hverdagslykke Skrevet 23. mai 2009 #3081 Del Skrevet 23. mai 2009 Lykke til med dåp på søndag! Håper dere får og et hyggelig selskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. mai 2009 #3082 Del Skrevet 23. mai 2009 Da det blir lite KG på meg imorgen, så vil jeg idag får ønske lille ii en flott dåpsdag imorgen. Venter allerede nå i spenning på bilder fra den store dagen Håper dere koser dere masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 24. mai 2009 #3083 Del Skrevet 24. mai 2009 Håper dagen har vært bra! Gleder meg til å høre . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 24. mai 2009 #3084 Del Skrevet 24. mai 2009 Gratulerer så mye med dåpsdagen! Håper dere har hatt en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 25. mai 2009 #3085 Del Skrevet 25. mai 2009 Gratulerer med overstått dåpsdag! Heime igjen no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3086 Del Skrevet 26. mai 2009 Lykke til med dåp på søndag! Håper dere får og et hyggelig selskap! Takk! Sol ble det absolutt! Da det blir lite KG på meg imorgen, så vil jeg idag får ønske lille ii en flott dåpsdag imorgen. Venter allerede nå i spenning på bilder fra den store dagen Håper dere koser dere masse!!! Takk! Håper dagen har vært bra! Gleder meg til å høre . Koselig! Takk for hilsen! Gratulerer så mye med dåpsdagen! Håper dere har hatt en fin dag! Vi hadde en fin dag ja! Takk for hilsen! Gratulerer med overstått dåpsdag! Heime igjen no? Takk! Ja, vi kom hjem rundt kl 20 i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3087 Del Skrevet 26. mai 2009 Vi var spente på været etter at lørdagen var super i Trondheim. Alt var lørdag kveld klart til dåp. Vi sto opp til supert vær søndag. Lille ii strålte, og var grei hele dagen. Vi hadde god tid da vi skulle til kirken, var litt stresset med det var mest fordi jeg var usikker på om lille ii var fornøyd med den maten hun fikk rundt kl 9.30. (Og det holdt til kl 12.30). Da vi sto utenfor kirken og ventet på å gå inn var lille ii litt urolig. Det var 5 andre jenter som også skulle bli døpt, så det var flere ukjente stemmer. Men 5 sek før vi skulle inn (jeg sang lykkeliten sangen) så sovnet hun. Og fra da til hun ble døpt så sov hun hele tiden. Etter hver dåp ble barnet holdt opp og menigheten klappet og da våknet hun hver gang, men jeg klarte å få henne til å sovne etter noen få sekunder. De hadde nok kaldt vann til å døpe i, for lille ii "rykket til" når hun fikk vann på hodet sitt. Hun våknet helt da presten holdt henne opp. Jeg var rimelig opptatt med lille ii, men jeg fikk da med meg litt av gudstjenesten. Etterpå tok vi en del bilder og så dro vi til et spisested ikke så langt unna. Der satt vi ute til det var klart for mat. Det var litt varmt der inne, så lille ii var litt urolig, men det gikk greit. Fra spisestedet og hjem til S sine foreldres hus ble lille ii trillet av sin farfar. Hun sovnet på vei opp. Hjemme hos foreldrene til S satt vi først ute i hagen, så satt vi inne og hadde masse kaker og litt å drikke. Lille ii lå da på soverommet og sov, hun var rimelig sliten. Vi var 16 stykker + en tre år gammel gutt som er min kusines sønn, altså lille iis tremenning. Han spiste pannekaker mens vi andre spiste spekemat. --- Vi kjørte nedover rundt kl 11 i går og kom hjem rundt kl 20. Vi stoppet tre ganger for å spise selv og for å mate lille ii. Hun lå i vogna for å strekke på ryggen mens vi spiste. Vi hadde en kjempe fin tur, selv om vi nå er litt slitne alle tre. Vi holder også på å bli forkjøla, så jeg håper det går over fort. Lille ii ligger nå på dobbeltsenga og sover, jeg puppet henne i søvn da hun var veldig sutrete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. mai 2009 #3088 Del Skrevet 26. mai 2009 Så flott å høre at dåpshelgen gikk som planlagt Håper dere ikke blir syke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #3089 Del Skrevet 27. mai 2009 Vi er nok blitt forkjøla ja. S har rennende nese, mens lille ii og jeg er ekle i halsen. Lille ii hoster litt, rekker ut tunga og er litt tett. Hun lo for første gang på fredag da moren til S spurte: "Har du skiti deg ut?" Hun lo også da hennes farmor fortalte at S ikke så forskjell på gress og planter i hagen (han klippet gress og kjørte rett over noen blomster (som ikke blomstret da!). Vi skal benytte dagen til å bli friske. Spent på om S kommer hjem tidlig, eller om han holder ut hele dagen på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 29. mai 2009 #3090 Del Skrevet 29. mai 2009 Så bra med vellykket dåpshelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #3091 Del Skrevet 30. mai 2009 Så bra med vellykket dåpshelg! Jo, takk for det. Vi syntes det var en veldig fin helg. Nå er S rimelig frisk, mens lille ii og jeg holder på å bli litt bedre. Ikke noe moro når det surkler mens lille ii puster. I dag har jeg faktisk vært ute en liten tur og trillet for å poste noe. Det er første gang jeg er ute denne uka (utenom en liten biltur til mamma og pappa i går). Nå skal vi slappe av hele pinsen. Må jo være friske til neste uke. Vi har også fått ryddet leiliheten litt. Det så jo litt bomba ut etter at vi har vært syke og bare har gjort det nødvendigste. Håper alle som titter innom får en fin pinse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. mai 2009 #3092 Del Skrevet 30. mai 2009 Innom en tur for å hilse på i det flotte sommerværet Godt å høre at dere er på bedringens vei! Skjer det noe spesielt neste uke....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #3093 Del Skrevet 1. juni 2009 Hello! Her er vi fortsatt snufsete, men vi føler oss betraktelig bedre enn vi var feks torsdag og fredag. Men hytteturen som vi hadde planer om denne pinsen ble det desverre ikke noe av. Vi kom kun så langt som å hente hyttenøkkelen hos mamma og pappa. Nå har vi i alle fall den til en annen gang. (Vi har flere). I går var lille ii og jeg nede hos mamma hele dagen. Vi satt ute i skyggen og nøt 1. pinsedag. I dag har vi vært hjemme hele dagen. Jeg har laget horn med ost og skinke til lunsj i dag og som jeg skal ha til lunsj i morgen. Vi gikk også en real tur oppover i skogen i dag, vi var vel borte i litt over en time. Lille ii har begynt å lage litt mer lyder. Hun snakker gjerne med seg selv når vi ikke er der, og når vi kommer med videokameraet for å filme så blir hun helt stille. Hun lager en utrivelig "gigli gigli" lyd når hun er veldig missfornøyd. Hun har også begynt å snu seg på siden for å titte på ting bak seg. Det blir spennende å se hvor lang tid hun bruker på å snu seg over på magen. Og så var det neste uke. Vi skal på barseltreff i morgen, onsdag får vi besøk på kvelden (skal lage vaniljeis og sjokoladesaus). Søndag denne uka skal vi ha en liten grillfest for de fra familien min som ikke kunne komme i dåpen. Vi blir mellom 10 og 15 stykker. Til det må jeg lage noe kake og kanskje litt mer. Tenker litt på daimkake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3094 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Jeg lagde vaniljeis i går/natt og lager nå daimiskake (to stykk). OG..... Jeg ble tante i dag tidlig. Broren til S er blitt pappa. Gleder meg til å få hilse på den lille gutten til sommeren. Han slo lille ii med 40g og 1 cm. Endret 3. juni 2009 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 3. juni 2009 #3095 Del Skrevet 3. juni 2009 Gratulerer med ny nevø! Så kjekt at vesle ii får et søskenbarn som er like gammelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. juni 2009 #3096 Del Skrevet 4. juni 2009 *innom og leser litt* Koselig med lik alder på søskenbarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 4. juni 2009 #3097 Del Skrevet 4. juni 2009 Du er flink! Is og daimis og kaker og alt mulig! Beklager at jeg ikke kom meg på piknik, får komme sterkere tilbake neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3098 Del Skrevet 4. juni 2009 *innom og leser litt* Koselig med lik alder på søskenbarn Ja, det er kjempe koselig. Håper de kan ha glede av hverandre i ferier og slikt. Du er flink! Is og daimis og kaker og alt mulig! Beklager at jeg ikke kom meg på piknik, får komme sterkere tilbake neste gang! Det går fint veit du. Jeg får friste med litt daimkake på treff, da kommer du kanskje? --- Har hatt en fin dag med tusling til nærmeste senter. Har egentlig ikke gjort så mye annet, i tillegg til å lage middag da. Nå skriker lille ii og vil ikke sove. Pupp vil hun heller ikke ha, da er det ikke så lett. Håper hun sovner om ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 4. juni 2009 #3099 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg får friste med litt daimkake på treff, da kommer du kanskje? Garantert . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. juni 2009 #3100 Del Skrevet 5. juni 2009 Gratulerer med en liten nevø Men skulle nok aldri ha lest her i dag, for nå fikk jeg veldig lyst på daimis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå