Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Vi føler at hele livet er litt i stå fortiden. Litt etter livet som to, men før livet som en liten familie! Vi har ikke hatt noen planer de par siste ukene osv. Moren til samboeren min har ikke helt skjønt at termindato ikke er dato +-3dager som babyen kommer. Men nå er det uansett ikke lenge igjen! :popcorn:

Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Livet er liksom litt i vakum om dagen... Merkelig følelse. Det høres ut som om din svigermor er litt som min mamma, også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kaffedama

Ja, ikke så rart at det føles litt rart om dagen. Du takler det utrolig bra! (Virker det som fra utsiden hvertfall!) Nå er det jo ABSOLUTT ikke lenge igjen, når er evt overtidskontroll? Ikke fordi jeg tror du trenger det, de sammentrekningene i går kommer til å komme igjen til kvelden/natta med større styrke, og så..

Juhu! :hoppe::duskedame: <<<FØDEVIBBER>>>

Jeg har sett prinsessene til smilefjes og lille katt i dag, og de var NUSSELIGE! :babyjente::hjerte: Gleder meg til vi skal ha treff om en tre ukers tid med ALLE mageboerne på utsiden! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har også hatt periodar med 'rare' sammentrekninger, som tilogmed påvirkar pusten min. (Må liksom puste tungt og rytmisk gjennom dei, det snører seg i brystet). Håpar det skjer noko meir snart!

Ang. pust når sammentrekningene var så merket jeg også at både det og hjerterytmen på en måte forandret seg litt. Alt gikk liksom automatisk. Hehe.... Det var en litt rar følelse. Fikk noen "stikk" i ryggen også.

Det kalles rier det, jenter ;). Ting skjer hos dere begge! Og jeg signerer kaffedama:

...de sammentrekningene i går kommer til å komme igjen til kvelden/natta med større styrke, og så..

Jeg har sett prinsessene til smilefjes og lille katt i dag, og de var NUSSELIGE! :babyjente::hjerte: Gleder meg til vi skal ha treff om en tre ukers tid med ALLE mageboerne på utsiden! :hoppe:

Jaa! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du er på vakt Milla! ;)

Hvordan jeg tar det kommer nok veldig ann på hvor mye jeg har sovet Kaffedama. I natt var det ikke allverdens med super søvn, så dagen har vært litt rar. Men det var godt å gå ute på tur.

Takk Lille Katt, håpet det var snev av rier der! ;) Gleder meg til å treffe dere igjen jeg også!

Jeg tror nok kanskje det er noe på gang igjen alt, så det blir spennende. Litt dumt siden jeg allerede er sliten, men er veldig klar for at det skal skje noe.

-Magen er stein hard, det kom et par stikk i bunnen av magen før vi spiste, nedover presset er der og jeg kjenner noe i låret også. Hehe... greit å ha en liten oversikt til "neste gang". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper på at hun kommer ut av seg selv, så da må det jo bli baby i dag eller i helga! ;)

Har nok hatt rier i natt også, men fortsatt svake. Har ikke kjent noe særlig nå etter at jeg sto opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har slappet av godt i dag ja, sovet en time har jeg også gjort. Vi var ute en liten tur for å hente en Tummy Tub badebøtte som jeg har kjøpt brukt på finn.no :)

Det blir en enkel findus fiskegrateng til middag. Jeg har fått i oppdrag å lage råkostsalaten, men får se om jeg orker det. Hehe...

Etter at jeg dusjet i sta har magen blitt veldig hard, varierer litt, men merker det mye bedre nå enn før. Noe på gang? :) Vi håper nå dette tar litt tid, slik at det blir lørdag 14. februar før lille jenta kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...