Mamma1 Skrevet 6. november 2008 #2081 Del Skrevet 6. november 2008 Åja, pakke pakke pakke- det er så kjekt når det kommer i posten:) Nesten som en gavepremie hver gang- med unntak av at man må betale for det da... tror kanskje jeg får sparkjøppakka mi i dag:) Ha en fin fin dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 6. november 2008 #2082 Del Skrevet 6. november 2008 Bleieboden er skikkelig kjappe! Og veldig greie når det er noe feil - jeg hadde fått en feilmerket ullbukse/sperrelag, og hun sendte ny nesten med en gang, med frankert svarkonvolutt for å sende tilbake den første jeg fikk. Kjempegreit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. november 2008 Forfatter #2083 Del Skrevet 6. november 2008 Får nok ikke pakka mi før på mandag da jeg er tilbake. Men det går vel bra. Det blir artig å se på bleiene og de andre tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. november 2008 #2084 Del Skrevet 6. november 2008 Alltid artig med pakker i posten! (savner magebildeoppdatering..... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. november 2008 #2085 Del Skrevet 6. november 2008 Innom og oppdaterer meg litt... Alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2086 Del Skrevet 7. november 2008 Alltid artig med pakker i posten! (savner magebildeoppdatering..... ) Magen har nok vokst en del ja. Føler den er litt større også. Bilde kommer nær uke 30. Klarer du å vente i 2 uker? Innom og oppdaterer meg litt... Alt bra? Alt bra ja! Vi er nå kommet til Trondheim etter at vi sto opp ca 5:45 og kjørte oppover rundt 6:30. Turen opp gikk veldig fint, vi hadde tre stopp underveis. Nå skal vi slappe av litt og så møte et vennepar på peppes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 7. november 2008 #2087 Del Skrevet 7. november 2008 Vi er nå kommet til Trondheim etter at vi sto opp ca 5:45 og kjørte oppover rundt 6:30. Turen opp gikk veldig fint, vi hadde tre stopp underveis. Nå skal vi slappe av litt og så møte et vennepar på peppes. Hørtes koselig ut med Trondheimstur, for en trønder strandet i Nord-Norge... Men bare en måned til nå, så flytter vi til "nabolaget" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. november 2008 #2088 Del Skrevet 7. november 2008 2 uker!? Gosh det var lenge :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. november 2008 Forfatter #2089 Del Skrevet 8. november 2008 Hørtes koselig ut med Trondheimstur, for en trønder strandet i Nord-Norge... Men bare en måned til nå, så flytter vi til "nabolaget" Det er koselig å være på besøk her ja. En trivelig by. Ble litt lei av å være her da jeg studerte, pga krevende studium. Men nå som det bare er ferie og koselig besøk når vi er her, så har jeg heldigvis fått et litt bedre syn på byen igjen! 2 uker!? Gosh det var lenge :dåne: Jeg får se hva jeg gjør til uka. Vi tok jo bilde på torsdag. Men sambo bruker speilreflekskamera, og jeg kan ikke hente ut bilder derfra. --------------------- Sambo er nå ute og sager. Han lager vugge. Eget patent. Så det blir spennende å se hvordan resultatet blir. 28 uker i dag. Første jordmortime på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. november 2008 #2090 Del Skrevet 8. november 2008 Skal han lage vugge? Spennende.... Hurra for 28uker! Og du.... takk for veldig søt melding i dagboken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. november 2008 Forfatter #2091 Del Skrevet 9. november 2008 Det blir spennende ja. Den begynner å ta form, men den er nok ikke ferdig før tidligst i januar. Vi må begynne å tenke på turen sørover igjen. Må pakke litt, og ikke glemme å ta med barnevogna. Jeg tror det blir til at vi kjører innom mamma og pappa og setter den igjen der. Praktisk med foreldre med store hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. november 2008 Forfatter #2092 Del Skrevet 10. november 2008 Vi var klare til å kjøre tilbake til Oslo ca kl 14 og var i Oslo ca 21.30. Bilen var tømt etter ca 15 minutter. Det var utrolig godt å sove i sin egen seng i natt, selv om det regnet og blåste en god del. Nå skal jeg henge opp klesvask og så tusle ned for å hente pakke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. november 2008 #2093 Del Skrevet 10. november 2008 Borte bra, hjemme best Spennende med pakke Hva er det for noe spennende i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. november 2008 Forfatter #2094 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Tøybleier: One-size BumGenius lommebleier (2 grønne, 2 blå og 2 gule). se her Et ulltrekk (lilla) til bleiene vi har kjøpt tidligere. se her 3 siklesmekker (rosa, rød og gul) (sååååå søte) se her Ammeinnlegg se her Vaskekluter se her edit: la inn linker Endret 10. november 2008 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 10. november 2008 #2095 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Åh, ikke sant BumGenius'ene er fine? Nesten så jeg gleder meg til å ta dem i bruk. Vi har kjøpt en for å kikke, og så kjøper vi en 12-pk når babyen har kommet. Hva slags ullbukse kjøpte dere? Edit: Hehe, der oppdaterte du mens jeg skrev. Endret 10. november 2008 av itla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. november 2008 Forfatter #2096 Del Skrevet 10. november 2008 Jepps, de bleiene er kjempe fine. De har jo kjempe fine ambefalinger også! Gleder meg til å ta de i bruk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. november 2008 #2097 Del Skrevet 10. november 2008 Så fine ting du har kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 11. november 2008 Forfatter #2098 Del Skrevet 11. november 2008 Var hos jordmor i dag, og sambo var med. Det er alltid koselig å høre hjertelyden! :rødme: Alt var normalt. Nurket lå ikke stille i magen da jeg lå på benken og ble målt en gang. Hehe... Nå sitter jeg her og hører på en cd jeg/vi fikk av venneparet i Trondheim. Det er musikk for baby inni magen. Nurket var våkent i starten, men har nå sovnet. Bra vuggemusikk? Akkurat nå er det melodien fra nøtteknekkeren. JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. november 2008 #2099 Del Skrevet 11. november 2008 Så fint at alt stod bra til! Ja jeg har hørt om sånne cder med musikk, som man vist nok skal bruke når barnet er kommet ut av magen også, som du sier... vuggemusikk Og samboern gleder seg til lille babyen kommer? Han er vel spent tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 11. november 2008 Forfatter #2100 Del Skrevet 11. november 2008 Så fint at alt stod bra til! Ja jeg har hørt om sånne cder med musikk, som man vist nok skal bruke når barnet er kommet ut av magen også, som du sier... vuggemusikk Og samboern gleder seg til lille babyen kommer? Han er vel spent tenker jeg! Han er spent ja. Siden vi ikke har noe ekstra rom for lille nurket og han ikke får pusset opp noe rom til henne, er det greit at han har vuggen å lage. Den blir såpas stor at den kan brukes lengre enn en normal vugge også, så det er bra. Den kan låses i normal stilling. Vi har planer om å ha den som seng på stua, så da kan vi bytte på hvor vi ligger etter hvert. Sambo sitter nå på flyet og skal på jobbtur til Sveits. Jeg skal bo hos mamma og pappa. Det er litt koselig å være der også. Sambo synes det er litt slitsomt å være der, og det skjønner jeg jo. Så da må jeg benytte sjansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå