Gjest ~Milla~ Skrevet 5. februar 2009 #2661 Del Skrevet 5. februar 2009 God middag, knasker imens jeg Så flott mage Skjønner godt du er sliten, det er lov å være det nå Du var jo en kjempe skjønn baby når du var liten :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #2662 Del Skrevet 5. februar 2009 Koselig hilsen Milla! Middagen smakte godt, og kvelden har vært rolig. Jeg ser fram til å sove godt i natt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. februar 2009 #2663 Del Skrevet 5. februar 2009 Kan jeg spørre pent om å få tilgang til bloggen din...? I morgen skjer det! Eller kanskje i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. februar 2009 #2664 Del Skrevet 5. februar 2009 Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #2665 Del Skrevet 6. februar 2009 Takk, jeg sov godt etter hvert, men ikke før S hadde lagt seg på stua for å sove. Ser fram til en rolig dag med ikke så mye å gjøre. Hvis jeg orker skal jeg bruke gjæren som ligger i kjøleskapet, men ellers har jeg ikke så store planer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. februar 2009 #2666 Del Skrevet 6. februar 2009 Er S tett i nesen? Vi håper det blir en helgebaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. februar 2009 #2667 Del Skrevet 6. februar 2009 Spiser og venter på baby... Den må jo komme snart :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #2668 Del Skrevet 6. februar 2009 Han er nok litt tett i nesa ja, men det er så langt oppe og han er ikke tett i nesa når han legger seg. Så vi får bare overleve. Vi har sovesofa på stua, så den er absolutt ikke ille å sove på! Satser på søndags eller mandags baby ja! Har nettopp sovet en time. Skal bake et par hamburgerbrød! Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 6. februar 2009 #2669 Del Skrevet 6. februar 2009 Bake hamburgerbrød? *imponert* Hørtes nydelig ut! Soving også! Krysser fingre for masse action i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. februar 2009 #2670 Del Skrevet 6. februar 2009 Kjekt med sovesofa ja! Deilig med hjemmebakte hamburgerbrød, mamma pleier å bake det og ha noe godt krydder som hvitløk og provencekrydder i deigen og oppå som pynt, gir så god smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #2671 Del Skrevet 6. februar 2009 Da er deigen ferdig, hadde en gjær så da blir det hjemmebakt. Lagde halv porsjon da, vi er jo bare to. Har heller ikke særlig plass i fryseren til masse hamburgerbrød. I oppskriften står det at jeg skal ha olivenolje, hvitløk og krydder oppå ja. Vet ikke helt hva jeg har, så da får jeg se hva det blir til. Ser fram til en koselig kveld. Går det noen artig film på tv montro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. februar 2009 #2672 Del Skrevet 6. februar 2009 Er ikke film da, men senkveld er tilbake på tv2 ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #2673 Del Skrevet 6. februar 2009 Jepp, får se hva det blir til. I morgen blir det en real gåtur for å prøve å få pulsen litt høyere. S er jo hjemme og kan gå sammen med meg, synes det er litt ekkelt å gå alene nå fortiden. Får håpe lille jenta har planer om å komme nå snart, for min kjære har sakt fra på jobb at han ikke kommer på mandag. Får se hva han gjør på tirsdag om hun ikke er kommet ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 6. februar 2009 #2674 Del Skrevet 6. februar 2009 Gåtur kan absolutt anbefales!!! Jeg gikk laang gåtur dagen før fødselen til eldstejenta mi startet Denne gangen kunne jeg jo omtrent ikke gå 100 meter, så de lange turene utgikk denne gangen Heldigvis slapp jeg å vente så lenge over termin. Håper på en knallhelg for deg (gjerne med en fin fødsel!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 6. februar 2009 #2675 Del Skrevet 6. februar 2009 Driver du og skriver her fortsatt altså? Bare slapp av, jenta kommer på mandag Ha en kjempegod helg og gå i trapper og vask vinduer (har jeg hørt rykte om at er bra da )! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #2676 Del Skrevet 6. februar 2009 Trapper skal bli! Men når skal man starte med det når fødel skal skje på mandag?? Så lenge jeg sover godt i natt, så kan jeg nok klare å gå et stykke i morgen. I alle fall når min kjære drar meg med ut! Vindusvask får vente til varmegradene kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #2677 Del Skrevet 7. februar 2009 Jenta er fortsatt i magen, og snøen laver ned ute! Har sovet godt i natt! Lørdags klem til de kjente som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #2678 Del Skrevet 7. februar 2009 Må hente fram denne igjen. 25.jan Mamma1 28.jan Milla 01.feb Milla 04.feb itla 04.feb liv 05.feb Søndagsengel 06.feb La Traviata 06.feb Cloudberry 07.feb Revenka 08.feb Lille Katt 09.feb Sambo og jeg er begge født den 9. 09.feb Nuni 10.feb Sandra 11.feb Min kjære tantes bursdag (så hun håper på denne dato) 13.feb liv 41 uker i dag ( i forhold til UL-termin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. februar 2009 #2679 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Da tok jeg jammen feil gitt Velvel, her er mine stalltips: - spis sterk mat (gjerne fødepizza med chili og hvitløk) - gå en real tur, med oppoverbakker - ha sex!! Og sex igjen! Endret 7. februar 2009 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 7. februar 2009 #2680 Del Skrevet 7. februar 2009 Takk for klem og klem tilbake! Er du på tur i snøværet? Ikke bare-bare å traske i masse nysnø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå