Gjest ~Milla~ Skrevet 16. desember 2009 #3221 Del Skrevet 16. desember 2009 Er så koselig å lese om lille ii :rødme: Tiden går utrolig fort, synes ikke det var lenge siden hun ble født. Men når de begynner å gå, da starter virkelig en ny epoke... Håper dere blir frisk og rask igjen snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #3222 Del Skrevet 20. desember 2009 Vi var syke ca 1 uke. Vi er fortsatt litt snufsete, men får gjort det som skal gjøres. At en uke blir borte er ikke akkurat lett når mye skal gjøres, men men..... Vi pakket kjapt for helga på fredag og dro til foreldrene mine. Lørdag fikk S gjort et par erender for meg og i dag har foreldrene mine passet lille ii litt slik at vi var oppe i leiligheten og pakket for den store reisen. Vi skal være borte ganske lenge, så greit at det ser litt greit ut i leiligheten. Lille ii fikk pakke opp noen pakker i går, siden vi ikke får tatt med alle julegavene, jeg fikk også åpne et par. Ellers har vi løst det med at vi får bilder av julegavene i konvolutter vi åpner på julaften. Lille ii har er par til som vi må åpne før vi drar. Det blir spennende. Vi pyntet juletreet i går, så nå er det bare god julestemning her. Alle gaver er pakket inn osv. Vi skal nok kjøpe en eller to julegaver til lille ii når vi kommer til Trondheim, men aner ikke hva det skal være. Hittill har vi bare kjøpt Drømmehagen DVD (som hun får tidlig) og en badekåpe. Noen som har tips? I morgen får vi besøk av kusina mi og hennes tre barn til lunsj. Når S kommer hjem fra jobb blir det middag, pakking av bil også kjører vi når lille ii skal sove. Det blir godt å komme fram litt før jul slik at vi er uthvilt til julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. desember 2009 #3223 Del Skrevet 20. desember 2009 Så koselig med to juleaftenfeiringer, en lur ide Kos deg på julelunsj imorgen, og riktig god tur til Trondheim. Håper dere får en fin tur nordover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 20. desember 2009 #3224 Del Skrevet 20. desember 2009 Skrev et tips i dagboken min . Ha en knall jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. desember 2009 #3225 Del Skrevet 23. desember 2009 Kjære iingvild. Ønsker din lille familie en riktig god jul! Juleklem fra meg & Brumm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #3226 Del Skrevet 23. desember 2009 Kjære iingvild. Ønsker din lille familie en riktig god jul! Juleklem fra meg & Brumm Tusen takk for det! God jul til deg også! Hunden til vår nabo mener jeg er av samme rase som Brumm. Kjempe søt og rolig hund. Jeg orker ikke skrive så mye her i dag, sliten etter mye våken baby i natt. Hun skal helst ha pupp hele tiden. Det resulterer i at jeg blir trøtt, sliten og får vondt i kropp og hode. Men turen hit til Trondheim gikk supert. Vi kjørte ca 20.45 og lille ii sovnet ca kl 21. Da sov hun til ca 02.00. Da kjørte vi i 1,5 time til, så var vi framme. God jul til de som titter innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. desember 2009 #3227 Del Skrevet 31. desember 2009 Ønsker deg og familien et riktig godt nyttår ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #3228 Del Skrevet 1. januar 2010 Takk for det. Koselig! Vi hadde en koselig nyttårsfeiring i går kveld med kalkunmiddag og hjemmelaget karamellpudding til dessert. Kl 00.00 var vi ute for å titte på raketter over Trondheim. Lille ii var inne sammen med besteforeldrene sine, men sov igjennom alle rakettene. Vi har startet å trene på å sovne uten pupp, og det gikk litt lettere i går. Hun våkner jo mange ganger pr natt, så det blir med å sovne uten pupp første gangen. Det er lite melk igjen nå, så det blir mest til at jeg er smokk om natta. Det er noen minus ute, men lille ii sover ute i vogna. Hun har på tykk dress og ligger i lammeskinnspose. Titt innom bloggen for nye bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. januar 2010 #3229 Del Skrevet 1. januar 2010 Fine bilder i bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #3230 Del Skrevet 1. januar 2010 Fine bilder i bloggen Flere bilder nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3231 Del Skrevet 7. januar 2010 Nå er vi i det nye huset til S sine foreldre, her er det kjempe stor plass til at lille ii kan gå tur med vogna si! Det er for kaldt til å ligge ute, vi gikk en liten tur ut i sta, det var ikke gøy! Nå er det derimot på tide med soving inne! Vi reiser tilbake til Trondheim senere i kveld og så på besøk til S sin bror i morgen, han og samboeren samt lille ii sin fetter bor i Steinkjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3232 Del Skrevet 7. januar 2010 Nå er vi i det nye huset til S sine foreldre, her er det kjempe stor plass til at lille ii kan gå tur med vogna si! Det er for kaldt til å ligge ute, vi gikk en liten tur ut i sta, det var ikke gøy! Nå er det derimot på tide med soving inne! Vi reiser tilbake til Trondheim senere i kveld og så på besøk til S sin bror i morgen, han og samboeren samt lille ii sin fetter bor i Steinkjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. januar 2010 #3233 Del Skrevet 7. januar 2010 Bare innom med en . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #3234 Del Skrevet 8. januar 2010 Bare innom med en . Så koselig. Det varmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. januar 2010 #3235 Del Skrevet 10. januar 2010 Var det koselig på besøk hos S sin bror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #3236 Del Skrevet 12. januar 2010 Det var utrolig koselig. Vi sees nok ikke før til påske, og da har lille gutt tatt igjen lille ii med ennå mer. Han kan allerede sitte og dra seg litt framover, selv om han bare er 7 måneder. Lille ii gjorde ikke det før hun var 8 måneder. I dag har jeg laget Brownies til venner som kommer innom på besøk i kveld. Rett før jul bestemte vi dato for bryllup, så det blir 9. oktober. Dagen før 7 års dagen vår! Vi har også startet å planlegge litt bursdagsfeiring for lille ii som blir 1 år om rundt en måned. Hun går rundt bordet og fra sofa til bord. Hun er flink med gå-vogna si. Lurer på om hun går alene til 1-års dagen! Da vi var hos S sin bror sov lille ii bedre enn hun har gjort på lenge. Hun var flink til å sovne uten pupp, mellom 19 og 20 og våknet ikke før 23-00. Men i går kveld da vi var tilbake hos S sine foreldre så var det litt mer skriking, og hun våknet minst en gang før klokka ble 23. Hun sovner og blir lagt i senga si, så våkner hun etter 5 minutter. Skjønner ikke noe. Da er hun ikke sulten eller tørst. Noen tips? Vi har byttet ut dyna hennes som var her med en skikkelig dundyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. januar 2010 #3237 Del Skrevet 12. januar 2010 Så koselig med bryllupsdato Var det slik at bryllupet skulle stå i Trondheim, og iår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #3238 Del Skrevet 13. januar 2010 Det blir bryllup i Oslo, og i år ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. januar 2010 #3239 Del Skrevet 13. januar 2010 Spennende Var det slik dere hadde bestemt dere for kirke også? Må baaaare si ifra hvis du trenger eller vil ha hjelp til å lage eller hjelpe til med ting til bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #3240 Del Skrevet 16. januar 2010 Vi har avtalt tid i kirke og spisested. Har også avtale med prest fra nærkirken. Jeg kan sende deg en melding ang kirken. Lille ii har de siste dagene vært snufs i nesa. Hun har derfor bare sovet inne og på nettene har hun bare sovnet til pupp. Nå begynner hun heldigvis å bli bedre, så på dagen i dag har hun sovet to ganger i vogna uten pupp og uten intens vugging. Lille ii har fått ny ullgenser av sin bestemor, hun fikk ei jakke i sommer som har blitt brukt flittig til nå. Den var nå såpas liten at det var greit med et bytte. Genseren er mørklilla, lyslilla og hvit. Hun krabber ellers rundt i en grønn stripete ullbuske fra nøstebarn. Vi var på shopping på torsdag uten lille ii og fikk handlet bursdagsgave til henne, litt til en liten baby som snart kommer til verden ++. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå