Gjest kaffedama Skrevet 28. januar 2009 #2561 Del Skrevet 28. januar 2009 Kommer du i morgen? Jeg gidder ikke drasse meg ned til byen hvis jeg blir sittende der alene. Deilig med stelleplass som er ferdig og generelt god form! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #2562 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg hadde jo planer om å slappe av før sambo kom hjem, og gjorde ikke noe annet enn å steke kylling og koke ris. Likevel var jeg utslitt, jeg orket akkurat å tygge maten. Etter middag havnet vi på sofaen og slappet av der i rundt en time. Tror begge to sov litt. Det gjorde godt på formen! Nå i kveld lagde min kjære samboer kakao, hadde kremfløte i kjøleskapet som måtte brukes opp! Jeg tror jeg må drikke opp kakaoen til samboeren også, for han snakker med sin mor i telefonen! Etter en dag med mye "nedoverpress" i går, har det vært roligere på dagen i dag. Mens nå etter at jeg tok en dusj, har nurket vært litt mer aktivt igjen. Jeg tror hun er ei artig lita jente. Vi satt og hørte på klassisk musikk tidligere i dag, og hun "danset" med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. januar 2009 #2563 Del Skrevet 28. januar 2009 Deilig med kakao med krem. Fikk du samboerns også eller? Natta, sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #2564 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg rakk ikke drikke den før han kom inn igjen, men jeg fikk en slurk! Sov rimelig godt i natt. I dag skal jeg bare slappe av og møte Kaffedama til lunsj! Tror jeg må prøve å spare litt energi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 29. januar 2009 #2565 Del Skrevet 29. januar 2009 Takk for hyggelig lunsj! Koselig kafé (og innehaver), men kanskje nok med to høygravide der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #2566 Del Skrevet 29. januar 2009 Hehe... takk det, det var hyggelig ja. Det er sikkert greit med andre enn bare eldre damer innom i løpet av formiddagen! ---------------- Jeg tror jeg sovet i 14 tiden og sov i rundt en halv time. Utrolig godt. Sambo handler på vei hjem, skulle plukke med seg Rimi pakka også, håper de har den. Jeg kjenner det trekker kaldt fra verandadøra her, kanskje jeg skal fyre litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. januar 2009 #2567 Del Skrevet 29. januar 2009 Fikk du rimipakken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 29. januar 2009 #2568 Del Skrevet 29. januar 2009 Det er vel på tide med litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 29. januar 2009 #2569 Del Skrevet 29. januar 2009 Popcorn her også, altså? Har disse babyene avtalt køsystem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 30. januar 2009 #2570 Del Skrevet 30. januar 2009 oj, skjer det noko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #2571 Del Skrevet 30. januar 2009 Fikk du rimipakken? Han fikk tak i den ja. Mest fornøyd med tåteflaska som var i den. Arvet tre aventflasker, og avent håndpumpe av min kusine. Så da slapp jeg å kjøpe det. Greit å ha en helt ny flaske med smokk som passer til pumpa også. Har også kjøpt en Dr. Brown flaske. Det er vel på tide med litt Det er bare å spise men det skjer ikke noe før tidligst søndag! Popcorn her også, altså? Har disse babyene avtalt køsystem? Jeg vet ikke ang køsystemet, men min lille jente har det supert i magen og har ikke planer om å komme ut med det første. (Tror jeg da!) oj, skjer det noko? Nop. Det må da være lov til å sove litt lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #2572 Del Skrevet 30. januar 2009 Må bare ha inn tippelista også: 25.jan Mamma1 28.jan Milla 01.feb Milla 04.feb itla 04.feb liv 05.feb Søndagsengel 06.feb La Traviata 06.feb Cloudberry 07.feb Revenka 08.feb Lille Katt 09.feb Sambo og jeg er begge født den 9. 11.feb Min kjære tantes bursdag (så hun håper på denne dato) 13.feb liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 30. januar 2009 #2573 Del Skrevet 30. januar 2009 Nop. Det må da være lov til å sove litt lenge? Yes, det er det! Eg syntes og det var mykje fint i Rimi-pakken, eg likte spesielt boka frå Libero (er det ingen lese-smiley her :klø: ?) Flaska og tuttane er jo dyre ting, så det var imponerande! Eg har ikkje kjøpt verken flasker eller pumpe, ser an behovet først. Eg har forresten ikkje kjøpt ammepute heller eg, lurer litt på om eg burde det... Har du ammepute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #2574 Del Skrevet 30. januar 2009 Det var ingen bok i min pakke, så det varierer nok litt. Jeg har fått/arvet en ammepute, så jeg får bare se om jeg kommer til å bruke den. Jeg tror det hadde gått fint med en vanlig litt myk pute også, men må jo se det ann. Jeg har hittil satt på 60graders vask og vasket opp litt, så da skal jeg slappe av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 30. januar 2009 #2575 Del Skrevet 30. januar 2009 Det høres ut som at du er i bra form Slenger meg med på tippelista, jeg tipper 10. februar. Men så moro det hadde vært om snuppa kom 9. da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. januar 2009 #2576 Del Skrevet 30. januar 2009 Nå er det ikke lenge igjen! Tipper du føder før jeg er tilbake igjen, så du må ha all mulig lykke til, krysser fingrene og tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #2577 Del Skrevet 30. januar 2009 25.jan Mamma1 28.jan Milla 01.feb Milla 04.feb itla 04.feb liv 05.feb Søndagsengel 06.feb La Traviata 06.feb Cloudberry 07.feb Revenka 08.feb Lille Katt 09.feb Sambo og jeg er begge født den 9. 10.feb Sandra 11.feb Min kjære tantes bursdag (så hun håper på denne dato) 13.feb liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 30. januar 2009 #2578 Del Skrevet 30. januar 2009 *Frida*: Jeg er superglad for at jeg hadde ammepute. Brukte den masse fra første dag på sykehuset. iingvild: Bra du er tålmodig fortsatt! Jeg er ikke noe god på å tippe, så jeg tror jeg står over. Jeg fikk hentelapp på Rimi-pakke i dag! Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #2579 Del Skrevet 30. januar 2009 Sambo måtte jobbe overtid i dag, litt kjedelig når det er fredag. Men jeg har nå fått laget meg risengrynsgrøt. Har tatt ut skoleboller også, så gleder meg til sambo kommer hjem! Litt trøtt og sliten, siden jeg ikke fikk sove i sta. Lå bare i senga i en time. Håper på god søvn til natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #2580 Del Skrevet 30. januar 2009 Nå kommer S heldigvis snart hjem. Kjeder meg sånn..... Men er slapp og sliten også, siden jeg ikke har sovet på dagen i dag. Det skal ikke være lett! Har bestilt litt ting og tang i dag. Noe mer tøybleier og noen andre saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå