Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ikke noe press nei! ;)

Er ikke noe mer som skjer, så sover nok godt i natt. Nå venter jeg bare på at S skal finne fram og hjelpe til å legge på rent sengetøy. Han tar sikkert hintet om jeg går for å pusse tenna! ;)

God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har nok ikke sovet så godt nei, sovnet ikke før rundt kl 1, og har våknet av sambos småsnorking flere ganger. Har vært litt tett i nesa jeg også. Kjedelig. Må så sove i løpet av dagen i dag, ellers blir det slitsomt.

Det blir spennende å se om det skjer noe mer i løpet av dagen, men skulle gjerne hatt en god natts søvn først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Fikk sovet litt mellom 10:30 og 11:30. Skal spise og nette litt, så legge meg igjen. Føler meg litt mer våken i alle fall.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hadde nok ikke noe valg. Skulle lese litt i A-magasinet, men det ble ikke mye info jeg klarte å ta inn. Selv om det er spennende å lese om Darwin. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde nok ikke noe valg. Skulle lese litt i A-magasinet, men det ble ikke mye info jeg klarte å ta inn. Selv om det er spennende å lese om Darwin. ;)

Hehe, sånne kvasivitenskapelige artikler kan være den beste sovemedisin. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Hvor blir babyen din av? (ånei, nå ble jeg plutselig en i DET koret! sorry.. ;)) Har du hatt noen undersøkelse ennå og funnet ut om det har blitt modent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk alle fire! :)

Jeg har nok ikke noe å melde nei. Bare at jeg fortsatt er rimelig sliten. Og at nurket hikker igjen! ;)

Fikk i dag ny "lønnsslipp" fra NAV, og der sto det faktisk riktig dato. Så da ordner det seg vel med permisjon fra 12. januar.

Ang jordmorundersøkelse så må jeg huske på å ringe i morgen for å avtale tid til uka.

Ser fram til at sambo kommer hjem nå, burde sikkert sovet litt mer, men det er ikke så lett.

Det virker som jenta i magen er mest aktiv etter kl 15, så vi får se hvor mye ugang hun klarer å få til i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Så bra at Nav har ordna papirene :tommelsmil:

Vesla i magen her er også mest aktiv om ettermiddag og kveld. Prøver å få et livstegn om morgonen også (berre for å sjekke, liksom :sjenert:), og då kan det ta lang tid før ho gir tilbakemelding! Det er skummelt...

Håpar du får sove godt i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...