iingvild Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #2441 Del Skrevet 17. januar 2009 Da står bollene i ovnen. Nam.... det blir godt. Vi skal ha pita med litt av hvert til middag først da, men det blir godt med boller etterpå! Vi har nå kommet fram til at vi ikke kan kalle nurket for lille jenta lengre. Hun føles i alle fall veldig stor. Stadig stikker hun ut et bein eller en arm og strekker meg sånn at det er skikkelig ekkelt. 38 fulle uker i dag. Hun er så ferdig som hun kan bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. januar 2009 #2442 Del Skrevet 17. januar 2009 Hurra for 38uker Smakte bollene? Kom til å lure på noe... har dere tenkt på navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 17. januar 2009 #2443 Del Skrevet 17. januar 2009 Håper bollene ble gode og at du har en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #2444 Del Skrevet 18. januar 2009 Hurra for 38uker Smakte bollene? Kom til å lure på noe... har dere tenkt på navn? Det er litt flaut, men vi har faktisk ikke smakt på bollene ennå. Vi spiste middag så sent, så vi orket bare et par bamsemums etter middag! Ang navn så er det bestemt, men det er kun besteforeldre og babyens onkler som vet hvilke navn det er. Så dere får leve i spenning! Håper bollene ble gode og at du har en fin kveld! Tror de er gode. Lagde eggekrem som fløyt utover når bollene stekte, og kremen var god. Hadde litt igjen av eggekremen også, så jeg har laget gele og bruker kremen som vanilkesaus! --------- Var oppe nesten annen hver time i natt, men sovnet heldigvis fort etter hver gang. I 2 tiden var hun ekstremt aktiv med ett eller annet. Det føltes som at hun spente ut med armene på hver side og at hun lå og vred på seg. Hun hikker også veldig ofte, nesten to ganger i døgnet. (Oj, snakker om sola, nå startet hun akkurat å hikke igjen!) Denne helga har hun også startet og dytte borti de nederste ribbeina mine. Da dytter jeg tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. januar 2009 #2445 Del Skrevet 18. januar 2009 Ja er ikke så godt når det går utover ribbeina. Ha en fin søndag videre i snøføyken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #2446 Del Skrevet 18. januar 2009 Nå har vi smakt på bollene, og de var veldig gode. Vi spiste 2 hver til lunsj. Resten ligger i fryseren til fremtidig "trøstespising". De neste fire ukene kan jo bli litt langt. Nå snør det litt mer ute ja, har ventet på snøen helt siden torsdag jeg! Nå kommer det endelig litt mer! Nå skal jeg slappe av og lese litt bok! Forresten: Pakka mi fra "Stoff og stil" ligger og venter på postkontoret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 18. januar 2009 #2447 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg har skoleboller i ovnen:) Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. januar 2009 #2448 Del Skrevet 18. januar 2009 Spennende med pakke Ja det er herlig at det snør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 18. januar 2009 #2449 Del Skrevet 18. januar 2009 Oi her var det mye bolleprat,men jeg gidder ikke lage.Hørtes godt ut da.Her har det også kommet snø,masse.Koselig det. Hurra for 38 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 18. januar 2009 #2450 Del Skrevet 18. januar 2009 Kikker innom og sier hei. Har gått med tanken om å bake kanelboller i hele dag og så endte jeg plutselig opp her inne. Er det et tegn mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #2451 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg har skoleboller i ovnen:) Ha en fin søndag! håper de ble gode! Spennende med pakke Ja det er herlig at det snør! Jepp! Jeg brukte utrolig lang tid på å bestille, hadde ingen planer om å sy nå før fødsel, men om jeg får tid så er det jo bare å sette i gang! Oi her var det mye bolleprat,men jeg gidder ikke lage.Hørtes godt ut da.Her har det også kommet snø,masse.Koselig det. Hurra for 38 uker. Ingen baketvang nei! Takk for besøk uansett! Kikker innom og sier hei. Har gått med tanken om å bake kanelboller i hele dag og så endte jeg plutselig opp her inne. Er det et tegn mon tro? Hehe... ja det er jo utrolig godt! Mamma har bakt masse kanelboller som er i fryseren der! Heldigvis ikke lange veien hjem til mine foreldre! ----------- Gele tid! Det blir muligvis bytur i morgen, så da kommer jeg ikke på nett før jeg er hjemme igjen. Skal jakte på stellemadrass og kanskje litt tøy til meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. januar 2009 #2452 Del Skrevet 18. januar 2009 "God jakt" imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 18. januar 2009 #2453 Del Skrevet 18. januar 2009 Høres ut som en bra mandagsplan! Jeg skal sove så lenge jeg har samvittighet til, og så skal jeg en tur på Ikea. Har en lang liste over ting jeg skal titte på eller kjøpe. Måtte forresten fnise litt da jeg leste at du hadde boller i ovnen.... sorry - dårlig humor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 18. januar 2009 #2454 Del Skrevet 18. januar 2009 Måtte forresten fnise litt da jeg leste at du hadde boller i ovnen.... sorry - dårlig humor.... Jeg tenkte det samme... Bollehumor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 18. januar 2009 #2455 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg tenkte det samme... Bollehumor? Jeg skulle forresten ønske at jeg hadde fått ut fingeren og bakt litt også. Er jo greit å ha litt til alle barselsbesøkene som fohåpentlig ikke er langt unna... Men lillesøster kommer nok tidligst om noen dager uansett...så det er vel håp om å få noen boller i ovnen her også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #2456 Del Skrevet 19. januar 2009 Hehe.. tenkte det da jeg skrev det. Ser ut til at handleturen blir litt senere i dag, måtte ta telefon til NAV først, og det tok litt tid. De skulle lokalisere papirene mine, og så ringe tilbake. Hun så i alle fall at det var gjort en feil, og beklaget det. Jeg ser jo på papirene mine at jeg har skrevet feil selv, men de burde jo ha telt uker selv også. Som hun også sa! Hehe.... Jeg må få den datoen i orden før jeg sender meldekort for den siste uka mi som arbeidsledig. Det blir godt å få litt mer penger igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 19. januar 2009 #2457 Del Skrevet 19. januar 2009 Hmm... jeg har ikke fått svar fra NAV. Burde jeg etterlyse det tro? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #2458 Del Skrevet 19. januar 2009 Det kommer kanskje ann på når du sendte det inn. Jeg leverte det på mitt lokale NAV kontor 3. desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. januar 2009 #2459 Del Skrevet 19. januar 2009 Synes systemet og nav er ganske tungvindt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 19. januar 2009 #2460 Del Skrevet 19. januar 2009 Ha en fin dag! Håper dere finner ut av det med NAV-papirene! Vi har så liten fryser at det ikke er plass til så mye boller. Håper folk har vett til å ta med mat selv når de kommer, de hadde det sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå