Gjest kaffedama Skrevet 2. februar 2009 #2601 Del Skrevet 2. februar 2009 Gratulerer med termin! Og god plan for dagen. Kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. februar 2009 #2602 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvordan gikk det hos legen? Blir koselig med trilletur..... i den fine barnevognen med lille jenta Kjenner jeg gleder meg til det blir min tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. februar 2009 #2603 Del Skrevet 2. februar 2009 Tenk at termindagen er her alt da! Lykke til på kontroll! Håper hun er her snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #2604 Del Skrevet 2. februar 2009 Det gikk fint på kontroll. Det er bare skummelt å være på venterommet nå i disse influensatider. Er usikker på om det jeg hadde i jula var influensa eller ikke. Altså bra på kontroll bort sett fra sukker i urin, men blodsukkeret var normalt. Legen ringte også Ahus slik at jeg etter hvert får overtidstime om 14 dager. Det skulle dukke opp i posten, ellers skulle jeg bare møte der om morgnen mellom 8 og 9 den 16. februar. Håper virkelig at jeg ikke trenger den timen!! Hvis det ikke har skjedd noe til torsdag skal jeg ringe helsesasjonen slik at jeg får en "innimellom time" der til neste uke. Nå er det avslapping som står på programmet resten av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. februar 2009 #2605 Del Skrevet 2. februar 2009 Håper du slipper overtidstime, sender over litt "gjøre seg klar pulver" til lille nurket så hun skjønner det er på tide å komme ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #2606 Del Skrevet 2. februar 2009 til deg, og takk. Håper hun kommer seg ut på egenhånd ja! Har sovet i litt over en time. Det tar på litt dette skjønner jeg! Ennå godt jeg får sove midt på dagen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 2. februar 2009 #2607 Del Skrevet 2. februar 2009 Oi, så spennende å endelig nå termin. Uansett hva som skjer så er du mamma innen 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. februar 2009 #2608 Del Skrevet 2. februar 2009 Endelig har du nådd termindagen!! Spennende! PLUTSELIG skjer det noe, det kan jeg skrive under på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 2. februar 2009 #2609 Del Skrevet 2. februar 2009 Termin! Håper overtiden blir kortest mulig, og at nurket er her snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #2610 Del Skrevet 2. februar 2009 Takk for det alle tre! Koselig. Sitter her og dipper gulerøtter. Skal liksom spise lite sukker og salt. Hm... potetgull og godis er liksom godt! Men det er jo mandag uansett da! Håper jeg sover godt til natta selv om jeg sov en del på dagen i dag. Orka ikke så mye middag i dag, for magen var så stappa. Hehe... Da går det greit å spise to gulerøtter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 2. februar 2009 #2611 Del Skrevet 2. februar 2009 Potetgull er litt for godt ja. Jeg drakk kaffe og spiste en liten sjokolade til, og ble belønnet med skikkelig halsbrann. Det er spennende på KG om dagen, masse fødeklare damer. Håper du bevarer tålmodigheten og roen fram til du er i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #2612 Del Skrevet 3. februar 2009 Takk for det Kaffedama! Tålmodigheten min er nok rimelig god! Jeg sov godt i natt også, selv om jeg var oppe tre ganger. Det er godt å kunne sovne med en gang jeg har lagt meg i senga igjen. Jeg synes magen har vært hard i hele natt, så det er jo en viss fremgang (jeg har i alle fall håp om det!). Planen for dagen er å sy ferdig sengekanttrekket som jeg har utsatt litt, trenger bare en sikkerhetssøm. Håper det går fort. Ellers skal jeg vaske sengetøyet etter at jeg har sovet midt på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. februar 2009 #2613 Del Skrevet 3. februar 2009 Bare titter innom for å se hvordan du har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. februar 2009 #2614 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå.... ingen fødsel på gang? ~~~~Sender fødevibber ~~~~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #2615 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er koselig at du titter innom Sandra! Det er nok ikke noe på gang ennå Milla. Er nesten ferdig med å sy, og har fått hvila meg litt, usikker på om jeg sov. Spiser en appelsin. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. februar 2009 #2616 Del Skrevet 3. februar 2009 viktig at du slapper av og nyter dagene nå En veninne av meg holdt på med husvask, baking og matlaging for å legge i fryseren osv rundt termindagen, så plutselig gikk vannet og en fødsel stod for tur... tja.. da var hun sliten etter all styringen. Så synes du er fornuftig jeg og tar dagene med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #2617 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er godt å ta det litt med ro ja. Ellers er jeg jo helt umulig å ha med å gjøre når S er hjemme fra jobb igjen. Han skal forresten hente den ene pakka på vei hjem i dag, så det blir spennende å pakke opp! Jeg har satt på vask av sengetøy samt hentet noen poteter i kjelleren. Flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 3. februar 2009 #2618 Del Skrevet 3. februar 2009 Flink! Det er god stemning her inne hos deg! Bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. februar 2009 #2619 Del Skrevet 3. februar 2009 Her er det god stemning, vi venter nemlig på en fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #2620 Del Skrevet 3. februar 2009 Da er pakka pakket ut! Og ting lagt på plass/lagt til vask. Det var: -Klyper til å holde dyna på plass. -Speil til bilen m/bamse. -Kurv til å vaske tåteflaskedeler i oppvaskmaskinen. -Små beholdere for barnemat (til senere bruk) -En koselig sengekant med masse farger og lyder. Middag: Findus fiskegrateng. God gammeldags! Og knøttet presser seg nedover som vanlig på denne tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå