Mamma1 Skrevet 4. november 2008 #2061 Del Skrevet 4. november 2008 Hvor finner jeg bildene? Er så spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 4. november 2008 #2062 Del Skrevet 4. november 2008 Åh så søtt med respons fra lillebabyen i magen :rødme: Moro med 3D UL. Er bare 10 uker til hun kanskje er her allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. november 2008 #2063 Del Skrevet 4. november 2008 Så nydelig bilde av lillejenta! Kunne tenkt meg å ta 3d-ul jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. november 2008 Forfatter #2064 Del Skrevet 4. november 2008 Hvor finner jeg bildene? Er så spent! Åh så søtt med respons fra lillebabyen i magen :rødme: Moro med 3D UL. Er bare 10 uker til hun kanskje er her allerede. Ja, tiden flyr! Så nydelig bilde av lillejenta! Kunne tenkt meg å ta 3d-ul jeg også! Du får tenke på det med neste mann! ;) ----------- Spiste middag sammen med mamma i dag, og fikk vist bilder til begge foreldrene mine etter hvert. Sambo kom for å hente meg og fikk med seg noen gode boller bakt av mamma. Utrolig gode! Nå er det snart natt for noen som sto opp tidlig i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. november 2008 #2065 Del Skrevet 4. november 2008 Takk for sms og mms av lille tulla :rødme: Har dere forresten tenkt på navn? Hørtes ut som en vellykket dag for dere, bildene var jo kjempe flotte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. november 2008 Forfatter #2066 Del Skrevet 5. november 2008 Vi har tenkt og bestemt navn ja, men kommer ikke til å skrive det her. Skriver det nok i bloggen når hun er født. Vi hadde en fin dag ja. Plan for dagen: -Vaske vinduer -Rydde rene klær -Rydde rent sengetøy -Vaske sengetøy -Rydde plass til babyting (har startet på den) -Handle litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. november 2008 Forfatter #2067 Del Skrevet 5. november 2008 Hei! Så deg i dagboka til Milla - ville bare si at jeg synes du har så kult et bilde!!!! Og gratulerer med barn i magen og fin 3D UL!!! Hilsen Lunalu - som nettopp har oppdaget KG! Koselig med nytt besøk i dagboka mi! Mente ikke å glemme deg i går!! Takk, liker bildet veldig godt selv også. Orginalbildet er tatt av broren min og meg en påske på fjellet. Mulig i 1987 eller 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. november 2008 #2068 Del Skrevet 5. november 2008 Hei hei Du skal også få unnagjort vindusvasken idag ja.... tenkte å få samboern til å hjelpe meg med mesteparten p.g.a ryggen. Men det må gjøres nå, ser det er meldt kaldere vær fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. november 2008 Forfatter #2069 Del Skrevet 5. november 2008 Ja, etter at de spylte balkongene med høytrykkspyler så ser jo ikke vinduene ut! Ikke det at de var rene før det heller da! Plan for dagen: -Vaske vinduer -Rydde rene klær (ferdig) -Rydde rent sengetøy (hang til tørk på loftet, pga kulda tørker det sakte, så det er hengt opp i leiliheten, nesten tørt). -Vaske sengetøy (blitt satt på) -Rydde plass til babyting (har startet på den) -Handle litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 5. november 2008 #2070 Del Skrevet 5. november 2008 Æsj, det husarbeidet...Her er det klesvaskedag--blir aldri tomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. november 2008 Forfatter #2071 Del Skrevet 5. november 2008 Det blir nok aldri tomt når man har barn og klesbruken er høy! Men da er det jo bare å ta et støt og få unna en del. Vi har egentlig fellesvaskeri i borettslaget her, men den ligger i naboblokka og vi bor i 3. etc. Litt kjedelig å bære alle klær begge veier. Vi vasker heller i egen maskin og tørker på loftet som er en etc opp. Vi har også kjøpt et tørkestativ til, slik at vi kan vaske flere maskiner på en dag. Det blir nok nødvendig etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. november 2008 Forfatter #2072 Del Skrevet 5. november 2008 Plan for dagen: -Vaske vinduer (ferdig) Puh..... -Rydde rene klær (ferdig) -Rydde rent sengetøy (hang til tørk på loftet, pga kulda tørker det sakte, så det er hengt opp i leiliheten, nesten tørt). -Vaske sengetøy (blitt satt på) -Rydde plass til babyting (har startet på den) -Handle litt Nå må jeg ha litt mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. november 2008 #2073 Del Skrevet 5. november 2008 Så flink og effektiv du er da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. november 2008 Forfatter #2074 Del Skrevet 5. november 2008 Så flink og effektiv du er da! Jepp, det hjelper å skrive liste her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 5. november 2008 #2075 Del Skrevet 5. november 2008 Er du hjemme om dagen? Skal vi gjøre alvor av planene om treff? Jeg trenger flere trillevenninner denne gangen, forrige gang ploppa omtrent alle vennene mine ut unger på akkurat samme tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 5. november 2008 #2076 Del Skrevet 5. november 2008 Jepp, det hjelper å skrive liste her! Veldig effektivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. november 2008 Forfatter #2077 Del Skrevet 5. november 2008 Er du hjemme om dagen? Skal vi gjøre alvor av planene om treff? Jeg trenger flere trillevenninner denne gangen, forrige gang ploppa omtrent alle vennene mine ut unger på akkurat samme tid. Det hadde vært koselig ja! Jeg er arbeidsledig, så jeg har absolutt tid! Veldig effektivt! Jepps. Droppa handletur, sambo handler på vei hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 5. november 2008 #2078 Del Skrevet 5. november 2008 Hmm, si fra, da, om det blir noe treff, så kanskje jeg våger å bli med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. november 2008 #2079 Del Skrevet 5. november 2008 Er det treff bare for de med barn i magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. november 2008 Forfatter #2080 Del Skrevet 6. november 2008 Vi tenkte nok det Milla. Men du har spesialinvitasjon hit etter at lille baby er født veit du. Du må bare bli bra i ryggen! Bestilte noen tøybleier, smekker, kluter og annet fra Bleieboden på tirsdag. Og pakka er i Oslo allerede! Får se om den kommer seg til mitt lokale postkontor i dag eller i morgen. I morgentidlig kjører vi til Trondheim. Håper turen opp går greit. Men kan tenke meg turen ned igjen blir rimelig slitsom. -------------- I dag skal jeg for det meste slappe av. Ble veldig sliten etter alt jeg gjorde i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå