Cloudberry Skrevet 26. januar 2009 #2541 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Jeg er så imponerte over dere sydamer jeg altså Selv har jeg symaskin, men har inntrykk at at det kun er mamma som bruker den for å hjelpe meg med alle prosjektene jeg ikke greier selv Endret 26. januar 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 26. januar 2009 #2542 Del Skrevet 26. januar 2009 Enig!! Bøyer meg i støvet . Jeg har også symaskin, men det står på boden, godt begravd bak annet rot... Men jeg HAR kjøpt stoff til mei tai, så jeg har i utgangspunktet ambisjoner om å få sydd en.... en gang... Ha en fin mandag - bare en uke igjen nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #2543 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg syr jo ikke så ofte da så jeg ville ikke si jeg er utrolig god. Men takk uansett. Jeg søy en mei tai for rundt 1,5 år siden, så lykke til. Det er ikke så vanskelig. Skal overføre litt bilder til den andre pc'n jeg, også skal jeg lete etter bilde av mei taien jeg sydde! Tror den ligger på loftet. Noe usikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 26. januar 2009 #2544 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg syr jo ikke så ofte da så jeg ville ikke si jeg er utrolig god. Men takk uansett. Jeg søy en mei tai for rundt 1,5 år siden, så lykke til. Det er ikke så vanskelig. Skal overføre litt bilder til den andre pc'n jeg, også skal jeg lete etter bilde av mei taien jeg sydde! Tror den ligger på loftet. Noe usikker! Åh, eg og har lyst til å sjå heimesydd mei-tai! Har du mønster? Eg har ikkje kjøpt noko beretøy, og kunne kanskje tenkt meg å sydd ein sjølv om det skulle bli behov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #2545 Del Skrevet 26. januar 2009 Da er det lagt ut litt mer bilder på bloggen! Jeg sendte deg en pm jeg *Frida*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 26. januar 2009 #2546 Del Skrevet 26. januar 2009 Blei det noe vafler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 26. januar 2009 #2547 Del Skrevet 26. januar 2009 Så flink du er til å sy. Mei taien er veldig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #2548 Del Skrevet 26. januar 2009 Blei det noe vafler? Jepp, det ble veldig gode vafler! Vi får ta et vafeltreff her til våren/sommeren! Så flink du er til å sy. Mei taien er veldig fin. Takk! Det var ikke så vanskelig. Håper på å sy flere. Kanskje en i lin, til en lett liten baby. Men jeg må nesten sy det som står på planen først. Jeg er flink til å ha planer, også blir det bare fler og fler planer, og lite som blir ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #2549 Del Skrevet 27. januar 2009 Det var veldig koselig med besøk i går kveld. Sov egentlig ganske godt i natt, bort sett fra at jeg var våken nesten en time. Den ene gangen jeg var på do føltes det som at hodet borret seg fram og tilbake i bekkenet. En rar følelse. Etter at sambo hadde dratt i 8 tiden, skulle jeg bare sove litt til, men våknet ikke igjen før kl 9.40. Føler meg godt uthvilt nå i alle fall! Mamma kommer til lunsj i dag. Ellers skal jeg fortsette på oppgavene fra i går. Stoff stryking og dynemåling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. januar 2009 #2550 Del Skrevet 27. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #2551 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei! Koselig at du titter innom! Jeg er ganske imponert over meg selv, denne gangen slapp du å mase om magebilde! Nå er mamma akkurat tuslet nedover til seg selv igjen. En veldig koselig lunsj med rundstykker, og litt vafler etterpå! Hun hadde med seg det sengetøyet hun hadde kjøpt for meg, så da har jeg funnet fram strykebrettet så jeg kan gjøre det som skal på nå pent og fint! (Det blir nok eneste gangen jeg stryker sengetøy!). Må opp på loftet og hente det som henger der også. Jeg tror kroppen min er som en svamp fortiden. Drikker masse, men det er lite som kommer ut igjen. Jeg har merket at fingrene og ansiktet er litt "hovent", men i går merket jeg det på tøflene også. Så da må jeg ta sambos tøfler. Kan jo ikke ødelegge/utvide mine egne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. januar 2009 #2552 Del Skrevet 27. januar 2009 Koselig med lunsjbesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. januar 2009 #2553 Del Skrevet 27. januar 2009 Spennende å følge med her i "innspurten" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 27. januar 2009 #2554 Del Skrevet 27. januar 2009 Fin mage! Og bra at sambo har større tøfler! Ble du ferdig med å stryke? Bare en uke til termin? Synes plutselig alle føder jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #2555 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg støyk bare det ene settet vi skal legge på senga. Jeg må stryke stoffene rett før jeg skal måle opp uansett, og jeg aner ikke når jeg kommer til å sy. Så da utsetter jeg det. Skal stryke et sett til vogna også, må bare finne ut hvilket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #2556 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Sambo sitter og titter på Mythbusters. Så da sitter jeg her på datan! Burde egentlig men det overlater jeg til sambo. Jeg har jo satt på vaska! Nå er både sprinkelseng/vugge og vognbag ferdige sovesteder, så søtt! Ei fra helsestasjonen ringte og sa ifra om at jordmoren som jeg hadde time hos på torsdag er sykmeldt, så da ble det ikke noe time på meg. Fikk meg time hos fastlegen min på mandag (termindag) i stedet. Gleder meg til å Endret 27. januar 2009 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. januar 2009 #2557 Del Skrevet 27. januar 2009 Koselig med ferdig oppredde soveplasser...... nå synes jeg lillejenta må komme ut og se hvor fint hun har fått det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #2558 Del Skrevet 28. januar 2009 Koselig med ferdig oppredde soveplasser...... nå synes jeg lillejenta må komme ut og se hvor fint hun har fått det Ja, hun får det fint. Men jeg tror hun har det fint også, så da spørs det om hun har det så travelt. Mamma sa i går at hun og pappa hadde diskutert hvorlang fødslen av min bror var (første fødte) og at det var rundt 8 timer. Det er gjennomsnitt for førstefødt, så jeg kan vel forvente meg noe sånt. Jeg kom mer i rekord fart, alla halvparten av det igjen eller noe! Men da bodde mamma og pappa 5 minutter unna sykehuset! Frokost tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. januar 2009 #2559 Del Skrevet 28. januar 2009 Sant det. Ja fødsler er veldig ulike, noen kommer på rekordfart, som deg . Andre må settes igang, eller ligger i bortimot et døgn. Håper du får en fin fødsel, som ikke er for lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #2560 Del Skrevet 28. januar 2009 Takk, det håper jeg også! Jeg har jo liknet veldig på mamma så langt under graviditeten (= nesten ingen symptomer, i alle fall ikke negative), så jeg skal være fornøyd nesten uansett! Hittil i dag har jeg ryddet og ordnet på badet slik at stelleplassen er rimelig klar. Resten av dagen tror jeg jeg bare skal slappe av, slik at jeg har litt energi når sambo kommer hjem også. Litt kjedelig for han om jeg bare ligger på sofaen når han er hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå