Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Etter å ha sovet dårlig natt til fredag var jeg rimelig trøtt og sliten da vi kom hjem i går. Jeg sovnet derfor tidlig, og sov heldigvis veldig godt.

Jeg har vært hjemme i hele dag og fått gjort litt her. Bla støvsugd, ryddet og bakt loff. Nam!

Sambo har hjulpet en kompis med å felle noen trær, og kommer straks hjem. Da skal vi kose oss med litt pasta ++ til middag.

Det blir rart å dra på jobb på mandag. Har fått siste lønning, og fikk da også feriepenger opptjent i år. Tviler på at det er noe igjen av de til neste sommer, men vi får ta billig ferie da, som i år. Helt greit med ei lita tulle kan jeg tenke meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Revenka

Grattis med 5 års jubileum. Det er jo kos å gå ut på restaurant. Maten hørtes veldig god ut!! Hvilken dato har du termin forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Ekebergrestauranten hørtes flott og fint ut, der har jeg lyst til å spise en gang også :Nikke:

Er jo koselig å dra til litt når man skal markere noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 24uker :duskedame:

**venter på nytt magebilde** :tongue:

Skal prøve å få til det i morgen! ;)

Grattis med 5 års jubileum. Det er jo kos å gå ut på restaurant. Maten hørtes veldig god ut!! Hvilken dato har du termin forresten?

Takk! :) Termin er 2.2. :)

Ekebergrestauranten hørtes flott og fint ut, der har jeg lyst til å spise en gang også :Nikke:

Er jo koselig å dra til litt når man skal markere noe:)

Det var flott ja! :)

Siste dag på jobb, i morgen er det legetime og første dag hjemme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at det høres litt deilig ut å skulle være ferdig med å jobbe nå... :sjenert: Kommer du til å prøve å finne noe annet før termin nå, eller har du slått deg til ro med at du har jobbet 6 av de 10 siste månedene og får permisjon utfra det? Jeg blir litt forvirret av hvordan alt dette funker. ;)

Lykke til på legetime i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei itla!

Jeg titter etter jobb, men føler det ikke er mye vits å søke på 1 års stillinger en gang. Jobbet som vikar i barnehage før jeg fikk jobben jeg hadde nå, men vil ikke det nå pga løfting og sykdom.

Jeg søker om dagpenger og får de pengene jeg får. Sambo har en grei inntekt, så vi klarer oss.

:) Bare kjipt at legetimen er så tidlig. ;) Men da kan jeg komme meg hjem og nyte dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bra med den lille og meg etter legebesøk. Han målte blodtrykk, magemålet og hørte på hjertet til lille nurket. Alt var bra.

Fikk meg også første jordmortime om 4 uker. Det blir litt spennende. Da skal også sambo bli med.

Er i dag hos mamma på besøk. Skal være her til etter middag da sambo kommer å hente meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er supert. Trodde ikke noe annet enn at alt sto bra til heller, siden lille nurket er så aktivt. Særlig når jeg legger meg på ryggen om kvelden. Da er det leven. Hun ligger nok ikke da særlig behagelig, og skal snu seg. Noe som ikke er lett når jeg ligger på ryggen. Magen blir på en måte borte da. Hehe....

Lager sjokoladekake hos mamma nå. Nam. Det skal bli godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi har visst "jubileum" på samme dato, vi - mannen og jeg feiret 10 år sammen på fredag :hjerte: Maten på Ekebergrestauranten hørtes nydelig ut! Da jeg leste hva dere hadde spist, lurte jeg på om du husket alt utenat, eller om du hadde menyen foran deg :ler: Så flott at alt står bra til med snuppa deres! Siste arbeidsdag i dag? Kunne virkelig tenkt meg mer fri jeg også nå, for alt begynner å bli veldig tungt nå! Har to måneder igjen av vikariatet, så jeg håper jeg holder ut. Kos dere med sjokoladekake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... jeg kopierte rett fra menyen som ligger ute på nettsiden. ;) Har ikke peiling på sånne fancy matuttrykk.

Jeg får sikkert litt for mye fri nå. Men jeg får bare nyte det så lenge det varer. :)

Skal kose oss med kake ja. Den står og stekes i dette øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepps, kaka ble veldig god! Og ekstrem enkel å lage.

Første dag hjemme i dag. Klarte å stå opp samtidig med min kjære, så da spiste vi frokost sammen. Har satt på en vask av klær som straks skal henges opp. Skal ellers scanne litt dokumenter som skal sendes av gårde til NAV og NITO i forbindelse med arbeidsløshet. Har også de fleste papirene jeg trenger for foreldrepenger som skal sendes til NAV. Husket også å be om legeattest på termin fra legen. Viktig å huske på når man først er hos legen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vaska hengt opp, pluss en hvitvask som også er ferdig og heng topp.

Min mamma var innom her, for hun hadde kjøpt refill flaske for oppvaskmiddel og brødboks for oss. Snille mamma. Hun fikk litt lunsj før hun tuslet ned til seg selv igjen.

:) Nå har jeg gjort klare papirene som sendes til NAV i forbindelse med arbeidløshet. Så det er godt å være ferdig med det. Får håpe det ikke tar alt for lang tid før jeg får noe svar. Lever på feriepengene for neste år så lenge! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Milla, koselig at du er innom.

Jeg klarte å stå opp tidlig i dag også! :)

I dag er det scanning av bilder, støvsuging av soverom og vask av badet som står på programmet. Får se hvor mye jeg rekker. Bør jo komme meg ut en tur også!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos scanner, kanskje den gamle scanneren min nå endelig funker igjen, siden jeg har kvittet meg med Vista? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lunacia!

Jeg har lastet ned nye drivere fra hjemmesiden til EPSON, som er beregnet på Vista, og det funker utmerket. :) Men det er jo bare å prøve!

I går rakk jeg å støvsuge soverommet + å skifte sengetøy. Gikk også en liten tur.

I dag skal jeg starte med scanning med en gang, slik at jeg kommer i gang. Bør være ferdig med albummet til onsdag kommende uke.

Dagens lille utflukt går til apoteket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...