lille katt Skrevet 1. april 2009 #2981 Del Skrevet 1. april 2009 Men vi har stellebordet inni et hjørne mellom to vegger og dusjen, så da blir hun liggende og stirre inn i veggen. Heng opp noen morsomme ark på veggen da, lag noen bilder selv med rød og svart tusj eller andre farger . Eller sett opp et lite speil som hun kan titte i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. april 2009 Forfatter #2982 Del Skrevet 1. april 2009 Det var en god ide! Har tenkt på å printe ut en svart/hvit tegning og henge opp der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. april 2009 #2983 Del Skrevet 2. april 2009 Vi skal nok også skifte til sommerdyne etter påske, er bare så glad i vinterdynen min, stor og fluffen men utrolig god. Fine mål på lille ii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 2. april 2009 #2984 Del Skrevet 2. april 2009 Hei! Stikker en tur innom for å si hei og hopp! Håper du får en fin torsdag og en god påske når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. april 2009 Forfatter #2985 Del Skrevet 2. april 2009 Takk for det begge to! Lille ii har nå nettopp nesten våknet, etter å ha sovet siden kl 22 i går kveld. Hun har fått mat (telle) 4 ganger innimellom, men hun sovner veldig lett igjen. Håper hun skal være litt våken nå. Det gikk ikke akkurat supert da S var alene med lille ii mens jeg var på generalforsamling i borettslaget i går, hun skrek helt hull i hodet på han stakars. Hun ble stille så snart hun kjente lukta av meg, så han mente hun savnet meg. Men det er jo ikke gøy for han at hun ikke kan være alene med pappan sin. Men det kommer vel etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 2. april 2009 #2986 Del Skrevet 2. april 2009 Det gikk ikke akkurat supert da S var alene med lille ii mens jeg var på generalforsamling i borettslaget i går, hun skrek helt hull i hodet på han stakars. Hun ble stille så snart hun kjente lukta av meg, så han mente hun savnet meg. Men det er jo ikke gøy for han at hun ikke kan være alene med pappan sin. Men det kommer vel etter hvert! Sorry at jeg ler, men det er samme erfaring som vi gjorde da jeg var ute første gang. Det går helt sikkert bedre etterhvert. De er jo vant til å være INNI oss, så det er ikke så rart at de savner oss litt når vi er lenge borte. Det er sånt som jeg synes er rørende når jeg er i godt humør og utrolig irriterende når jeg er sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. april 2009 #2987 Del Skrevet 2. april 2009 Ikke rart lille tulla savner mammaen sin :rødme: God helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. april 2009 #2988 Del Skrevet 3. april 2009 Tenkte bare jeg skulle si GOD PÅSKE jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 3. april 2009 #2989 Del Skrevet 3. april 2009 og GOD PÅSKE! Håper du får mye ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. april 2009 #2990 Del Skrevet 3. april 2009 Så nydelig hun er :rødme: Ha en kjempefin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. april 2009 Forfatter #2991 Del Skrevet 3. april 2009 Takk alle sammen! Koselig at dere er innom! pusla: kjempe koselig at du synes det! God påske! I dag har jeg bare vært inne, jeg har egentlig ikke rukket annet enn å sette på/henge opp en vask og vært ute med papirsøppel. Lille ii har skreket mye i to runder i dag. Hun går fra et lite smil til plutselig å bli helt rød i fjeset og skrike. Nå er hun heldigvis rolig, og vil bare ha litt kveldsmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. april 2009 #2992 Del Skrevet 3. april 2009 Det er ikke magesmerter som "plager henne" når hun plutselig begynner å skrike? Bare en tanke En veninne med en liten gutt har det akkurat sånn, gir han sukkervann når gråtingen begynner og det fungerer visst kjempe bra. God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. april 2009 Forfatter #2993 Del Skrevet 4. april 2009 Det er magesmerter ja, alla luft i magen. Vi prøvde noen kvelder med sukkervann. Det ga seg da også etter en stund, men det gir seg etter en stund uten også. Så jeg vet ikke helt om det har noen effekt på henne. Jeg tror det for det meste kommer av at hun er glupsk, og har en spesiell drikkemåte som gjør at det kommer mye luft ned i magen. Hun raper noen ganger, men det er vanskelig å få henne til å rape når hun har sovnet ved puppen. Dagen i dag brukes til vasking av klær og pakking. I morgen (litt tidlig) kjører vi opp til hytta. Turen tar heldigvis ikke mer enn en time og foreldrene mine har varmet opp hytta bra allerede. De har også kjøpt masse ting for å ha der, slik at vi slipper å ha det med oppover. Feks barneseng, badebalje og stellebord med pute. Gleder meg til sommeren, for da kan vi være der masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. april 2009 #2994 Del Skrevet 4. april 2009 Snille foreldre Dere har ikke prøvd miniform dråper da? De gis før måltid, veldig effektive Spennende med lille ii sin første hyttetur. Kos dere masse på hytten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 4. april 2009 #2995 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg klarer meg visst fint uten PC . Ha en god påske, høres ut som om det blir en koselig hyttepåske på dere! Måtte dere (og vi) få mye . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. april 2009 Forfatter #2996 Del Skrevet 4. april 2009 Snille foreldre Dere har ikke prøvd miniform dråper da? De gis før måltid, veldig effektive Spennende med lille ii sin første hyttetur. Kos dere masse på hytten Jeg tror vi skal prøve det ja, vi får se hvordan det blir de første dagene i påsken nå. Det tar vel ca 15 minutter til næreste apotek fra hytta, så det er ikke så langt. Jeg klarer meg visst fint uten PC . Ha en god påske, høres ut som om det blir en koselig hyttepåske på dere! Måtte dere (og vi) få mye . Det har vært sol på hytta nå i dag og i går, når det har vært tåke her. Så håper det fortsetter med sol ja! Vi er rimelig ferdig pakket. (Tror jeg). Ferie blir det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. april 2009 #2997 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) God påske! (i mangel på påskekylling ) Endret 5. april 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. april 2009 #2998 Del Skrevet 5. april 2009 Hvordan gikk turen til hytta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 5. april 2009 #2999 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Har du internett og PC på hytta? Endret 5. april 2009 av kaffedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. april 2009 Forfatter #3000 Del Skrevet 6. april 2009 God påske! (i mangel på påskekylling ) Takk! Hvordan gikk turen til hytta? Turen gikk fint. Det var litt skriking når vi sto stille (vi var innom hos mamma og pappa for å plukke opp fjellskiene mine, deretter hjemme hos oss igjen og så innom en bensinstasjon). Har du internett og PC på hytta? Jeg har ikke, mamma og pappa har! S vil gjerne få ordnet videofilmen fra sommerferien (!) så vi tok med pc'n vår også. ----------- Turen opp i går gikk altså flott. Vi brukte nesten hele lørdagen på å pakke, i tillegg til å slappe av litt. I dag tidlig pumpet jeg ut et måltid også fikk S og jeg oss en liten skitur. Fantastisk vær og greit føre. Det er lite snø på vannene nå, så det blir fort overvann. Lille ii vil ha mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå