Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Vi har så liten fryser at det ikke er plass til så mye boller. Håper folk har vett til å ta med mat selv når de kommer, de hadde det sist. :ler:

Samme her :ler:. Kommer neppe til å bake noe som innebærer bruk av muskelkraft, iallefall. Kanskje noen muffins. Eventuelt kan jeg kjøpe inn noen poser med Toro-vafler :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes systemet og nav er ganske tungvindt jeg :sjenert:

Ja, det blir litt tungvint. Hun har fortsatt ikke ringt tilbake.

Ha en fin dag! Håper dere finner ut av det med NAV-papirene! :)

Vi har så liten fryser at det ikke er plass til så mye boller. Håper folk har vett til å ta med mat selv når de kommer, de hadde det sist. :ler:

Vi har også bare kjøl/frys fryser. Så ikke mye plass. Mamma og pappa derimot har masse plass. Så det er der alle kanelbollene ligger! ;) Jeg håper også folk tar med seg, men kan jo ikke forvente det av "svigers" som bor hos mine foreldre. Det kan godt henne de skolebollene forsvinner før termin også! :)

Lille Katt: Jepps, tror det ikke blir så mye mer baking her heller. Men det er koselig å være på kjøkkenet her, og noe må jeg jo gjøre!

---------------------

Byturen er unnagjort. Utrolig hvor våt snøen var i sentrum. Mye vanndammer og masse folk.

Vi fikk tak i:

-Stellemadrass (med bamser)

-En liten tåteflaske

-Tre siklesmekker

-Noen nye sokker til meg

-Ammetopper 2 stk

-Brukte også litt av en tilgodelapp hos Ark.

Nå vaskes ammetoppene, så da er det klare til bruk når den tid kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra innsats i dag :).

Takk! ;) Føler jeg fortjener en ettermiddag på soffaen ja. Men jeg har en samboer som bør luftes etter en hel dag på jobb! ;) Vi får se om vi får tatt en rusletur i kveld med hodelykt, slik vi snakket om i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg pakket opp pakka fra "Stoff og stil" og det var det mye artig. Hehe... Så da får jeg vaske stoffene i morgen, og så får jeg se hvor langt jeg kommer på sengeteppe og vognpose. Vi har jo skinnpose også, så det haster ikke veldig.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg beundrer deg for alt du får gjort altså :jepp:

Tja, stoffpakka er mest for "fremtidig bruk"! Greit å ha det når det passer seg å starte. I dag skal jeg bare vaske stoffene, og det er jo ikke så slitsomt. ;)

Oi, ikke lenge igjen. Tenk at nå er du innenfor termin. Det er iallefall en deilig følelse :) Kos deg med innspurten. :klem:

Takk for det. Det er en god følelse ja.

-------------

Tror ikke energinivået er på topp i dag, men det kommer seg sikkert. Var en del våken i natt. Så dagens oppgave er som sagt å vaske stoffene samt og titte ut og se at det snør ute! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama
Tror ikke energinivået er på topp i dag, men det kommer seg sikkert. Var en del våken i natt. Så dagens oppgave er som sagt å vaske stoffene samt og titte ut og se at det snør ute! ;)

Høres ut som en bra plan! ;)

Gleder meg til å se den vognposen din etterhvert, etter det du skreiv om stoffene høres det ut som om den kommer til å bli kjempefin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Kaffedama. Er spent på se den selv! ;) Hehe...

Er klar for sofaen igjen nå, etter å ha tatt oppvasken. (Det var ikke mye, men godt å få unna).

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Takk! Det er nok "slappavdag" ja! Har tatt av sengetøy, så sambo får lov til å legge på nytt i kveld. Henge opp det våte er også hans ansvar, jeg orker ikke bære det opp på loftet der det tørker.

Må overføre en liten video fra kamera som jeg tok på søndag. Magebevegelse! :rødme: Og litt hikking. Vi hadde egentlig overført alt som var der, slik at det var klart for sletting, men kunne jo ikke vente med å filme heller! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg tror det går, jeg må bare lære litt først. Også nevnte jeg navnet på starten av den filmen! ;) Så da kan jeg jo ikke legge den ut med lyd. Hehe.... Det er ikke lett. Men skal prøve å få sambo til å lære bort litt redigering. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinke iingvild, nå er video på bloggen! :) Løp og titt!

----

Må bare legge til: Jeg skal til legen i morgen tidlig, og stikker til mamma etterpå. Blir der hele dagen, men har pc der, så stikker nok innom! ;)

Endret av iingvild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med film av magen :). Akkurat nå går babyen min berserk, det burde nesten ha blitt filmet, men det gjør så vooooondt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke moro når magebeboeren gjør at det gjør vondt nei.

--------

Legebesøket er unnagjort og det meste sto bra til. Det var noe sukker i urinen, men det var så lite så legen ville ikke gjøre noe med det når det var så kort tid igjen. Magemål-kurven har stoppet litt, som den skal, så hun blir ikke så stor, men akkurat passe. :)

Det var glatt da jeg tuslet nedover etter legebesøk, men jeg har brodder under skoa og hadde godt feste.

Har ikkke noen planer i dag. Jeg skal bare lese bok, drive på pc'n og slappe av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Brodder er et must på sånt føre! :Nikke:

Godt at alt stod bra til på kontroll. Kos deg med bok og PC og magen. :)

Jeg blir litt forvirra av "mine innlegg" når alle i terminklubben er på dagbokrunde samtidig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...