Bokalven Skrevet 22. oktober 2008 #2001 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det må være en ufattelig sær følelse... Det nærmeste jeg kommer er de gangene jeg har luftbobler i magen, men det er jo bare gass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. oktober 2008 #2002 Del Skrevet 22. oktober 2008 Koselig med trondheimstur Husker du snakket om at svigers tar med vognen nedover når de kommer på besøk, men dere har ikke tenkt på å ta med vognen nedover dere eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #2003 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja, det er rart med magen ja. Men den har heldigvis kommet gradvis. Og den er ikke så tung. Vi skal ta toget nå, så vi tar den ikke med nå. Men vi har planer om å kjøre opp en tur om noen uker, så da tar vi den nok med. Har tenkt "svigers" har nok å ta med seg nedover i februar. Det er jo greit å ha vogna på plass også. Jeg får tusle opp til min kjære før natta har sneket hit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. oktober 2008 #2004 Del Skrevet 22. oktober 2008 Sant det, godt å ha vognen i hus. Var det marineblå dere valgte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #2005 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det stemmer milla. I morgen får jeg endelig se den! Har vært i byen og handlet litt klær og bursdagsgave. Fant gravidskjørt som jeg håper også vil passe på julaften. Nå skal jeg slappe av litt, så skal jeg bake boller som vi skal kose oss med på toget i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. oktober 2008 #2006 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ohh hjemmelagde boller hørtes godt ut Kos dere masse på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #2007 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det blir vaniljeboller med sukkat og rosiner. Nam.... Deigen står til heving nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. oktober 2008 #2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Må innrømme jeg aldri har skjønt greia med sukat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. oktober 2008 #2009 Del Skrevet 24. oktober 2008 God helg og god tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #2010 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har aldri brukt sukat i boller før, men det sto nå i oppskriften da! Hehe.. har alltid brukt det i julekake, så synes det hører med der! Trenger jeg si jeg gleder meg til jul? Sambo gleder seg til jeg skal lage masse pepperkaker. God helg til deg også Milla. Vi er nå på plass i Trondheim. Togturen gikk fort, så det er bra. Det er godt å være på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #2011 Del Skrevet 26. oktober 2008 26 + 1 Nå er jeg nettopp kommet meg i seng. Koselig bursdagsfeiring. God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. oktober 2008 #2012 Del Skrevet 26. oktober 2008 26 + 1 Nå er jeg nettopp kommet meg i seng. Koselig bursdagsfeiring. God natt. Hurra for 26 uker ( og 1 dag ) Jeg synes svangerskapet ditt fyker avgårde, utrolig hvor fort tiden går. Tusen takk for meldingene ikveld forresten, det var veldig hyggelig. Natta og sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #2013 Del Skrevet 26. oktober 2008 Takk for det Milla! Nå er vogna pakket ut og montert. Det tok litt tid gitt. Men tror nok den er rimelig riktig montert nå. Koselig å bli litt "kjent" med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. oktober 2008 #2014 Del Skrevet 26. oktober 2008 Takk for det Milla! Nå er vogna pakket ut og montert. Det tok litt tid gitt. Men tror nok den er rimelig riktig montert nå. Koselig å bli litt "kjent" med den. Så bra Var den som du forventet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #2015 Del Skrevet 27. oktober 2008 Så bra Var den som du forventet? Vognen var som forventet ja. Vi gleder oss til å ta den i bruk! Kom til Oslo i dag tidlig, og var hjemme litt over kl 7. Stakars sambo måtte dra på jobb, mens jeg kunne gå og sove litt. Til nå har jeg satt på en vask og ryddet litt. Moren min kommer snart, så da skal vi gå en liten tur opp i skogen. Tror det blir pannekaker til middag i dag. Det ble forresten boller og "rett-i-koppen" kakao da vi kom til leiligheten i dag tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. oktober 2008 #2016 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg hadde mest lyst til å forbli i senga i dag tidlig, men også jeg måtte pend dra på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #2017 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jepp, Lunacia. Men du sov kanskje ikke på et tog i natt? Vi var trøtte hele gjengen etter bursdagsfesten på lørdagskveld. Var i seng (nytid) kl 02.00. Og sto opp kl 9.30 for å ordne til med bursdagsfrokost kl 10. Er nå nettopp kommet inn etter en 1,5times gåtur sammen med mamma. Koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. oktober 2008 #2018 Del Skrevet 27. oktober 2008 Alt koselig med litt kvalitetstid med mødrene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. oktober 2008 #2019 Del Skrevet 27. oktober 2008 Grattis med vogna i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #2020 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det er koselig å være sammen med mamma ja! Jepps! Det er bra å ha sett at vogna er som den skal. Vi tar den med sørover helga om to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå