iingvild Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #2301 Del Skrevet 28. desember 2008 Klart det blir godt å få samboern hjem igjen Den rare smaken, hvis den er litt metallsmak lignende, er det noe man kan få som gravid. Ikke noe godt nei. Jeg fikk metallisk smak i munnen før jeg viste med sikkerhet at jeg var gravid! Men det er mulig det bare er ekstra forsterket nå. Det blir borte med melk, så jeg drikker en del melk omdagen! Så koselig med et søskenbarn til jenta deres, da! Broren til sambo får også baby nå snart, de har termin 5 uker etter oss. Så det blir en rimelig stor overgang for L, som går fra å være den eneste lille på begge sider av familien, til å måtte dele med to små! Fint at dere kom dere på hytta, blir dere til over nyttår? Kos dere! Ja, vi skal bli her til over nyttår. Det blir koselig! Jeg ringte til sambo kl 19, og gikk bort til vinduet. Koselig å titte ut selv om det er mørkt. Vi har lys på veggen der, og jeg har alltid pleid å titte der for å se om det snør. Da så jeg at det satt noe i treet. Det pleier det ikke gjøre på denne tiden. Småfuglene og ekorna som mates der er jo langt inne i skogen og sover nå. Jeg måtte legge på med sambo og finne fram videokamera. Pappa kom for å hjelpe meg, han fant fram lommelykt. Se resultat på bloggen min, eller på denne nye bloggen http://ingvild-natur.blogspot.com/ for de som ikke har tilgang til privat blog. Det var en perleugle! Utrolig artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. desember 2008 #2302 Del Skrevet 28. desember 2008 Artig uglebilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 28. desember 2008 #2303 Del Skrevet 28. desember 2008 Så utrulig kjekt å sjå, og ikkje minst få tatt bilde av ugla! Er ikkje ofte ein ser dei, så fint med sånne opplevelsar. God bedring, om du ikkje er heilt i form ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #2304 Del Skrevet 28. desember 2008 Artig uglebilde Takk! Fornøyd ja! Så utrulig kjekt å sjå, og ikkje minst få tatt bilde av ugla! Er ikkje ofte ein ser dei, så fint med sånne opplevelsar. God bedring, om du ikkje er heilt i form ennå! Utrolig artig at vi fikk tatt bilde av den ja. Glad jeg fikk ha videokamera som sambo og jeg har sammen. Er ikke helt frisk ennå nei, hoster litt og nesa er ikke helt som den skal, men mye bedre enn i går. Da var nesa som en foss. Kanskje jeg skal lånebort datan til pappa litt? Den er jo hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. desember 2008 #2305 Del Skrevet 29. desember 2008 Og dere hygger dere på hytten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #2306 Del Skrevet 29. desember 2008 Vi hygger oss på hytta ja. Våknet ikke før kl 9:30 i dag, så det er ny rekord på de siste dagene. Halsen er ikke bra ennå, men det er godt å sove litt lengre i alle fall. Det er mye ekorn her i dag. Har sett 4 stykker. I dag kommer min kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. desember 2008 #2307 Del Skrevet 29. desember 2008 Så koselig med ekorn, kanskje to av de er snipp og snapp ?! Vi har også noen ekorn på hytten, og de er ikke sky heller så det er så artig å følge med på de når e kravler opp på fuglebrettet og henter mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #2308 Del Skrevet 29. desember 2008 Det er nok noen snipp og snapp her ja! Artige er de! Ugla var litt fram og tilbake i går kveld, hadde flydd da vi la oss. Men da jeg var oppe rundt kl 4 i natt, satt den på plass igjen. Det er tydelig at den har fanget mus på den plassen, så da lønner det seg å sitte der for jakt. Det lander mye solsikkefrø på bakken under der, så musene synes sikkert det er godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. desember 2008 #2309 Del Skrevet 29. desember 2008 Nå... er samboern kommet vel frem? Skal dere være på hytten nyttårsaften eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #2310 Del Skrevet 29. desember 2008 Nå... er samboern kommet vel frem? Skal dere være på hytten nyttårsaften eller? Nei, han er ikke kommet fram ennå. Han var sammen kompiser i Trondheim i går, så han fikk sove litt lengre. Men han er nok framme om et par timer. Han startet å kjøre ca kl 13. Vi skal være her fram til nyttårsaften og et par dager til. Kjenner det strammer mer over magen nå, enn det det har gjort før. Særlig når jeg hoster. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. desember 2008 #2311 Del Skrevet 29. desember 2008 *venter på nytt magebilde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #2312 Del Skrevet 30. desember 2008 *venter på nytt magebilde* Jeg er ikke helt i form i dag. Men kanskje jeg klarer å få ut bilde fra uke 35 i bloggen i dag. Får se. Må slappe av og lese bok i dag. Det er -14 ute, så skal i alle fall ikke ut! Sambo kom rundt kl 20 i går. Nå er han ute og tar bilde av vinterværet. Håper ikke han blir syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. desember 2008 #2313 Del Skrevet 30. desember 2008 Nei nå har du på bli frisk, og han får holde seg frisk Her er det minus 11grader, Brrrr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #2314 Del Skrevet 30. desember 2008 Takk! Er litt bedre form enn rett etter frokost i dag, men ikke super. Nå skal vi snart lage pizza som vi skal kose oss med i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. desember 2008 #2315 Del Skrevet 31. desember 2008 Godt nytt år !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #2316 Del Skrevet 31. desember 2008 Takk for det Milla. Godt nytt år til deg også. Forkjølelsen er ikke helt over ennå, hostet rimelig mye i natt. Magemusklene strammes når jeg hoster, så da får vesla mindre plass. Hun rører masse på seg inni der da, så tror det går bra. Skal på neste kontroll hos jordmor mandag/tirsdag. Må sjekke hvilke dag det er. Hehe... Været er supert, og det er ikke like kaldt i dag. Skal våge meg ut en liten tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #2317 Del Skrevet 31. desember 2008 *Nytt magebilde i privat blogg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 31. desember 2008 #2318 Del Skrevet 31. desember 2008 Godt nyttår! Det blir et spennende år for oss begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 31. desember 2008 #2319 Del Skrevet 31. desember 2008 Fine magen! Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #2320 Del Skrevet 31. desember 2008 Godt nyttår! Det blir et spennende år for oss begge to! Takk! Fine magen! Godt nyttår! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå