Gjest itla Skrevet 10. februar 2009 #2721 Del Skrevet 10. februar 2009 Ah, prefolds. Vi har brettiser med prefold-brett. Og ullbukser. Kunne jeg fått oppskrift på daimkjeks, værsåværsåsnill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #2722 Del Skrevet 10. februar 2009 Oppskriften er nå lagt i kokebokbloggen. (Se signatur). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 10. februar 2009 #2723 Del Skrevet 10. februar 2009 Oppskriften er nå lagt i kokebokbloggen. (Se signatur). Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 10. februar 2009 #2724 Del Skrevet 10. februar 2009 Håper du har en finfin kveld iingvild!!! Klarer ikke være her så ofte eller legge igjen så mange spor, men må jo følge med på dere som er i siste sving... Håper jenta di melder sin ankomst veldig snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #2725 Del Skrevet 11. februar 2009 Koselig at du titter innom innimellom Smilefjes! Intet er forandret i natt, vi drar ut og handler litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. februar 2009 #2726 Del Skrevet 11. februar 2009 *roper* Lillejenta nå er det på tide å komme ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 11. februar 2009 #2727 Del Skrevet 11. februar 2009 *roper* Lillejenta nå er det på tide å komme ut Jeg roper litt også! Håper du ikke går på en bli-lei-smell. For min del kom den 11 dager etter termin sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 11. februar 2009 #2728 Del Skrevet 11. februar 2009 Kanskje jeg sniker i køen jeg da... Og det er urettferdig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. februar 2009 #2729 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Innom med noen fødevibber: (((((((((føde)))))))))))) Håper dagen blir fin, og at du ikke er altfor lei Endret 11. februar 2009 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 11. februar 2009 #2730 Del Skrevet 11. februar 2009 Ha en fin og forhåpentligvis avslappende ventetids-dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 11. februar 2009 #2731 Del Skrevet 11. februar 2009 Håper det ikke er lenge igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. februar 2009 #2732 Del Skrevet 11. februar 2009 Og jeg som var sikker på at det hadde blitt baby her innen jeg var tilbake! Håper hun kommer før jeg reiser neste gang da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #2733 Del Skrevet 11. februar 2009 Hei! Takk for koselige hilsner alle sammen! Vi var en tur og handlet og gikk deretter en lang tur. Det var koselig og deilig i det fine været. Litt kaldt, men sola varmet faktisk litt. Merket litt i bekkenet på vei tilbake, men det var utrolig bra å gå såpas langt allikevel. Ellers har jeg tørket litt støv i dag. Så mye fornuftig er blitt gjort. Vi er nok litt utålmodige, men likevel rimelig rolige. Vi bare lurer veldig på når hun har planer om å komme ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. februar 2009 #2734 Del Skrevet 11. februar 2009 Det lurer vi også på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 11. februar 2009 #2735 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg håper i begge to slipper å vente så veldig mye lenger. Jeg er ikke så utålmodig jeg heller, men er veeeeldig nysgjerrig på når og hvordan det hele begynner. Heldiggrisen som kan gå langt! Nyt det og ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #2736 Del Skrevet 12. februar 2009 Det blir nok en gåtur i finværet i dag også. Jeg trodde noe var i gang i går kveld, hadde rare sammentrekninger i magen. Men det ga seg igjen og jeg sovnet. Har ikke akkurat sovet veldig godt i natt. Og prøver å få lillejenta til å starte på ferden ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 12. februar 2009 #2737 Del Skrevet 12. februar 2009 Da skjer det nok noe ganske snart, tror jeg! Og om vesla di virkelig liker seg så godt der inne at hun ikke vil ut, så er det jo uansett ikke lenge før du blir satt igang heller? Men håper hun tar til fornuft selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 12. februar 2009 #2738 Del Skrevet 12. februar 2009 Åh, spennande med sammentrekningar! Då er det nok noko på gang Eg har også hatt periodar med 'rare' sammentrekninger, som tilogmed påvirkar pusten min. (Må liksom puste tungt og rytmisk gjennom dei, det snører seg i brystet). Håpar det skjer noko meir snart! God tur ut i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #2739 Del Skrevet 12. februar 2009 Takk begge to! Ang. pust når sammentrekningene var så merket jeg også at både det og hjerterytmen på en måte forandret seg litt. Alt gikk liksom automatisk. Hehe.... Det var en litt rar følelse. Fikk noen "stikk" i ryggen også. Rusleturen ble fin. Utrolig deilig med sol! Vi gikk til næreste apotek og en liten omvei innom skogen/slalombakken på vei hjem. Ble god og kald i kjakane! Nå blir det mer jobb for å prøve å lokke ut lillejenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #2740 Del Skrevet 12. februar 2009 sov godt en times tid etter lunsj i dag. Vi føler at hele livet er litt i stå fortiden. Litt etter livet som to, men før livet som en liten familie! Vi har ikke hatt noen planer de par siste ukene osv. Moren til samboeren min har ikke helt skjønt at termindato ikke er dato +-3dager som babyen kommer. Men nå er det uansett ikke lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå