iingvild Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #2701 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, vi får håpe på det La Traviata! Siden samboeren min er hjemme er det litt lettere å få gjort ting. Jeg kan jo ikke sitte og late meg! Vi har vasket kjøleskapet og vært og ruslet til butikken. Nå er det litt sove tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. februar 2009 #2702 Del Skrevet 9. februar 2009 Så spennende, kanskje det skjer noe til neste natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 9. februar 2009 #2703 Del Skrevet 9. februar 2009 Spennende spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #2704 Del Skrevet 9. februar 2009 Så spennende, kanskje det skjer noe til neste natt Det skjer ikke noe stort nå i alle fall. Vi får håpe det tar seg litt opp ja. Spennende spennende Takk for besøk! ---- Fikk kanskje sove litt. Ellers blir det avslapping resten av dagen. Skal ha risengrynsgrøt til middag! Lavalampa har endelig fått ny pære, 40W og den virker som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. februar 2009 #2705 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvilken farge har dere på "innholdet" i lavalampen? Hadde en rød en før, men en dag var den sluttet å virke. Selv med bytting av pære etc hjalp det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #2706 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Væska er klar mens boblene er lysegrønt. Jeg har hatt en rimelig lenge. Edit: Jeg må bare legge til at jeg fikk pakke i posten i dag. En lommebleie, en formsyddbleie, to ekstra innlegg og rispapir. Endret 9. februar 2009 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 9. februar 2009 #2707 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Edit: Jeg må bare legge til at jeg fikk pakke i posten i dag. En lommebleie, en formsyddbleie, to ekstra innlegg og rispapir. Ooh, hva slags da? Jeg lurer fælt på hvilke lommebleier og formsydde bleier jeg har mest tro på. Har kjøpt en BG V3, en Fuzzi Bunz og en Swaddlebees Econappi av lommebleier for å teste, og en Mother-ease Sandy's og en BabyBeeHinds av formsydde.... Endret 9. februar 2009 av itla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 9. februar 2009 #2708 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg sniker rundt og følger med selv om jeg egentlig har bestemt meg for å holde meg mer unna... Lykke til i innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #2709 Del Skrevet 9. februar 2009 Ooh, hva slags da? Jeg lurer fælt på hvilke lommebleier og formsydde bleier jeg har mest tro på. Har kjøpt en BG V3, en Fuzzi Bunz og en Swaddlebees Econappi av lommebleier for å teste, og en Mother-ease Sandy's og en BabyBeeHinds av formsydde.... Lommebleia: http://www.stellerommet.no/happy-heinys-st...cake-p-484.html (Syntes den var søt). Formsydd: http://www.stellerommet.no/bambinex-bamboo...se-2-p-531.html Den var veldig myk. Blir spennende å prøve. Begge er i medium så de passer litt etter hvert. Jeg sniker rundt og følger med selv om jeg egentlig har bestemt meg for å holde meg mer unna... Lykke til i innspurten! Den er grei. Jeg har hatt en ettermiddag med masse nedpress. Ble så sliten av det at jeg lå på sofan nå etter middag, og da stoppet det opp. Håper jeg sover godt i natt, og at det starter igjen i morgen. Skal til jordmor kl 10 i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. februar 2009 #2710 Del Skrevet 9. februar 2009 Spennende med jordmortime.... kanskje du får vite om det er blitt noe modning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 9. februar 2009 #2711 Del Skrevet 9. februar 2009 Er litt innadvendt for tiden, men jeg lusker litt rundt likevel . Får ikke lagt igjen så mange spor... Spennende å følge med på dere fødeklare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #2712 Del Skrevet 10. februar 2009 Takk for hilsen begge to. Klart du har andre ting å tenke på lille katt! Kan tenke meg jeg har det sånn om en uke jeg også! Pga rot hos helestasjonen ble timen flyttet til kl 11.30. Bra jeg fikk time i dag i alle fall. Hun jeg snakket med i går hadde satt meg opp på time 10/3. Hmm.. da håper jeg lille jenta er kommet forlengst! Sov godt i natt forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. februar 2009 #2713 Del Skrevet 10. februar 2009 Lykke til på kontroll, og håper jenta di vil komme snart! Siden min første tippedato ikke slo til, så tipper jeg 12. februar helt uoffisielt! Heia, heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. februar 2009 #2714 Del Skrevet 10. februar 2009 10mars? Ehh ja det var vel litt i lengste laget Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 10. februar 2009 #2715 Del Skrevet 10. februar 2009 Bra du sov godt! Og godt å se at det virker som du fortsatt har roen. Så utrolig spennende, nå må jo mageboern ut snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #2716 Del Skrevet 10. februar 2009 Skrev lagt innlegg, men det ble borte. ååå..... Kort fortalt: Alt bra med meg og lillejenta! Sitter på kjøkkenet, for det er hun flink til å presse seg nedover! Skriver litt mer senere jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 10. februar 2009 #2717 Del Skrevet 10. februar 2009 Bra at alt var bra på kontrollen Har du fått time for igangsetting eller overtidsvurdering ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 10. februar 2009 #2718 Del Skrevet 10. februar 2009 Oi, der hadde du jo svart ang. bleiene også! Litt sløv, jeg. Ja, den lommebleia var søt! De vi har kjøpt er bare "kjedelige" ensfargede, men jeg har ihvertfall sett at Econappi'ene kommer i forskjellige mønstre. Får se hvilke vi (og Snøfnugget) liker best. Jeg har også stor tro på bambus - de formsydde vi har kjøpt er begge i bambus, også har vi kjøpt noen bambusinnlegg. Nå husker jeg ikke helt - men skal dere også begynne med brettiser? Godt at alt sto bra til med dere begge! Også håper jeg også hun kommer litt før 10.3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. februar 2009 #2719 Del Skrevet 10. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #2720 Del Skrevet 10. februar 2009 Bra at alt var bra på kontrollen Har du fått time for igangsetting eller overtidsvurdering ennå? Ja, jeg fikk det da jeg var hos fastlegen sist uke, så har time kl 8 mandag 16. februar. Men håper selvfølgelig at hun er kommet ut før det! Jeg har også stor tro på bambus - de formsydde vi har kjøpt er begge i bambus, også har vi kjøpt noen bambusinnlegg. Nå husker jeg ikke helt - men skal dere også begynne med brettiser? Godt at alt sto bra til med dere begge! Også håper jeg også hun kommer litt før 10.3. Vi har 12 prefolds, en del PUL trekk og en ullbukse som garantert passer i starten, men vi prøver oss nok litt fram etterhvert. Bare knask i vei! ---------- Nå har S og jeg laget daimkjeks. Nam! Det blir godt å ha noe i kakekrukka. Fikk også sove litt, og nå står kylling i ovnen. Jeg prøver å få lillejenta til å være litt aktiv nedover, men det er ikke så lett. Jeg tror hun er rimelig lat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå