Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Nei, hun skal bare ha S sitt. Jeg synes det blir for langt med begge. Jeg selv har bare pappas etternavn, og jeg synes det er helt greit med bare S sitt. Jeg kommer til å ha begge etter at vi har giftet oss, men det er jo litt annerledes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet forresten det elastiske bæresjalet for første gang en av dagene den første uka S jobbet. Da var det bare skriking fra lille ii. Mens da jeg prøvde igjen torsdag for en uke siden gikk det litt bedre. Hun hadde det veldig greit oppi der og sovnet. Jeg syntes hun var rimelig varm da jeg tok henne ut, så hun hadde kanskje litt mye på seg.

Koselig at det gikk bedre andre gangen i alle fall. Det hadde vært litt nedtur om hun absolutt ikke ville være oppi der nå heller.

Vi er også kommet godt i gang med tøybleiene. De siste fire dagene har vi bare brukt 3 "kastebleier". Bleieforbruket totalt er gått veldig ned også, så jeg tror vi har nok med bleier for en stund.

Vi har blitt enige om å bruke penger på andre ting, som singstar til PS3 (jeg som ønsker meg det) og digital fotoramme (begges ønske). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Hmm... Nå minte du meg på at jeg må etterlyse GuitarHero-gitarene mine som er på utlån hos en kamerat. ;)

Digital fotoramme ønsker jeg meg også! Kanskje mannen og jeg kan ønske oss til bursdagene våre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Så bra at bæresjalet fungerer bedre! Er det godt å bære på den måten?

Husker ikke helt hvilket sjal det er du har...

Ohh singstar er artig :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, når dere prater om litt annet enn baby, så har jeg noe å kommentere her også :fnise: Jeg har liksom ikke så mye å komme med av råd eller erfaringer når det gjelder babyting ;)

Vi ga bort en stor digital fotoramme til foreldrene mine til jul og det var en kjempesuksess. Dette er en ganske stor ramme som henger på veggen og den er kjempefin. Det er koselig å se stadig nye bilder også får man jo mer glede av bildene som ellers bare ligger lagra på pc'en. Vi får ønske oss en vi og tror jeg :)

Ha en fin helg alle tre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg også hekta på digital fotoramme-ideen! Men jeg og mannen snakket litt om det i dag, og kom inn på at det kanskje er mye mer moro å kjøpe en liten flat-TV til det formålet :fnise:. Skal vi først flashe bildene våre på veggen, kan vi jo like gjerne ha litt flere tommer å gjøre det på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var koselig med besøk i går ja. Nå er de reist videre med fly til Roma. :) De kommer tilbake om ei uke, og da blir de kanskje litt mer enn en natt, er ikke helt sikker.

Lille ii er 4 uker / 1 måned i dag. :hoppe: Hun har vokst en del gitt. Glad i mat, titter nyskjerrig rundt seg og sover akkurat nå søtt i senga si på stua her. I går kveld var første kveld på ei uke som hun ikke gråt/skrek i 1 time eller mer. Puh... det var godt å ha en litt rolig kveld, særlig siden vi hadde besøk.

Når hun våkner og har spist neste gang skal lille ii bades og fotograferes. :) I kveld skal vi spise middag hos foreldrene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 1mnd's dagen til lille ii :blomst:

Takk :)

Oj, er de en måned alt! :overrasket: Jeg henger visst ikke helt med. :fnise:

Håper du får en god uke! :)

:) Tiden flyr!

Nye bilder i bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Frida*

Vi 'feiret' også månedsdag i går :) Vesle A fekk tom. pakke av mine foreldre som kom på besøk; en bok som spiller barneregler.

Har di jente begynt å interessere seg for leker eller rangler ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi 'feiret' også månedsdag i går :) Vesle A fekk tom. pakke av mine foreldre som kom på besøk; en bok som spiller barneregler.

Har di jente begynt å interessere seg for leker eller rangler ennå?

Hun viser ikke så mye interesse for leker nei. Men hun har svart/hvit tegninger på sengekanten i "dagsenga" og de titter hun på. Og hun har en rangle som henger over henne der hun stelles på badet. Det virker som hun liker lyden når vi rister på den.

:)

Jeg ser fram til dager med sol resten av uka. Da SKAL jeg ut og tusle. Mamma kommer opp en tur slik at jeg ikke går alene på første tur! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blir deilig med trilleturer utover våren :)

Utrolig fine bilder av en skjønn liten ii i bloggen :rødme:

Takk for det. Jeg synes også de ble kjempe fine!

Lille ii ville ikke sovne i går kveld og var mammadalt hele kvelden. Bare skrek når hun var hos S, veldig kjedelig for han. Lille ii sovnet ikke godt før rundt kl 4 i natt, jeg sov litt innimellom, men lille ii var nok en del våken. Da vi byttet bleie rundt kl 3 kom det en skikkelig sprutbæsj ut. Den spraya hele badegulvet, litt på døra og litt på skittentøyskurven. Lille ii lå fornøyd og sprella naken mens jeg måtte vaske gulvet. Etter det sovnet hun heldigvis i vugga si.

Mamma var her i dag, slik at jeg kunne sove til kl 12. Jeg fikk også lagt på plass en del klær i skapet. Jeg må nå bare finne tid til å prøve buksene mine. Håper minst en passer. :sjenert:

Lille ii er trøtt, men hun får ikke sove pga luft i magen. Hun sovner på armen, men våkner etter 4 minutter i senga. Nå nettopp sov hun noen minutter i vippestolen, men våknet igjen der også gitt. Tror jeg skal ta på meg sjalet, så kan jeg starte på middagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får en litt bedre kveld i dag! :klemmer:

Sånne sprutbæsjer kommer det her også. :ler: I går plukket mannen opp E da hun lå uten bleie - det angret han fort på. ;)

Fine bilder! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama
Sånne sprutbæsjer kommer det her også. :ler: I går plukket mannen opp E da hun lå uten bleie - det angret han fort på. ;)

:ler:

Fine bilder ja! Gleder meg til å se henne IRL! :)

Jeg må også få prøvd bukser, nå må den ene jeg har bodd i hele uka til vask... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille ii lå fornøyd og sprella naken mens jeg måtte vaske gulvet. Etter det sovnet hun heldigvis i vugga si.

:fnise:

Unnskyld at jeg ler, det var sikkert ikke noe moro da det stod på, men jeg ser for meg lille ii ligger og smiler og gliser mens du banner og steker og vasker gulvet midt på natta :ler:.

Koselig å lese om hverdagen deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...