Gjest kaffedama Skrevet 4. februar 2009 #2641 Del Skrevet 4. februar 2009 Bra at "din" NAV også gjør jobben sin! Håper du får sove godt i natt! Mini er også desidert mest aktiv på ettermiddagen/kvelden. Men han driver ikke og borer i bekkenet, som jeg hører andre mageboere har det med å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #2642 Del Skrevet 4. februar 2009 Så bra at Nav har ordna papirene Vesla i magen her er også mest aktiv om ettermiddag og kveld. Prøver å få et livstegn om morgonen også (berre for å sjekke, liksom ), og då kan det ta lang tid før ho gir tilbakemelding! Det er skummelt... Håpar du får sove godt i natt! Det er artig at de er litt like sånn. De bruker vel formiddagen på å lade batteriene! Bra at "din" NAV også gjør jobben sin! Håper du får sove godt i natt! Mini er også desidert mest aktiv på ettermiddagen/kvelden. Men han driver ikke og borer i bekkenet, som jeg hører andre mageboere har det med å gjøre... Håper på god søvn ja! Hun har jobbet godt i ettermiddag også, men er rolig nå. Så jeg håper på at hun tar pause i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #2643 Del Skrevet 4. februar 2009 25.jan Mamma1 28.jan Milla 01.feb Milla 04.feb itla 04.feb liv 05.feb Søndagsengel 06.feb La Traviata 06.feb Cloudberry 07.feb Revenka 08.feb Lille Katt 09.feb Sambo og jeg er begge født den 9. 09.feb Nuni 10.feb Sandra 11.feb Min kjære tantes bursdag (så hun håper på denne dato) 13.feb liv 4. februar er jo ikke helt ferdig, men regner det som usannsynlig at hun rekker å komme i løpet av 2 timer og 20 minutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. februar 2009 #2644 Del Skrevet 4. februar 2009 Begynner å få tro på at hun kommer til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #2645 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er mulig Milla! Jeg har i alle fall sovet mye bedre i natt, og er derfor klar for å være litt mer våken i dag! Håper lille jenta også blir mer våken og klar for jobben hun også skal gjøre! På tide med frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 5. februar 2009 #2646 Del Skrevet 5. februar 2009 God frokost! Akkurat ferdig med min selv. Ser at jeg ikke har vært våken nok til å være med å tippe her, og det er nok juks å komme etter termin og tippe, så jeg nøyer meg med å si at jeg håper du slipper å vente så mye lenger og at du snaaart har den lille jenta (?) i armene dine! :rødme: (Og der holdt jeg på å begynne å gråte igjen, helt utrolig hvor emosjonell det er mulig å bli... ) God dag til deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #2647 Del Skrevet 5. februar 2009 Takk for det smilefjes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 5. februar 2009 #2648 Del Skrevet 5. februar 2009 Vi har nettopp begynt å lage frokost her . Men jeg har ihvertfall dusjet og sminket meg, det er jo en start. Jeg må si du virker tålmodig, iingvild! Denne delen av ventetiden er vel den verste, men du virker å ta det med knusende ro . Håper uansett du slipper å vente så mye lengre. Han en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. februar 2009 #2649 Del Skrevet 5. februar 2009 I dag er tippedatoen min Lykke til med fødselen etterpå Lille A følger omtrent samme søvnrytme nå som da han lå i magen. Han sover lenge på morgenen, og kvikner til for fullt når vi har lagt L om kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #2650 Del Skrevet 5. februar 2009 Vi har nettopp begynt å lage frokost her . Men jeg har ihvertfall dusjet og sminket meg, det er jo en start. Jeg må si du virker tålmodig, iingvild! Denne delen av ventetiden er vel den verste, men du virker å ta det med knusende ro . Håper uansett du slipper å vente så mye lengre. Han en fin dag! Jeg er nok tålmodig pga at jeg ble flyttet 8 dager på UL i september. Men jeg er vel kanskje også bare rimelig tålmodig! Jeg prøver å få det til å smitte over på samboeren min, men det er vanskelig. I dag er tippedatoen min Lykke til med fødselen etterpå Lille A følger omtrent samme søvnrytme nå som da han lå i magen. Han sover lenge på morgenen, og kvikner til for fullt når vi har lagt L om kvelden Takk! Skal se om jeg ikke klarer å få det i gang. Løpe litt i trappa for å hente posten kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. februar 2009 #2651 Del Skrevet 5. februar 2009 Innom og heier litt, for min tippedato er i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. februar 2009 #2652 Del Skrevet 5. februar 2009 Løpe i trapper, sterk mat, fødepizza, og til slutt sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #2653 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå vet jeg at posten er kommet, så da er det i alle fall håp om at det er noe i postkassa. Orker ikke ta en tur ned dit igjen hvis det er tomt! Det er mulig jeg kjenner litt mer stramminger i magen nå. Litt slim og sånt no gurr..... Hehe... Spennende! Jeg tusler rundt og rydder litt, svigers skal jo evt bo her noen dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. februar 2009 #2654 Del Skrevet 5. februar 2009 Ikke noe slimpropp som er gått, eller kommer til å gå.......?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. februar 2009 #2655 Del Skrevet 5. februar 2009 Slimproppen, eller? Da skjer det i hvert fall litt! *følge spent med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #2656 Del Skrevet 5. februar 2009 Mulig det er slimproppen ja, jeg får bare vente å se! På tide med en liten hvil. Bestilte noen DVD'er i sta', så sambo mente jeg var meg selv igjen etter at jeg var utslitt i går! Bestilte: Arn: Riket ved veiens ende Simpsons - Sesong 9 Twilight - Evighetens kyss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 5. februar 2009 #2657 Del Skrevet 5. februar 2009 Twilight - Evighetens kyss Den hadde det vært moro å se . Har ikke lest disse berømmelige bøkene da, har inntrykk av at jeg er litt utenfor målgruppen , men det hadde vært artig likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 5. februar 2009 #2658 Del Skrevet 5. februar 2009 Løpe i trapper, sterk mat, fødepizza, og til slutt sex Bra oppskrift . Du får trå til om du kan - jeg ga mannen forhåpninger ved å si at han måtte trå til med modningshjelp om jeg nådde termin uten at noe hadde skjedd. Men så fødte jeg jo før termin da, så da mistet han muligheten . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 5. februar 2009 #2659 Del Skrevet 5. februar 2009 Du får trå til om du kan - jeg ga mannen forhåpninger ved å si at han måtte trå til med modningshjelp om jeg nådde termin uten at noe hadde skjedd. Men så fødte jeg jo før termin da, så da mistet han muligheten . Så deilig at du tar dette med knusende ro iingvild! Det er pyton å være lei og utålmodig... Godt å høre at du sov godt i natt og at du er deg selv igjen. Morsomt at "bestille filmer" => iingvild er seg selv igjen. Rart hvor forskjellige mnenesker er, lurer på hva mannen ville sagt at var et tegn på at jeg var meg selv igjen. (Jeg vet svaret: sånne filosofiske tanker... Det har vært mer av dem siden helga, og det er definitivt et godt tegn. ) Men nok om meg: Lykke til hvis noe skulle skje snart. Jeg synes 9. var en fin dato jeg da, siden både du og sambo har bursdag 9. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #2660 Del Skrevet 5. februar 2009 Takk for besøk begge to! Det er ikke mer som skjer her nå, så mulig hun ombestemte seg og ville ut den 9. i stedet. Har lagt ut noen flere bilder i bloggen, som jeg har tenkt på en stund. Det tok ikke lang tid, det var bare litt tiltak å få det gjort! Middag i dag: Spagetti med kjøttsaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå