iingvild Skrevet 15. april 2008 Forfatter #1581 Del Skrevet 15. april 2008 Hadde en fin helg og en fin ettermiddag i går. Da var jeg nemlig sammen med ei veninne på teater. http://oslopuls.no/kunst/article2303952.ece Det var et annerledes og spesielt stykke. Bra for hjernen! I dag blir det middag hos mine foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. april 2008 #1582 Del Skrevet 22. april 2008 Hei hei, hvordan står det til med denne damen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. april 2008 Forfatter #1583 Del Skrevet 23. april 2008 Takk for besøk Milla! Kjempe koselig! Vi hadde en super "påskehelg" sist helg. Med hyttetur, vennebesøk, sol og snø! Vi basa i snøen (eller bala som sambo sier), lagde hopp for små-hoppere og nøt sola ute. Vi grilla på søndagen og gikk en liten tur. I går hadde vi besøk av foreldrene mine til middag, og i dag skal jeg ut og grille med de andre på jobben. Til helga skal vi på tur til trøndelag, dvs vi tar fri fredag og mandag slik at det blir en 4 dagers helg. Vi håper på å se litt tiurleik! Mye som skjer omdagen altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. april 2008 Forfatter #1584 Del Skrevet 29. april 2008 Kom i går hjem fra en skjønn liten ferie. Tok fridager fredag og i går mandag. Dro til Trondheim torsdag kveld, og dro videre sammen med et vennepar til setra til familien til sambo fredag formiddag. Der var snøen på veien ennå ikke smeltet, men det var heldigvis ikke så langt å gå. Jeg gikk oppå snøen mye av veien opp til setra, som ligger oppe på en liten topp. Det er utrolig utsikt til alle kanter. Der er det mye artig dyreliv, blandt annet linnerler som svever og er veldig "hjemmekjære". Vi så også en elg fra bilvinduet på vei hjem. Ikke noe dagligdags for meg! Nå blir det en koselig uke, med en fridag i midten. Sambo skal ikke jobbe fredag, så han får en to-dagers uke! Heldiggrisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #1585 Del Skrevet 2. mai 2008 Da var det "plutselig" mai, og det begynner å bli grønt ute. Er en liten tur på jobb i dag, etter fri i går. Det blir herlig med helg etter en *kremt* kort uke! (Jeg hadde jo fri på mandag). Samboeren har fri i dag også, så håper han får gjort litt hjemme. Hehe... Vet ikke hvor mye jeg skal forvente. Var flink i går tidlig. Lagde gresk olivenbrød og ost/bacon pai og hadde tzatziki til. Spiste frokost/lunsj kl 12. Og spiste det samme til middag. Har ingen andre planer for helga enn at jeg skal opp i skogen og lukte på våren. Kanskje lete etter noen hvitveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. mai 2008 #1586 Del Skrevet 6. mai 2008 *sniktitter melder seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. mai 2008 #1587 Del Skrevet 6. mai 2008 *abbonere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #1588 Del Skrevet 6. mai 2008 Snik titter? Hmmm Hehe... Bare tuller. Kjempe koselig. Trodde ikke jeg hadde så mange av den sorten! Kjempe koselig at du la igjen en hilsen Reka! Ha en fin dag! I dag: Voknet opp med myggestikk på det venstre beinet. Sommeren er i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #1589 Del Skrevet 6. mai 2008 Hadde i går besøk av ei god veninne til middag. Kjempe koselig å se henne igjen. Ringte samboeren som er på jobbtur til Frankrike på kvelden, og han hadde lagt igjen en søt lapp til meg. Hvis jeg hadde problemer med å sove, var det bare å ringe for å høre nattasang! Skrev tre postkort i går. (Med posten i dag). Finland, Spania og Kina. Jenta fra Kina hadde skrevet navnet sitt med tegn på profilen. Det var vanskelig å skrive det på postkortet, men jeg fikk det vel til på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #1590 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg trodde sambo skulle komme hjem i morgen, men på mailen han skrev virket det som han kommer hjem i kveld. Da blir det å få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. mai 2008 #1591 Del Skrevet 6. mai 2008 Hadde han med en hilsen fra Frankrike da? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #1592 Del Skrevet 7. mai 2008 Hm.. nei, han hadde ikke med annet enn seg selv og drikkevarer. Tviler på at han rakk så mye annet. Han kom ikke hjem før rundt kl 01.00, så jeg hadde sovnet da han kom, men det var godt å få han hjem! I dag skal jeg spise middag hos foreldrene mine, mens sambo spiser i leiligheten. Det er dugnad i borettslaget også, så han tar kanskje en liten tur dit. I går var jeg på koselig middag hos kusina mi som bor i samme borettslag. Siden vi har kjøpt ny tv, så skal hun få låne den gamle vår. Den er jo ikke så gammel, og den er større enn den hun bruker nå. Bare ikke hun starter å se mye mer på tv! Hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. mai 2008 #1593 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei! Takk for hilsen i dagboka mi Hvis jeg får adressa di på en sms eller noe så kan det jo hende det vanker et postkort (siden jeg har skjønt at du er interessert i sånt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 14. mai 2008 #1594 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei hei! Studerte han der alle 5 årene? J tar forkurs, så han kan ikke gå på NTNU, kommer bare inn på høgskoler. Han skal derimot ta bachelorgraden på HiB og søke seg videre til NTNU så han får en mastergrad:) Var det lett å få jobb etterpå? Tjener han greit (ikke det viktigste selvfølgelig, men er jo greit å ha så man klarer seg!)? Blir det mye kontorjobbing eller reiser han mye rundt og er ute på "byggeplassen" også? Hva slags postkort er du interessert i? Med eller uten stempel/frimerke/hilsen? Koselig med hilsen i dagbok! Så nå har jeg huket av deg også! Klem klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 14. mai 2008 #1595 Del Skrevet 14. mai 2008 Takk for svar! Hørtes jo ut som en kjempebra jobb! Akkurat sånn J har lyst på også, jobbe i Norge, men muligheter for utenlandsreiser av og til. Så vil han alltid være en "trikker" (elektriker) innerst inne, så kontorjobb hver dag tror jeg ikke han orker heller! Da skal jeg sende deg noen brev når vi reiser til Singapore om et år, og hvis vi får til den roadtripen til USA :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #1596 Del Skrevet 14. mai 2008 Koselig med besøk! Sånn går det når en er på jobb og snuser i andres dagbøker i stedet for å jobbe. Men litt er nå blitt gjort. Vi hadde en fin pinse med masse båtpuss. Og seilbåten er nå på vannet. 17. mai skal vi være i trøndelag, så det blir koselig å se "svigerfamilien". I dag skal vi ha pannekaker til middag! Lost på tv og kanskje litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. mai 2008 #1597 Del Skrevet 15. mai 2008 Ooo.. Nå fikk jeg lyst på pannekaker.. Så bra at pinsen var vellykket! Heldige som har seilbåt!! *Vil også ha, men kan ikke seile* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #1598 Del Skrevet 15. mai 2008 Det er jo foreldrene mine sin seilbåt, hadde ikke hatt råd til å ha en selv. Men kan jo seile litt da, men trives best i selskap av andre som er bedre til å seile enn meg. Vi skal seile Færder seilasen i år også, rundt 13. juni. Det blir artig. Pannekakene var gode, selv om sambo steker dem mye tykkere enn det pappan min gjør. Også lager sambo magrere pannekaker til meg enn til seg selv. Rimelig greit egentlig. Godt med blåbær på! I dag blir det pakking og rydding før vi reiser i morgen. Greit at det ser fint ut når vi kommer tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #1599 Del Skrevet 16. mai 2008 Da farter jeg til toget for å dra til Trondheim sammen med min kjære! Vi havner nok i Steikjer i morgen. Jeg håper alle som er innom får en fin 17. mai feiring i morgen! Hurra, hurra, hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. mai 2008 #1600 Del Skrevet 16. mai 2008 Bare innom en liten tur for å ønske deg god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå