Gjest ~Milla~ Skrevet 28. februar 2009 #2861 Del Skrevet 28. februar 2009 Blir mye besøk ja... ikke rart, alle vil jo se den lille skjønningen God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #2862 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg følger med her inne, selv om jeg ikke skriver så ofte! Koselig å lese om den nye hverdagen! Det skjønner jeg godt, livet med to små er nok ennå mer travelt enn livet med en liten. Koselig å lese om hverdagen deres! Gleder meg til neste treff, blir så stas å se lille ii (koselig "nick", forresten). Takk for det, koselig at du titter innom. Gleder meg til å treffe dere begge to igjen! Blir mye besøk ja... ikke rart, alle vil jo se den lille skjønningen God helg Det er koselig med besøk ja, men det er godt å "bli ferdig med det" når vi er her hos mamma og pappa. Det blir litt mindre stress for oss foreldre. Og særlig siden leiligheten vår er rimelig liten. Mamma og pappa har rimelig stor plass. Lille ii sovnet ikke skikkelig i vogna si før kl 2 i natt. Hun sov litt på magen til S litt før, men våknet hver gang vi prøvde å legge henne i vogna. Ellers var jeg bare oppe for å mate i 5 tiden. Siden lille ii er 2 uker i dag har vi tatt litt "studio bilder" av henne. Med hentesettet, på lammeskinn og med hvit bakrunn. Vi håper et av bildene kan havne på veggen og noen kan brukes til takkekort. Håper det går bedre å legge lille ii i kveld når vi er hjemme igjen. Ellers er nok jeg stuptrøtt i morgen. Tirsdag kommer helsesøster på hjemmebesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. mars 2009 #2863 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg har vært ganske fjern i det siste, så jeg hadde jo ikke engang fått med meg at du har blitt mamma!! Gratulerer så mye med prinsessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. mars 2009 #2864 Del Skrevet 1. mars 2009 Svarer her inne også jeg...... Hadde vært koselig å kommet på besøk en dag snart ja, har en gave til lille jenta også så. Vi kan jo meldes når jeg vet noe mer om jobb, legetimer etc. Jobber S hver dag fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 1. mars 2009 #2865 Del Skrevet 1. mars 2009 Blir mye besøk ja... ikke rart, alle vil jo se den lille skjønningen Det er faktisk mer behagelig med nummer to, ikke like stor nyhetsverdi at man har fått barn da, så besøkene blir færre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #2866 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har vært ganske fjern i det siste, så jeg hadde jo ikke engang fått med meg at du har blitt mamma!! Gratulerer så mye med prinsessa Takk! Svarer her inne også jeg...... Hadde vært koselig å kommet på besøk en dag snart ja, har en gave til lille jenta også så. Vi kan jo meldes når jeg vet noe mer om jobb, legetimer etc. Jobber S hver dag fremover? S jobber ja, han startet på andre jobbuke nå. Han er trøtt stakars. Det er faktisk mer behagelig med nummer to, ikke like stor nyhetsverdi at man har fått barn da, så besøkene blir færre. Ja, mulig det er mindre besøk. Vi har jo ikke utrolig mange på besøk. Det er jo bare nær slekt som har vært innom, og bare på min side, bort sett fra familien til S som var her de første dagene. ----- Lille ii har vært flink til å sove i vugga i natt også, bort sett fra de to siste timene til S sto opp kl 7. Da var det helt umulig å få henne til å sovne. Men nå sover hun søtt! Min "yngste" kusine (to år eldre enn meg) kommer en snartur innom, så jeg må hoppe ut av pysjbuksa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. mars 2009 #2867 Del Skrevet 2. mars 2009 Ny og koselig dagboktittel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #2868 Del Skrevet 2. mars 2009 Ny og koselig dagboktittel Takk for det. I dag har vi for første dag hatt på tøybleier. Vi har startet med BumGenius OneSize. Virker veldig greie. Hun har på seg bleie nr. 3 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 2. mars 2009 #2869 Del Skrevet 2. mars 2009 Lykke til med tøybleier! Håper dere blir fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #2870 Del Skrevet 3. mars 2009 Lykke til med tøybleier! Håper dere blir fornøyd! Jeg er fornøyd med de vi prøvde i går ja, men hadde bare 6 stykker så det gikk jo rimelig fort tomt! Hehe.... dag har vi prøvd to mother-ease one-size. Det er litt mer styr når man skal ha på yttertrekket også. Har på en prefold nå, men synes den virker veldig stram over magen. Får se om det går seg til, eller hva vi gjør. ----- Hadde besøk av helsesøster fra helsestasjonen tidligere i dag. Hyggelig. Vi fikk en del info, og vi fikk spurt om noen saker vi lurte på. Vi "følte" nok også at vi viste mye av det hun informerte om, men helt greit med repetisjon. S jobbet halv dag i dag, slik at han også var her hjemme til ca kl 12. Lille ii henger i puppen i dag, men er gått over til å bruke smokken. Virker ikke som hun sovner, men håper på at ole lukkøye kommer på besøk snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. mars 2009 #2871 Del Skrevet 3. mars 2009 Så koselig å lese om hverdagen din med lille ii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 3. mars 2009 #2872 Del Skrevet 3. mars 2009 Høres ut som om BG'ene falt i smak? Her går det i brettiser enn så lenge, har planer om å gå over til lommebleier når hun blir 2-3 måneder gammel. Brettisene er veldig greie nå som det går med 8-10 bleier i døgnet! Håper Ole Lukkøye fant veien inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #2873 Del Skrevet 3. mars 2009 Så koselig å lese om hverdagen din med lille ii Koselig! Høres ut som om BG'ene falt i smak? Her går det i brettiser enn så lenge, har planer om å gå over til lommebleier når hun blir 2-3 måneder gammel. Brettisene er veldig greie nå som det går med 8-10 bleier i døgnet! Håper Ole Lukkøye fant veien inn! Å ja, hun satt litt i vippestolen, så litt pupp og så sovnet hun. Mother-ease bleiene synes vi ble litt store. Men de blir sikkert supre etter hvert. Har bestilt 6 BG lommebleier til (da har vi i alle fall for et døgn), og to av en annen type for å teste. Jeg har også kommet rimelig langt på fødselshistorien. Får kanskje redigert litt i morgen (har med litt mye nå) og lagt det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mars 2009 #2874 Del Skrevet 3. mars 2009 Venter spent på fødeselshistorien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 3. mars 2009 #2875 Del Skrevet 3. mars 2009 Så fint bilde som ligger på bloggen. Koselig å være mamma? Er det ikke litt rart å si at man er mamma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. mars 2009 #2876 Del Skrevet 3. mars 2009 For et nydelig bilde av lille ii på bloggen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #2877 Del Skrevet 4. mars 2009 Venter spent på fødeselshistorien mamma kommer straks, så jeg rekker det ikke nå. Må se senere i dag. Jeg skal vaske bad og støvsuge når mamma passer på lille jenta. Det ser ikke ut! Så fint bilde som ligger på bloggen. Koselig å være mamma? Er det ikke litt rart å si at man er mamma? Det er rart ja, særlig når jeg har tenkt på det når jeg har vært alene ute. For et nydelig bilde av lille ii på bloggen din. Takk! Koselig med tilbakemelding. Det kommer nok flere bilder om ikke lenge. ---- I går sovnet prinsessen ca 22.30 og var våken to ganger for mat og bleieskift før S sto opp kl 7. Jeg vasket tøybleiene i går, så da har vi ny runde i morgen. Hadde ikke nok til kontinuerlig bruk ennå gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. mars 2009 #2878 Del Skrevet 4. mars 2009 Ca hvor mange tøybleier går det på et døgn for de minste? Er de like drøy og holdbare som pampers og disse andre......? Bare lurte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #2879 Del Skrevet 4. mars 2009 Vi brukte de 6 BG bleiene vi har og det hadde nok holdt et døgn om vi hadde hatt 3 mer. Det er forskjellige innlegg man kan putte i dem, så de kunne hatt mer oppsugingsevne. Jeg tar ut innlegget rett etter bruk, og de var virkelig tunge. Badet er nesten ferdig vasket, jeg trengte en pause! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 4. mars 2009 #2880 Del Skrevet 4. mars 2009 Ca hvor mange tøybleier går det på et døgn for de minste? Er de like drøy og holdbare som pampers og disse andre......? Bare lurte Det kommer vel også an på hvor ofte babyen bæsjer . Vi har et sånt bæsjenurk, som gjerne bæsjer litt til like etter bleieskift . Hun bruker helt ekstreeeemt mange bleier, og akkurat nå skulle jeg ønske at vi hadde gått til innkjøp av tøybleier - forbruket og avfallet er så enormt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå