liv Skrevet 24. januar 2009 #2521 Del Skrevet 24. januar 2009 Har du noe tippeliste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #2522 Del Skrevet 24. januar 2009 Jepps. Men den ligger på en annen pc. Det er bare å tippe! UL-termin 2. feb. Mens termin 10. feb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 24. januar 2009 #2523 Del Skrevet 24. januar 2009 Da tipper jeg 8. februar! Ikke fordi jeg ønsker deg overtid altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. januar 2009 #2524 Del Skrevet 24. januar 2009 synes 4. er en fin dato, og siden 4 januar har gått og 4 mars er litt for lenge til så tror jeg det blir 4. feb Eller 13.feb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #2525 Del Skrevet 25. januar 2009 25.jan Mamma1 28.jan Milla 04.feb itla 04.feb liv 05.feb Søndagsengel 06.feb La Traviata 06.feb Cloudberry 08.feb Lille Katt 13.feb liv (Er det lov til å tippe dobbelt da? ) Håper jeg har fått med alle som har tippet. -------------- Det har kommet en del snø, så vi må grave fram balkongen, bilen og parkeringsplassen! Hehe.... Tenkte vi skulle hjelpe mamma og pappa med litt måking også, siden de ikke er hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #2526 Del Skrevet 25. januar 2009 Hmm.. hjelpes. Datoen Mamma1 har tippet er jo i dag. Men det tviler jeg sterkt på at klaffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. januar 2009 #2527 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har en tro på 1.februar også, litt usikkert der... det er liksom 28 og 1.februar som dukker opp i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 25. januar 2009 #2528 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg tipper at babyen kommer når den kommer, jeg. Det er i alle fall ett hett tips. Håper du har en fin søndag, ikke måk for mye snø da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #2529 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har en tro på 1.februar også, litt usikkert der... det er liksom 28 og 1.februar som dukker opp i hodet Vi får se ja! Jeg tipper at babyen kommer når den kommer, jeg. Det er i alle fall ett hett tips. Håper du har en fin søndag, ikke måk for mye snø da. Ja, den dagen hun kommer er hun velkommen! Det ble ikke så mye måking på meg nei, bare litt lette tak og kosting av bil. Godt å få gjort det før det blir kaldt igjen. Lurer på om jeg skal hvile litt. Sov ikka allverdens i natt, dvs sov i alle fall 6 timer da, men har vært våken siden kl 7, og det er jo litt tidlig på en søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. januar 2009 #2530 Del Skrevet 25. januar 2009 Ta deg en liten hvil du, det er fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. januar 2009 #2531 Del Skrevet 25. januar 2009 Her er noen stellevesker som vi snakket om, http://www.toffeliten.no/index.php?main_pa...;products_id=50 http://www.toffeliten.no/index.php?main_pa...roducts_id=1296 http://www.alexi.no/product_info.php?cPath...e288580d6244b9d http://www.deal.no/produkt.cfm?id=99215 http://barneshoppen.no/index.php?main_page...products_id=169 Det var iallefall noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 25. januar 2009 #2532 Del Skrevet 25. januar 2009 Ha en fin søndagskveld, håper du får en god natts søvn! I morgen er det bare en uke igjen til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #2533 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Det var iallefall noen Takk! Ha en fin søndagskveld, håper du får en god natts søvn! I morgen er det bare en uke igjen til termin! Takk for det. Håper på å sove godt ja! En uke er jo ikke noe! Vi skal bare titte litt på tv så blir det nok tidlig natt her. Er rimelig trøtt. Satser på en fin uke, og fødsel søndag om ei uke! Endret 25. januar 2009 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 25. januar 2009 #2534 Del Skrevet 25. januar 2009 En stund siden jeg har vært innom her og nå begynner det vireklig å nærme seg ser jeg Alt klart til den lille melder sin ankomst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 25. januar 2009 #2535 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg tipper 7. februar. Forresten, veldig morsom videosnutt i bloggen din. Den hikkingen var veldig tydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #2536 Del Skrevet 26. januar 2009 En stund siden jeg har vært innom her og nå begynner det vireklig å nærme seg ser jeg Alt klart til den lille melder sin ankomst? Alt er klart ja. Tror det i alle fall! Jeg tipper 7. februar. Forresten, veldig morsom videosnutt i bloggen din. Den hikkingen var veldig tydelig!! Takk, koselig. Det er veldig tydelig ja! 25.jan Mamma1 28.jan Milla 04.feb itla 04.feb liv 05.feb Søndagsengel 06.feb La Traviata 06.feb Cloudberry 07.feb Revenka 08.feb Lille Katt 13.feb liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #2537 Del Skrevet 26. januar 2009 Som sakt i går, akkurat en uke igjen til termin i dag. Jeg kjenner stadig mer "press" nedover, som varer et par sekunder. Det varierer veldig, så det kan jo holde på sånn rimelig lenge. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 26. januar 2009 #2538 Del Skrevet 26. januar 2009 Spennande med nedpress ja! Kva planar har du for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. januar 2009 #2539 Del Skrevet 26. januar 2009 Så spennende med nedpress Håper du får en fin mandag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #2540 Del Skrevet 26. januar 2009 Det er spennende ja! Jeg sitter og skanner bilder fra en fjelltur pappa var på i 2002. Ellers hadde jeg planer om å bake boller, men vi har ikke et gram hvetemel, så det går nok bort. Har jo masse stoffer på loftet som sikkert er tørre, kanskje jeg skal starte å stryke de? Det første jeg skal gjøre på vognposen er å måle og sy dyna som skal ligge inni trekket. Må måle slik at jeg kan lage hull til selene som er på "sittedelen" på vogna. Får se hva jeg rekker i dag/morgen. I kveld får jeg besøk av ei god veninne jeg har kjent lenge. Så det blir koselig. Håper sambo får kjøpt hvetemel, så vi han ha vafler. Nam nam..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå