søndagsengel? Skrevet 9. juli 2009 #3141 Del Skrevet 9. juli 2009 Lille tulla er glad for at varmeperioden er over hun også? Hva skal dere i sommer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #3142 Del Skrevet 12. juli 2009 Lille ii trives med klær på, men sover ikke noe bedre om natta. Men i går fikk hun grøt igjen. Jeg tror hun var våken først kl 2 i natt. Vi koser oss masse tre! I dag har hun hatt en lengre tur i meitai, hun sovnet etter kanskje 20 minutter. Da ble hun lagt over i vogna hvor hun sov videre en god stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. juli 2009 #3143 Del Skrevet 12. juli 2009 Så koselig Var det den meitaien du viste meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #3144 Del Skrevet 13. juli 2009 Nei, det var vel sjalet. Har bilde av meitaien inne på facebook (av alle steder). Den er "hjemmesydd" for snart to år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. juli 2009 #3145 Del Skrevet 17. juli 2009 Stemmer det, bare jeg som gikk i surr på navnene Håper dere koser dere med ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #3146 Del Skrevet 18. juli 2009 Vi koser oss masse. Er nå kommet til Trondheim. Vi kjørte fra hytta hos mamma og pappa i 16 tiden og kom fram hit rundt 0030. Litt godt å ikke kjøre hele dagen, men heller på kvelden. Lille ii blir dullet bort av nok et besteforeldre par! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. juli 2009 #3147 Del Skrevet 18. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3148 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg/vi skal være med på et fotokurs i lekebutikken på Årvoll senteret (http://www.lekerogmer.no/) sannsynligvis 13. august rundt kl 18. Håper det er andre som også er interreserte. Send evt en mail til butikken (oppgitt på hjemmesiden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. juli 2009 #3149 Del Skrevet 21. juli 2009 Fotokurs? Spennende Hvorfor avholdes den i lekebutikken ?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #3150 Del Skrevet 24. juli 2009 Det er hun som driver lekebutikken som har arrangert det. Det er på senteret der posten var før, og det er rimelig stor plass der. Hun har planer om å ha et galleri i den delen av rommet som ikke brukes som butikk. Fortsatt ferie, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. juli 2009 #3151 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg har litt lett for å glemme boka di, for av en eller annen grunn finnes den ikke på mine innlegg-lista mi :klø: Håper dere koser dere i sommer alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. juli 2009 #3152 Del Skrevet 25. juli 2009 Det er hun som driver lekebutikken som har arrangert det. Det er på senteret der posten var før, og det er rimelig stor plass der. Hun har planer om å ha et galleri i den delen av rommet som ikke brukes som butikk. Fortsatt ferie, Ahh skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #3153 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg har litt lett for å glemme boka di, for av en eller annen grunn finnes den ikke på mine innlegg-lista mi :klø: Håper dere koser dere i sommer alle tre Koselig at du husker meg av og til. Vi koser oss! Ahh skjønner --- I dag har vi en "vasketøy og besøke venner dag" i Trondheim før vi reiser på hyttetur i morgen. Fredag til lørdag var vi på besøk hos broren til S. Han har en liten gutt på snart 2 måneder. Det var koselig å treffe han for første gang, og fint for de to søskenbarna å møtes. Det ble tatt "noen" bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. august 2009 #3154 Del Skrevet 4. august 2009 Er det godt å være hjemme igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3155 Del Skrevet 4. august 2009 Ja, det er godt å være hjemme igjen. Gleder meg til alle klær er vasket og lagt bort. I tillegg til at alle hybelkaniner er forflyttet til et mer egnet sted å bo. Var hos lege i dag pga tre fødselsmerker som lille jenta har. Det var ikke noe farlig med dem, og de forsvinner av seg selv en eller annen gang. Håper bare det hun har i ansiktet ikke blir så alt for stort! I morgen skal vi på forsinket 5 måneders kontroll på helsesatsjonen. Det blir spennende å se hvor mye hun har vokst i ferien, men både S og jeg gruer oss til vaksinene. Heldigvis vet ikke lille ii noe om dem ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. august 2009 #3156 Del Skrevet 4. august 2009 Vaksinering er ikke noe særlig nei, men det går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. august 2009 Forfatter #3157 Del Skrevet 17. august 2009 Den 5 måneders kontrollen gikk bra ja. Det var godt å få det overstått. Nå er hun blitt 6 måneder, og alt er fortsatt bra. Det er litt urolig her på ettermiddag/kveld. Mulig flere tenner som er på vei. Ellers så er det ikke så mye som skjer her. Var på hyttetur for ei uke siden, og det var super koselig. Helga om ei uke får vi besøk av S sin bror, broren sin samboer og deres lille sønn. Det blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3158 Del Skrevet 19. august 2009 Denne uken har vært den store shoppinguka! På finn.no har jeg kjøpt *babygym + reisestol i stoff *Lekegrind Nytt: *Lekematte/treningsmatte *Ny "badebalje" (vi har ikke badekar). Bibabath i blå versjon. Vi koser oss hjemme omdagen, selv om det fort blir litt for stille for meg. I morgen får jeg besøk, så det blir bra. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. august 2009 #3159 Del Skrevet 19. august 2009 Mye fint til lille jenta Har sett Bibabath, det ser utrolig smart ut, særlig for oss som bare har dusj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. august 2009 Forfatter #3160 Del Skrevet 20. august 2009 Det blir artig å få i hus ja. Kommer vel i morgen eller lørdag kan jeg tenke meg. Besøket mitt kom ikke i dag likevel, den lille hadde fått feber stakars. Håper vi ser dem snart. Lille ii er god som bare det om dagen, men lett for å sutre når hun helst skal leke litt for seg selv. Greit om jeg får gjort litt annet også. Hun har pleid å få grøt før hun skal sove, men jeg synes hun spiser så dårlig. Lurer litt på om det er fordi at hun er for trøtt. Så i dag skal hun få grøt til "middagstid". Håper det går bedre. Har også et lite problem med at hun helst skal spise selv. Heheh.... litt av et klin. Vi har prøvd å fengsle armene hennes under et håndle, men hun er jo selveste hudini! Kommer seg løs uansett. Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå