liv Skrevet 2. november 2008 #2041 Del Skrevet 2. november 2008 innom og oppdatterer meg. Håper du får en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. november 2008 Forfatter #2042 Del Skrevet 2. november 2008 Blir spennende med 3d ul, husk å legge ut bilde i bloggen etterpå Det er klart. innom og oppdatterer meg. Håper du får en fin søndag Koselig at du er innom. Vi sitter her og ser på Villdyr, skal ut en tur etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. november 2008 #2043 Del Skrevet 2. november 2008 Virker som en koselig helg Hvordan er det med seng osv til den lille....... skulle dere få det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariaja Skrevet 2. november 2008 #2044 Del Skrevet 2. november 2008 Første gang jeg er innom her, heihei Håper alt er bra med mor å barnet i magen Hvor får man sett magebilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. november 2008 Forfatter #2045 Del Skrevet 3. november 2008 Virker som en koselig helg Hvordan er det med seng osv til den lille....... skulle dere få det? Hei Milla! Vi var hos min eldste kusine i går for å hente senga. Så nå ligger den på gulvet her. Det blir spennende å sette den i stand, og kanskje male den litt. Legger ut bilde av den når den er klar til å ta i mot lille jenta. Første gang jeg er innom her, heihei Håper alt er bra med mor å barnet i magen Hvor får man sett magebilde? Hei! Koselig med nye "lesere". Magebilde synes jeg blir litt personlig, så det ligger i en personlig blogg. Magen begynner å bli passe stor nå synes jeg. Det blir spennende å få målt magen igjen hos jordmor om ca ei uke. Vi fikk mye annet hos min kusine også. Til låns: En vogndyne og en voksipose. Vi fikk: Noe sengetøy, et gammelt bilsete, akebrett, en reise stol ++. Jeg må Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 3. november 2008 #2046 Del Skrevet 3. november 2008 Skal du på 3D altså? Når da? Hvilken dato er det du har termin? Etter jordmors beregninger er jeg 27+1 i dag, men etter tickeren min er jeg ikke 27 før i morgen. Har forresten fått termin 3.feb. Vi vurderte også 3D, men jeg må ha en ekstra ul neste uke pga morkakens plassering, så da dropper vi 3D, Det høres veldig spennende ut da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. november 2008 Forfatter #2047 Del Skrevet 3. november 2008 Vi skal på ultralyd i morgen, så det blir spenennde. Jeg tviler på at jeg får noen flere ultralyder, siden jeg er frisk! Er glad for det da, men det er jo koselig å se nurket mer enn en gang før hun kommer ut. Jeg har termin 2. februar. Og er i dag da 27 + 2. Nå har jeg satt akebrett og reisestol (sånn til å feste til bordkanten) på loftet. Klesvask nr 2 er på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 3. november 2008 #2048 Del Skrevet 3. november 2008 Da stemmer det at jeg er 27+1 da, som har termin 3.feb. Må oppdatere den tickeren min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 3. november 2008 #2049 Del Skrevet 3. november 2008 De tickerene er rare... Jaja, nå er det riktig uketall, men ikke riktige dager som er igjen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. november 2008 Forfatter #2050 Del Skrevet 3. november 2008 Jepp, skrev det nettopp i dagboka di! Antall dager blir litt "lenge" til uansett. Synes nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. november 2008 #2051 Del Skrevet 3. november 2008 Er det ikke koselig å få ting i hus? Hva andre ting er det dere mangler nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 3. november 2008 #2052 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Så koselig å ha senga i hus! Høres ut som om dere begynner å få mye på plass nå? Det er ganske utrolig å tenke på at det ikke er så mange måneder til det skal ligge en sprell levende baby i senger/vogner/på stellebord! Lykke til på UL i morgen, det høres kjempespennende ut! Er det noen mulighet for å få se bildene her i dagboka etterpå, tror du? Fryktelig nysgjerrig på disse 3D-bildene, selv om vi har bestemt oss for å droppe det selv... Edit: Jeg må forresten si at det høres ut som om du får veldig mye ut av dagene hjemme! Du har ikke litt pågangsmot/entusiasme/engasjement til overs, vel? Jeg synes jeg surrer bort dagene når jeg ikke er på jobb/skole, og det irriterer meg... Endret 3. november 2008 av itla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. november 2008 Forfatter #2053 Del Skrevet 3. november 2008 Er det ikke koselig å få ting i hus? Hva andre ting er det dere mangler nå? Vi mangler fortsatt ganske mye klær. Men vi har ikke sett igjennom det som ligger på loftet til mamma og pappa ennå. Ellers er fortsatt ikke bilstol + isofix. Skal også kjøpe flere tøybleier og vippestol. Så koselig å ha senga i hus! Høres ut som om dere begynner å få mye på plass nå? Det er ganske utrolig å tenke på at det ikke er så mange måneder til det skal ligge en sprell levende baby i senger/vogner/på stellebord! Lykke til på UL i morgen, det høres kjempespennende ut! Er det noen mulighet for å få se bildene her i dagboka etterpå, tror du? Fryktelig nysgjerrig på disse 3D-bildene, selv om vi har bestemt oss for å droppe det selv... Edit: Jeg må forresten si at det høres ut som om du får veldig mye ut av dagene hjemme! Du har ikke litt pågangsmot/entusiasme/engasjement til overs, vel? Jeg synes jeg surrer bort dagene når jeg ikke er på jobb/skole, og det irriterer meg... Det blir utrolig å ha ei lita tulle i senga ja. Vi kjører til Trondheim på fredag, så da får vi vogna sørover også. Ang hva jeg får gjort, så synes ikke jeg at det blir så mye gjort her. En vask med klær gjør seg litt selv! Har en sengetøyvask igjen. Får vel sette den i gang. Nå har de nettopp vasket balkongen ute her. På tide. Vi har hatt uteblomstene inne den siste uka, og det blir litt mye bananfluer inne av det. Tar nok livet av 3-5 stk pr dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 3. november 2008 #2054 Del Skrevet 3. november 2008 Bananfluemassakren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. november 2008 #2055 Del Skrevet 3. november 2008 Så spennende med 3d-ul i morgen!! Håper det kommer bilde her eller i bloggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. november 2008 #2056 Del Skrevet 3. november 2008 Skal dere kjøpe bilstol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. november 2008 Forfatter #2057 Del Skrevet 4. november 2008 Så spennende med 3d-ul i morgen!! Håper det kommer bilde her eller i bloggen! Den som leter finner! Skal dere kjøpe bilstol? Vi skal kjøpe av ei kusine ja. Men hun er litt treig. Skal sende en sms til henne etterpå. Vi skal skaffe oss isofix base til stolen, så vi trenger litt tid før den lille kommer. Vi fikk et annet sete av ei annen kusine, så det blir reserve, mulig hos mamma og pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. november 2008 Forfatter #2058 Del Skrevet 4. november 2008 Vi sto opp rimelig tidlig i dag, siden vi hadde ultralydtime kl 8.30. Jeg var veldig usikker på hvor lang tid vi ville bruke på å kjøre (til Sandvika). Vi brukte nok ca 40 minutter. Siden vi hadde beregnet en time, så hadde vi god tid. Litt godt. Selve undersøkelsen varte i ca 30 minutter. Det er de kjappeste og mest rørende 30 minuttene jeg og sambo har opplevd. Men greit at det ikke varte lengre. Lille tulla (som fortsatt er jente) ble nok sliten av å være sånn i rampelyset. Hun gjespet et par ganger, og sparket litt på slutten. Vi fikk med en DVD med mange av bildene og 10 video klipp. Også fikk vi noen av de fineste bildene printet ut. ------------- Hadde en fin opplevelse her på soffaen i går kveld også. Lille jenta sparket, og jeg dyttet litt med en finger tilbake. Så sparket hun igjen på samme plassen, og jeg trykket ned igjen. Sånn holdt vi på noen ganger! Så koselig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 4. november 2008 #2059 Del Skrevet 4. november 2008 Så utrolig søtt bilde i bloggen! Nå fikk jeg jo bare 10 ganger mer lyst til å dra på 3D-UL jeg også. Hehe, sånn "prating" har jeg også opplevd et par ganger nå, det er helt herlig. Veldig rart at man på sett og vis kan kommunisere med den lille der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 4. november 2008 #2060 Del Skrevet 4. november 2008 Hei! Så deg i dagboka til Milla - ville bare si at jeg synes du har så kult et bilde!!!! Og gratulerer med barn i magen og fin 3D UL!!! Hilsen Lunalu - som nettopp har oppdaget KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå