kanskje hjemmestrikket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 16. januar 2010 #3242 Del Skrevet 16. januar 2010 Gratulerer med bryllupsplaner . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #3243 Del Skrevet 17. januar 2010 Takk for melding Koselig med ullgenser.. det er kanskje hjemmestrikket? Stemmer. Det kommer nok bilde i bloggen etter hvert. Gratulerer med bryllupsplaner . Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. januar 2010 #3244 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei Hvordan er det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #3245 Del Skrevet 29. januar 2010 Med oss er det bare bra. Koselig at du er innom. Vi er kommet oss hjem igjen, kjørte da lille ii sov mandag kveld, og hun sov nesten helt til vi var hjemme. Tirsdag var lille ii hos mine foreldre mens S og jeg pakket ut. Onsdag var lille ii og jeg på babysang i nærmeste kirken, kjempe koselig! Torsdag var lille ii med S en tur på jobb, mens jeg var på intro-møte hos NAV. I dag har vi vært på besøk hos ei nær veninne som fikk ei lita prinsesse i går. Alt står bra til med dem, og hun var super søt. Vi hadde med gave (klær) og masse klær som de skal få låne. ---- Skriver mer senere..... Sambo har laget taco! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. januar 2010 #3246 Del Skrevet 29. januar 2010 Kos dere med taco Hva skjer videre med deg? Har du søkt noe jobb ?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 29. januar 2010 #3247 Del Skrevet 29. januar 2010 Oppdatering Ble også litt nysgjerrig på om du er på tur ut i jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #3248 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg har ikke noen jobb nei, jeg søker. Vi har ikke barnehageplass eller noe annen barnepass heller. Vi får håpe at begge brikkene faller på plass rimelig samtidig! Godt med lørdag, selv om det er helg hele uka omdagen. S er jo hjemme i pappa perm! Til uka skal jeg være minst en hel dag borte fra de to. Jeg skal ned til min mamma og sy på hennes symaskin. Jeg skal sy bursdagskrone til lille jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. januar 2010 #3249 Del Skrevet 30. januar 2010 Hvor lenge har S pappaperm? Sy krone, så spennende... har du en oppskrift du går etter eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #3250 Del Skrevet 30. januar 2010 Han begynner å jobbe på bursdagen til lille ii. Jeg har sett litt på nettet i forhold til krone, skal se litt til før jeg syr. Den skal i alle fall være med borrelås for å lukke den bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. januar 2010 #3251 Del Skrevet 30. januar 2010 Oki. Så kult, gleder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #3252 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg var hos mamma for å sy på mandag, men jeg hadde glemt å vaske stoffene. Jeg kom derfor ikke lengre enn å tegne og klippe ut en mal jeg skal bruke. Blir spennende. Håper jeg kan få sydd på mandag i uka som kommer. Jeg må jo la S og lille ii få være litt alene. De koser seg nemlig veldig når de er alene, men når jeg er her er lille ii veldig mammadalt. Nå sover hun, S lager klipper sammen film som vi skal vise på bursdagsfeiringen hennes den 13. februar. Da får vi litt besøk fra Trondheim (besteforeldre og et vennepar (bestekamerat + fadder) også kommer mine foreldre, et vennepar herfra og ei veninne av meg. Det blir utrolig koselig. Jeg sitter og scanner oppskrifthefter som jeg har hatt liggende i årevis. Greiere å ha de på data, så kan jeg kaste dem. Vet ikke om jeg bruker de da heller. Men kanskje de er lettere tilgjengelige da! Hehe.... uvist! Mye spennende kaker i alle fall. Kanskje legge de på en blogg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. februar 2010 #3253 Del Skrevet 3. februar 2010 Stemmer for å legge ut oppskriftene Ikke rart hun er mammadalt, men godt at S og lille ii går godt sammen selv om du ikke er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #3254 Del Skrevet 6. februar 2010 Vi koser oss på hytta og lille ii koser seg og sover lenge ute i vogna si. Her er det masse snø og masse god mat å spise. I går lagde vi pizza, i dag blir det pai. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. februar 2010 #3255 Del Skrevet 6. februar 2010 Så herlig, masse snø også tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #3256 Del Skrevet 6. februar 2010 Koselig at du titter innom vennen! Ja! Det er masse snø! Lille ii har nå nettopp vært på første aketur, og hun syntes det var veldig gøy å bli trukket framover på akebrettet. Paideigen er ferdig i kjøleskapet, så alt ligger til rette for god middag om ikke så alt for lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. februar 2010 #3257 Del Skrevet 6. februar 2010 Hva slags pai står på menyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #3258 Del Skrevet 9. februar 2010 Det så du i bloggen ja! Lille ii er syk stakars! Hadde 39 grader C for ca en time siden. Bedre nå etter en paracet, men hun sliter med å få sove. Hun er super trøtt og sliten, så tenkte hun skulle sove litt før hun spiser kveldsmaten sin og sover for natta, men det spørs vel. Planene for dagen i dag og morgen dagen går da ut, torsdag kommer S sine foreldre på besøk, og lørdag har vi planer om bursdags feiring her. Håper hun/vi er friske da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. februar 2010 #3259 Del Skrevet 9. februar 2010 Usj, masse god bedring til lille snuppa Håper du raskt blir på bedringens vei Imorgen tidlig reiser vi på hytten, blir deilig med noen dager i fred og ro og masse deilig frisk luft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #3260 Del Skrevet 9. februar 2010 Takk for det! Det er godt med frisk luft og masse snø ja! God tur! Lille ii sovnet nå litt før kl 20 etter å ha fått masse grøt og et beger med fruktmos/m korn. Ikke lett å være syk! Vi har sliti i det siste med å få start på bilen når det har vært kaldt, nå er nytt batteri innkjøpt og S setter det inn nå. Håper virkelig at det gjør susen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå