iingvild Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #2681 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er nok ikke blitt noen tur nei! Jeg har støvsugd, og det var slitsomt nok. Eller har vi vært en liten tur ute for å kjøpe et par duker til stuebordet og to lakner. Greit å ha mer enn et ekstra når lille jenta plutselig kommer! Nå skal jeg slappe av litt. Så får vi se hva dagen bringer. Middags plan for i dag er pannekaker, så det blir lite med chilli og hvitløk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. februar 2009 #2682 Del Skrevet 7. februar 2009 Har nettopp vært ute og trasket rundt i maaaaasse snø, så skjønner godt det ikke ble noe gåtur på deg, det var tungt det. Ikke noen småtegn til fødsel altså..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #2683 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg så det var tungt da vi var ute og kjørte ja, så fant ut at jeg ville ikke kommet særlig langt uansett. Jeg kjenner ikke så mye, bort sett fra at jeg merker at hun ligger veldig "langt nede". Så vi bare venter og ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. februar 2009 #2684 Del Skrevet 7. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. februar 2009 #2685 Del Skrevet 7. februar 2009 Vi er visst andrre her som er mer utålmodige enn du er selv Men jeg tror nok dette er deres siste helg uten baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. februar 2009 #2686 Del Skrevet 7. februar 2009 Håper du koser deg på lørdagskvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 7. februar 2009 #2687 Del Skrevet 7. februar 2009 Et lite tips er å måke sne. Jeg måkte hele gårdsplassen hos oss, og to timer etterpå fikk jeg den første rien. Du skal bare komme hit for å måke litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #2688 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi hadde en fin kveld ja. Vi så et par episoder av en tv serie og hørte på musikk. Pannekakene ble også gode! Måking av snø blir det ikke så mye av når man bor i 3. etc i en blokk. Men vi måtte ta bort snøen i vinduskarmen, ellers hadde jeg nok ikke fått så mye frisk luft i natt! Jeg har sovet godt i natt, og er klar for litt bollebaking og gåtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. februar 2009 #2689 Del Skrevet 8. februar 2009 God søndag! Håper det blir noe fødeaction snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #2690 Del Skrevet 8. februar 2009 Takk La Traviata! Her har det blitt både kos, gåtur og bollebaking. Så det står ikke på aktiviteten i alle fall. Merket mye når vi var ute og gikk, så tror det ikke tar mange dagene i alle fall. Magen er jo nesten konstant hard, når jeg tenker meg om! Blir godt med boller! Snart er prinsessa her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. februar 2009 #2691 Del Skrevet 8. februar 2009 Hurra, gleder meg til prinsessa sin ankomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #2692 Del Skrevet 8. februar 2009 Bollene ble kjempe gode, 16 små søte boller. Har spist en, skal spise mer når foreldrene mine kommer innom på vei ned fra hyttetur. De har med en plate vi skal ha oppå vaskemaskinen/stellebordet og de har med litt mer ved til oss. Jeg har også fått slappet av litt, ikke sovet så mye, men det går nok bra. Vi har planer om å gå ut en liten tur senere i kveld også. Merka det godt på magen, så da hjelper det nok. S skal jo uansett være hjemme i morgen, så da kan vi gå tur da også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. februar 2009 #2693 Del Skrevet 8. februar 2009 Så godt at han skal være hjemme med deg... ut og gå i trappene med han som heiagjeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. februar 2009 #2694 Del Skrevet 8. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 8. februar 2009 #2695 Del Skrevet 8. februar 2009 Så spennende, i morgen får du ei lita babyjente, jeg er helt sikker asså! Dette er sikkert nevnt her før, men har dere bestemt navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #2696 Del Skrevet 8. februar 2009 Så godt at han skal være hjemme med deg... ut og gå i trappene med han som heiagjeng Det blir bra ja, uansett hva som skjer! Takk! Så spennende, i morgen får du ei lita babyjente, jeg er helt sikker asså! Dette er sikkert nevnt her før, men har dere bestemt navn? Takk for det! Vi har bestemt navn ja, så sant kjønnet stemmer! Men det er hemmelig. Tror ikke jeg kommer til å skrive det her heller. --------------- Nå har vi nettopp kommet inn fra kveldstur. Det ble faktisk nesten en time, så det var bra! Det var mer "stramminger" i magen og kraftige dytt nedover. To stykker som var rimelig ubehagelige. Håper det enten setter i gang skikkelig i natt, eller at jeg får sove godt. Ikke midt i mellom!! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 8. februar 2009 #2697 Del Skrevet 8. februar 2009 Må ønske deg masse lykke til iingvild! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. februar 2009 #2698 Del Skrevet 8. februar 2009 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #2699 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg vet ikke helt hva som har pågått i natt, men har vært våken omtrent en gang i timen. Sovnet fort igjen, så har egentlig sovet helt greit. Lurer litt på om det er kraftige kynnere eller om det er svake modningsrier. Har absolutt ikke peiling. Uansett blir det spennende å se hva som skjer i løpet av dagen. Været er jo supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. februar 2009 #2700 Del Skrevet 9. februar 2009 Så spennende! Håper det skjer noe mer i løpet av dagen eller natta! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå