iingvild Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3181 Del Skrevet 2. oktober 2009 alt bra ja! Koselig dåp, men lille ii sin dåp var koseligere! Nå er det natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #3182 Del Skrevet 3. oktober 2009 Var innom en kjapp tur her i går kveld på mobilen, så fikk ikke skrevet så masse. Jeg får ikke mail om nye innlegg, så det er lett å glemme at jeg skal gå innom her å titte. Det var altså veldig koselig i dåp. Og veldig koselig å være på besøk hos "svigers" den helga + mandag og tirsdag. S er dratt en to ukers tur til Kina så lille ii og jeg er på besøk hos mine foreldre. Greit å slippe 24 timers alenemamma. Lille ii er hos mamma en time på morgnen slik at jeg får sove litt mer. Ellers har vi også i helga besøk av AL, datter av min kusine/tremenning til lille ii. Hun er 14 år, så litt eldre enn lille ii. Koselig med litt leke- og matehjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3183 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg er en tur i leiligheten siden vi skal på barseltreff i området her kl 11. Greit å se til at alt står bra til. Her er det jammen kaldt. 1 grad ute. 19 inne. Har satt på litt varme nå, men burde jo satt på i går kveld da jeg satt her og frøs. Fikk fotvarmer i februargave, og den kom godt med i går kveld. Lille ii sover 1. duppen sin i dobbeltsenga nå. Prøvde å få henne til å sove i sin egen seng i går kveld, men det var helt umulig. Tror hun spiste tre ganger i natt, men har sluttet å telle. klem til kjente som er innom! (gjelder bare de som legger igjen en hilsen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. oktober 2009 #3184 Del Skrevet 6. oktober 2009 Da blir det på meg Ja det var drastisk som temperaturene synker nå, her er det bare 3grader ute idag, brr... Så deilig med fotvarmer, en sånn tror jeg at jeg også kunne trengt. Men forløpig går det i noen rosa fluffy tøfler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3185 Del Skrevet 6. oktober 2009 Du fortjener ja! Nå er jeg tilbake hos foreldrene mine, greit å slippe og spise middag alene. Nå skal vi sette sammen babysenga som skal stå her, så gjenstår det å se om hun vil sove oppi der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. oktober 2009 #3186 Del Skrevet 6. oktober 2009 Lille ii har vel heller ikke imot oppmerksomhet fra besteforeldrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3187 Del Skrevet 7. oktober 2009 Lille ii har vel heller ikke imot oppmerksomhet fra besteforeldrene Hun trives godt med mormor og morfar ja. De passer henne fra hun våkner kl 7 til rundt 8.15 når hun er litt trøtt igjen. Da får jeg sove litt. Vi er nettopp kommet hjem fra babysang i kirken jeg ble døpt i. Lokalkirken til mamma og pappa. Det var veldig koselig. Masse hyggelige mammaer og babyer. Jeg telte ikke, men tror vi var rundt 12 stykker. Vi sang, babyene lekte og vi spiste litt. Nå sover lille ii ute bak huset, helt utslitt. Vi gleder oss til neste gang som er om to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. oktober 2009 #3188 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er endel bra tiltak for mor og barn i permisjon, det er jo supert Godt å treffe noen likesinnede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. oktober 2009 #3189 Del Skrevet 10. oktober 2009 Heisann! Bare innom for å oppdatere meg litt. God klem til deg og lille ii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. oktober 2009 #3190 Del Skrevet 10. oktober 2009 Gratulerer med årsdagen til deg og forloveden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #3191 Del Skrevet 15. oktober 2009 Lille ii og jeg har i dag vært heldige å hatt selskap av *Joyce* og lille jenta. Utrolig koselig. Først lunsj her, også dro vi til byen hvor det ble kako og litt shopping. Arig å se at de to jentene smiler og er "sosiale". I morgen kommer S hjem. Det blir utrolig godt. 2 uker og 2 dager er lang tid. Han savner lille ii veldig og meg nesten like mye. Lille ii har hatt krabbe-forbud mens S har vært borte, og det holder nok akkurat. Hun står på knærne en stund før rompa faller ned igjen. Hun trekker seg framover med hendene og ruller rundt alle veier. De siste dagene har hun også hjulpet til med beinet når hun trekker seg framover med hendene. På shoppingen i dag ble følgende handlet: -Skinntøfler -Reimatec votter -Treklosser m/rasle lyd og bjelle I posten her hos mine foreldre kom også "Spøkelset Laban" bøker. Det blir artig å lese om en stund. Har en bleiepakke på vei fra bleieboden med noen nye lommebleier til bruk på natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 15. oktober 2009 #3192 Del Skrevet 15. oktober 2009 Takk for i dag! Det var kjempekoselig! Kos dere i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #3193 Del Skrevet 18. oktober 2009 Takk for det. Kjempe hyggelig. Det har vært en fin helg etter at S kom hjem fredag kveld. Vi har for det meste slappet av og vært en liten familie. Det har også vært rimelig rotete i leiligheten etter 3 ukers fravær. Nå er det meste ryddet, klær vasket, lekegrind på plass, vugge på loftet, sprinkelseng på soverommet og bil vasket. Sa jeg at vi har slappet av? S ligger nå og sover på soffan. I morgen har jeg tenkt meg i nær kirken hvor det skal være trilletreff. Da kommer det ei fra biblioteket og skal snakke om viktigheten av å lese for små barn. Tirsdag er det barseltreff, onsdag babysang i en annen kirke og torsdag skal vi på 8-måneders kontroll. Uka som kommer går nok fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. oktober 2009 #3194 Del Skrevet 18. oktober 2009 Skal si dere har fått gjort litt av hvert i helgen! Husk å slappe av også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #3195 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jepp, vi slappet nok av også, det er bare vanskelig å slappe av når mye må gjøres! Lille ii har fortsatt klær i st 68 (sommerklær) i skuffen sin! I går var vi på trill inn treff i kirken, og det var helt greit. I dag barsel gr 2 treff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. oktober 2009 #3196 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kos dere på barselgruppetreff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 25. oktober 2009 #3197 Del Skrevet 25. oktober 2009 Prøver å oppdatere meg litt! Håper det står bra til med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3198 Del Skrevet 26. oktober 2009 Alt knirker og går ja. Hehe.... sliter fortsatt med spising, det er lite middagsmat som havner i magen til lille ii. Men grøten går det greit med. I helga var vi på hyttetur, og det ble en koselig helg. Litt slitsom slutt da vi skulle hjem og bilen ikke ville starte, men det er heldigvis ikke så langt til nærmeste nabo. Nå blir det en rolig dag i dag før vi skal på barselgruppetreff og 8-måneds kontroll. I går sa lille ii "pappa", selv om betydningen ikke er helt på plass, og nå nettopp ropte lille ii "maaaama". Hun så meg ikke fra der hun lå. Hun er nok litt trøtt etter å ha våknet kl 7. Vi fryktet hun ville våkne kl 6 i dag, men hun hadde husket å stille klokka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 26. oktober 2009 #3199 Del Skrevet 26. oktober 2009 Heldige dere, for det husket ikke mine . Det er så kooooselig når de begynner med sine første ord! Jeg har øvd med A i månedsvis . "Kan du si mamma? Ma-maaa?! Si mamma, maaaammaaaa!" Hun er helt fascinert og stirrer på munnen min når jeg sier mamma, som om hun prøver å pønske ut hvordan jeg gjør det . Men hun har helt klart sagt "mamma-mamma" ihvertfall to ganger, både jeg og D hørte det tydelig (D: "Mamma, A sa mamma!"). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. oktober 2009 #3200 Del Skrevet 30. oktober 2009 Artig med ord og lyder, særlig når de begynner å få mening Ønsker deg en god helg! fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå