Gjest ~Milla~ Skrevet 3. februar 2009 #2621 Del Skrevet 3. februar 2009 Koselig pakke! Hvor bestilte du alt det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #2622 Del Skrevet 3. februar 2009 http://www.alexi.no/ Magen har vært knall hard fra ca kl 17.30, da vi spiste middag. Tror det har gitt seg litt nå, men det var nesten litt for spennende. Ellers sitter jeg og skanner bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. februar 2009 #2623 Del Skrevet 3. februar 2009 Spennende!!!! Spise fortsatt , synes lille jenta må komme snart... begynner å bli mett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #2624 Del Skrevet 3. februar 2009 Du får ta det i etapper! Tror det er rolig her igjen, men vanskelig å si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 3. februar 2009 #2625 Del Skrevet 3. februar 2009 Oooh, spennende med knallhard mage! Tror ikke du har så lenge igjen, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 3. februar 2009 #2626 Del Skrevet 3. februar 2009 Rigger meg til med . Ikke noe press, altså . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #2627 Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke noe press nei! Er ikke noe mer som skjer, så sover nok godt i natt. Nå venter jeg bare på at S skal finne fram og hjelpe til å legge på rent sengetøy. Han tar sikkert hintet om jeg går for å pusse tenna! God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. februar 2009 #2628 Del Skrevet 3. februar 2009 Natta sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. februar 2009 #2629 Del Skrevet 4. februar 2009 Håper du fikk sove godt i natt, i all fall sovnet raskt igjen etter at du våknet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #2630 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei, jeg har nok ikke sovet så godt nei, sovnet ikke før rundt kl 1, og har våknet av sambos småsnorking flere ganger. Har vært litt tett i nesa jeg også. Kjedelig. Må så sove i løpet av dagen i dag, ellers blir det slitsomt. Det blir spennende å se om det skjer noe mer i løpet av dagen, men skulle gjerne hatt en god natts søvn først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. februar 2009 #2631 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, får håpe du får hvilt deg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #2632 Del Skrevet 4. februar 2009 Fikk sovet litt mellom 10:30 og 11:30. Skal spise og nette litt, så legge meg igjen. Føler meg litt mer våken i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 4. februar 2009 #2633 Del Skrevet 4. februar 2009 Bra med litt ekstra søvn! Bare å klemme inn det du klarer nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #2634 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, hadde nok ikke noe valg. Skulle lese litt i A-magasinet, men det ble ikke mye info jeg klarte å ta inn. Selv om det er spennende å lese om Darwin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 4. februar 2009 #2635 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, hadde nok ikke noe valg. Skulle lese litt i A-magasinet, men det ble ikke mye info jeg klarte å ta inn. Selv om det er spennende å lese om Darwin. Hehe, sånne kvasivitenskapelige artikler kan være den beste sovemedisin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. februar 2009 #2636 Del Skrevet 4. februar 2009 Hiver meg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 4. februar 2009 #2637 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei! Hvor blir babyen din av? (ånei, nå ble jeg plutselig en i DET koret! sorry.. ) Har du hatt noen undersøkelse ennå og funnet ut om det har blitt modent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. februar 2009 #2638 Del Skrevet 4. februar 2009 Venter spent...... Godt du fikk hvilt deg litt, ingen merknader å melde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #2639 Del Skrevet 4. februar 2009 Takk for besøk alle fire! Jeg har nok ikke noe å melde nei. Bare at jeg fortsatt er rimelig sliten. Og at nurket hikker igjen! Fikk i dag ny "lønnsslipp" fra NAV, og der sto det faktisk riktig dato. Så da ordner det seg vel med permisjon fra 12. januar. Ang jordmorundersøkelse så må jeg huske på å ringe i morgen for å avtale tid til uka. Ser fram til at sambo kommer hjem nå, burde sikkert sovet litt mer, men det er ikke så lett. Det virker som jenta i magen er mest aktiv etter kl 15, så vi får se hvor mye ugang hun klarer å få til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 4. februar 2009 #2640 Del Skrevet 4. februar 2009 Så bra at Nav har ordna papirene Vesla i magen her er også mest aktiv om ettermiddag og kveld. Prøver å få et livstegn om morgonen også (berre for å sjekke, liksom ), og då kan det ta lang tid før ho gir tilbakemelding! Det er skummelt... Håpar du får sove godt i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå