Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kaffedama

Jeg vil også ha hytte med skiføre og PC og internettilgang! :sur: Men jeg skal ikke syte og være misunnelig i dagboka di. :ler: Kos dere videre! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god påske til dere! :klem:

:klem: Takk!

Jeg vil også ha hytte med skiføre og PC og internettilgang! :sur: Men jeg skal ikke syte og være misunnelig i dagboka di. :ler: Kos dere videre! :sol:

:) Takk, vi har koset oss masse!

Hjemmepåske er også fint :). God hyttepåske! :sol:

Ja, dette å være på hytta er nesten som å være hjemme. Bort sett fra at hjemme har vi mye dårligere plass! ;)

Håper dere koser dere!

Hvordan e det med lille ii, gå det greit å ha henne med på hytten? :)

Det har gått fint ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er påskeuka straks ferdig, dvs vi reiser hjemover i morgen.

Uka har vært fin, selv om det bare har vært superfint vær i dag og mandag.

Uka har også vært preget av at lille ii har hatt vondt i magen, med skriking nesten hver kveld. Mye luft. Så på onsdag kjørte S og jeg til apoteket for å kjøpe minifom. Det har virket veldig godt tror jeg. Det er i alle fall mindre luft.

Ellers er lille ii i stor form. Hun smiler mer og mer, og ligger og leker for seg selv i lekegrinda her. S har fått redigert litt mer film og besteforeldrene her har fått kost masse med lille ii. Broren min har til og med vært med på bleiebytte, selv om jeg ikke helt vet hvor mye annet han gjorde enn å observere S.

Vi har også fått truffet datteren til min firmenning, som er født 26. januar. Hun blir altså lille ii sin femmenning. ;) Hun har også hilst på 2 seksmenninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Milla! :) Koselig at du holder liv her om natta! ;)

Jeg tror det hjelper ja, men hun har nok vondt i magen i dag også. Hun er i veldig variabelt humør. Det hjelper jo ikke at vi kommer hjem fra påskeferie og skal ha på tøybleier, og mamma'n klarer ikke ha de på skikkelig.

Håper hun sovner snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, ikke noe moro når de små er lei seg! Særlig ikke når de har vondt i magen. Trøst deg med at det bare er noen få uker til hun bikker tre måneder. Da pleier magevondter som oftest å gi seg.

Har hyttepåsken vært bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Fikk lille ii sovet litt etter at jeg gikk?

Takk for at jeg fikk komme, veldig hyggelig å treffe både deg og lille ii :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, ikke noe moro når de små er lei seg! Særlig ikke når de har vondt i magen. Trøst deg med at det bare er noen få uker til hun bikker tre måneder. Da pleier magevondter som oftest å gi seg.

Har hyttepåsken vært bra?

Hyttepåsken var absolutt bra. Uka gikk så alt for fort! Det ble bare en skitur for meg, mens S fikk seg tre skiturer. Det ble litt trilleturer og lille ii sov kjempe godt ute blandt fuglekvitter på verandaen.

God bedring til lille magen... :tristbla:

Og :klemmer: til flinke mammaen!!!

Takk. Det er ikke lett nei, så koselig med klem. :) Sender :klemmer: tilbake!

Fikk lille ii sovet litt etter at jeg gikk?

Takk for at jeg fikk komme, veldig hyggelig å treffe både deg og lille ii :)

Takk for besøk. Det var koselig med litt selskap og det var veldig hyggelig å treffe deg. Lille ii sovnet nok ikke da du dro, men for ca 10 minutter siden. Godt at hun sover litt i alle fall.

-----------------

Vi er akkurat kommet oss igjennom klesvaska fra påsken, så må vi starte å pakke igjen. Torsdag kveld reiser vi med toget til Trondheim. Det blir spennende. Det kan bli en slitsom tur hvis lille ii bestemmer seg for å skrike store deler av turen. Vi får krysse fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for at det går bra :biggrin:

Må det ja. I værste fall ligger hun og spiser hele turen og er mett så hun stuper i søvn når vi kommer fram! ;)

:hallo:

Hils bartene fra meg! ;)

Det skal jeg gjøre! :klem:

---------------

I dag har min mor, jeg og lille ii vært på det nærmeste kjøpesenteret og shoppet litt. Det ble litt apotekvarer og noen bodyer og en pysj til lille ii.

Vi er på jakt etter en "nr 2 vogn" til å ha på balkongen for dagsoving, men vi har ikke hatt flaksen med oss ennå. Vi får vente å se.

Nop, det må nok litt pakking til hvis vi skal komme oss avgårde i morgen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ~Milla~

God tur imorgen, håper turen går bra :)

Så dumt at det ikke ble den vognen, var inne og så på vogner, var endel der til 500kroner og nedover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur fra meg også! Skulle gjerne tatt en tur til Trondheim selv :).

Takk! Det er fint å være der når man først er framme ja. :)

God tur imorgen, håper turen går bra :)

Så dumt at det ikke ble den vognen, var inne og så på vogner, var endel der til 500kroner og nedover....

S har tatt over vogn jakta tror jeg. :) Jeg pakka ikke så mye i går, så det blir dagens oppgave. Det er vanskelig å vite hvor mye tøy lille ii trenger. Det blir vel alle bodyer og pysjer, samt noen strømpebukser og bukser/gensre for hver dag. (Dvs nesten alt). Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...