Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Jeg blir litt forvirra av "mine innlegg" når alle i terminklubben er på dagbokrunde samtidig... :sjenert:

Samme her :ler:. Samtidig er det litt hyggelig å tenke på da, at vi sitter i hjemmene våre alle sammen med hver vår PC, og "tusler rundt til hverandre" samtidig :).

Ha en strålende dag, iingvild!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, dagen har hittil vært bra og avslappende, sov vel nesten en time etter lunsj! Ikke dårlig. Har etter det ligget og lest, har som mål å bli ferdig med boka innen knøttet kommer. Har bare rundt 40 sider igjen da, så det burde være overkommerlig.

Mamma driver og syr nytt trekk til vippestolen de brukte til meg da jeg var liten. I tøft olastoff. :) Hun er jammen flink til å sy hun også!

Jeg vaska alt sengetøy/håndkler og annet 60graders i går, så mine stoffer til sying ligger fortsatt til vask. Kan jo ikke ta mer plass på tørkeloftet enn vi har akkurat nå!

Her blir det hjemmelagde kjøttkaker til middag! Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... det er ukene som teller, dagene igjen har liksom ikke spilt noen rolle, før nå! ;)

Stemmer med 2. februar ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig video *hikk hikk* :rødme:

:)

Godt å se at det ikke bare er jeg som har sånn science fiction-mage! :ler:

Da er dagen ferdig og jeg er hjemme igjen. Håper jeg får sove like godt kommende natt, som den natta som var. Da var jeg "bare" våken to ganger.

Vi fikk med dynene til vesla opp hit, og det viste seg at vi ikke har noen dynetrekk som passer til den sprinkelseng dyna. Så da må vi få tak i det om ikke lenge!

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin natt, ja, iingvild! :)

Satser på en bedre natt enn sist natt jeg også...eller gjør jeg egentlig det??? Jeg ble liksom så innstilt på at nå skjedde det noe, at det er litt vanskelig å svelge at det nå bare har roet seg helt og ikke virker som jeg skal føde på mange måneder... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin natt, ja, iingvild! :)

Satser på en bedre natt enn sist natt jeg også...eller gjør jeg egentlig det??? Jeg ble liksom så innstilt på at nå skjedde det noe, at det er litt vanskelig å svelge at det nå bare har roet seg helt og ikke virker som jeg skal føde på mange måneder... :fnise:

Jeg sov godt ja! :) Tror jeg faktisk hadde et par kynnere jeg kjente i natt. Ellers har jeg bare kjent magen stramme seg. Godt det går framover!

Håper du får en god natt, og at du får sove riktig godt, du trenger det :klemmer:

Jeg hadde en god natt! :)

God natt, og sov godt :).

Takk!

Oj, her går det jammen fremover!

Nå er det ikke lenge igjen :)

Ja, det gjør det. Yngste gutten din begynner å bli stor også kan jeg tenke meg!

------

Jeg sov altså rimelig godt. :) Kan ikke klage. Sov til ca kl 9. Har satt på en klesvask, hevet søppel på badet og vasket opp noen kjeler som sto på kjøkkenet. Har litt ullvask til lille jenta som må vaskes også, hadde vært godt å være ferdig med det.

Ellers skal jeg forhåpentligvis bli ferdig med scanning i dag. Har et lite scanneoppdrag fra pappa også, så burde klare det før lille knøtt kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, du må nok danse en stund, for det går nok ikke fort likevel! ;) Jeg håper egentlig at hun blir i magen til det er februar. :)

Jeg har fått hengt opp klesvaska og laget/spist fløyelsgrøt til lunsj. (Med en god del kanel selvfølgelig). Nå starter jeg på siste scanneøkt for min kjære. Hvis jeg blir ferdig, blir i alle fall han fornøyd. For dette var egentlig bilder han skulle ha scannet selv. Men han har jo brukt masse tid på vugga de siste månedene, så det er jo ikke rart disse bildene er kommet litt langt bak i køen. Blir godt å få sendt diasene tilbake til Trondheim, bildene tar mye mindre plass på harddisk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dagen allerede nesten ferdig. Vi har handlet en del mat i dag, så slipper vi småhandling i helga og i starten av neste uke. :)

Krysser fingrene for god søvn også i natt!

Jeg ble forresten ferdig med å scanne dias for min kjære! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Morsom magefilm! :ler:

Deilig med alt som er unnagjort, bra du blei ferdig med scanninga.

Ønsker deg en fin kveld og nok en god natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer :). Det høres ut som om du sover godt - det er bra! Jeg sover ikke så verst jeg heller, men det går litt opp og ned. I natt måtte jeg lese en god stund på sengen, fordi jeg våknet og ikke fikk sove igjen. Men jeg sover godt på morgenkvisten når mannen og prinsessen har gått :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å bli ferdig med den scanningen, da! Deilig med alt som er unnagjort, ikkesant!?

Håper du får en finfin natt! Det nærmer seg for deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom magefilm! :ler:

Deilig med alt som er unnagjort, bra du blei ferdig med scanninga.

Takk! Godt å være ferdig med akkurat de ja. Skal scanne mer også, men det er for pappa, så da er kanskje viljen ennå større.

Signerer :). Det høres ut som om du sover godt - det er bra! Jeg sover ikke så verst jeg heller, men det går litt opp og ned. I natt måtte jeg lese en god stund på sengen, fordi jeg våknet og ikke fikk sove igjen. Men jeg sover godt på morgenkvisten når mannen og prinsessen har gått :).

Natta var god i natt også! Hehe.... :) Sover godt ja. Skal ikke klage!

Så deilig å bli ferdig med den scanningen, da! Deilig med alt som er unnagjort, ikkesant!?

Håper du får en finfin natt! Det nærmer seg for deg også! :klemmer:

Ja, så absolutt. Akkurat 10 dager igjen til termin i dag. :)

-------------

Plan for dagen:

-Vaske stoffer til sying senere.

-Tusle i butikken ca kl 10.

-Ta ned rent sengetøy fra loftet.

-Hvil på senga etter lunsj.

-Støvsuge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte også ta en telefon til NAV, siden jeg ikke har hørt noe siden mandag da jeg ringte. Hun skulle finne mine papirer, og ringe meg tilbake. Jada!

Det ble en 30min telefonsamtale. Hjippi. Det blir ikke billig. Første dama jeg snakket med påsto at 12. Januar var en lørdag og at permisjonen min derfor skulle starte på 14. Januar. (Håper hun tar en liten titt til i kalenderen, ellers får jeg bare feil dato en gang til!).

Hun andre som skulle hjelpe meg fylle ut siste meldekort mente det var for sent å levere det meldekortet, hun sa rett og slett at fristen var den siste arbeidsdagen den perioden. Hehe… ja ja tenkte jeg, og logget meg inn.

Fikk nå levert det på vanlig vis. Jeg fikk i alle fall gjort slik at jeg ikke får dagpenger de dagene jeg har startet permisjon, så da har jeg mine ting riktig, så må de rydde opp slik at jeg får det jeg har krav på av permisjonspenger etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...