Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Hei og takk for :klem: Bamsemums!

Nå har jo jeg en mye lettere jobb enn deg da. Jeg blir jo "bare" stiv av å sitte stille. Hadde sikkert knekt helt sammen med en slik jobb du har.

Håper treningstrikken jeg har bestilt kommer snart. Tror det kommer til å hjelpe godt med litt trening (fysioterapauten sa det hjelper med bare 5 min per dag). :)

Er hjemme i dag fordi nakken kranglet litt i natt. Skal ut og tusle en tur nå. Det brenner pent i ovnen her! :) (Men må ut en tur likevel! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Revenka

Hei :) lenge siden sist. Hvordan går det med deg?

Trives du på jobben? Hva har skjedd med nakken din? Høres ikke noe godt ut iallefall. Får håpe det hjelper hos fysioterapauten. :) Kos deg ute på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for hilsen Revenka! :)

Alt er bra bort sett fra nakke og rygg, men den er jo på bedringensvei den også! Er vel bedre enn rett før jeg merket at noe var galt. Har slitt med hodepine og stiv nakke i hele sommer, men har ikke skjønt hvorfor.

Jeg trives på jobben ja, men har bare midlertidige kontrakter. Det er litt kjedelig når man skal prøve å planlegge litt forover! ;) Men tar det som det kommer. Prøver å søke litt andre stillinger også, men det har ikke blitt noe mer enn det.

Det ble lite med gåtur, prøvde å gå litt oppover i skogen, men det er jo bare super glatt, så jeg måtte gi opp. Men var ute i 45 minutter da. Gleder meg til det kommer mer snø!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums
Hei, takk for hilsen Revenka! :)

Alt er bra bort sett fra nakke og rygg, men den er jo på bedringensvei den også! Er vel bedre enn rett før jeg merket at noe var galt. Har slitt med hodepine og stiv nakke i hele sommer, men har ikke skjønt hvorfor.

Jeg trives på jobben ja, men har bare midlertidige kontrakter. Det er litt kjedelig når man skal prøve å planlegge litt forover! ;) Men tar det som det kommer. Prøver å søke litt andre stillinger også, men det har ikke blitt noe mer enn det.

Det ble lite med gåtur, prøvde å gå litt oppover i skogen, men det er jo bare super glatt, så jeg måtte gi opp. Men var ute i 45 minutter da. Gleder meg til det kommer mer snø!

Jeg stemmer også for mere snø :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra Bamsemums! :) Det er jo faktisk litt hvitt nå, men vi trenger mer, masse mer. Gjerne litt kaos-mengder med snø, 40 cm i løpet av natta! :) Da hadde jeg blitt happy! ;)

Tusler en tur til butikken. Håper jeg ikke tryner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Gikk turen til butikken greit, ingen trynings!? ;)

Ja maaaaaaaaasse snø, sender vibber mot himmelen, gi oss snø, gi oss snø :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Kanskje jeg skal prøve med gulerøtter. Du har masse nam på siden din (kokeboken). Kanskje jeg skal prøve noe der? ;) God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare sunne ting på mat-bloggen min da! Hehe.... men det er sikkert sunnere enn å spise potetgull og godis!

Vi har en stor kakekrukke, så prøver å ha noen kjeks i den hele tiden. Det varer omtrent 2 uker med 20 kjeks. Nå har vi "sprø havre og kokoskjeks". Det var utrolig gode.

Ellers er det meste bra omdagen. Helga gikk alt for fort, men vi hadde det veldig hyggelig. Fredag var vi hjemme og spiste super god oste-bacon pai. Lørdag kjørte vi opp til mamma og pappa på hytta. Tok litt mer ekorn/fugle bilder, og vi gikk en kort skitur søndagen. Pappa dro med samboeren min på en skitur til etter det, og pappa gikk vist litt vell fort. S var helt utkjørt resten av dagen.

Nå til helga er det Trondheimstur igjen. Det blir koselig å se om det er snø der. Tipper det er rimelig likt som her i Oslo, men man kan jo håpe.

Var ellers hos fysiobehandling og lege på mandag. Har endelig fått tak i treningsstrikken som jeg skal bruke. Så da håper jeg ryggen og nakken er bedre neste gang jeg er hos fysiobehandling. Har som mål å jobbe 100% om rundt 4 uker. Jobber 60% nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke lenge igjen til helg! :)

Utrolig fint at det er kommet litt snø nå, håper den blir en del dager! Det hadde vært fint å kunne gå på skitur etter jobb en dag!

I morgen skal jeg bare en kort dag på jobb. Ble en ekstra time i dag også, pga avskjedskakespising. Kan jo ikke gå før kakene er spist!!

:) God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Så det er kommet litt snø borte hos dere også, her er den endel... frykter det vil smelte igjen, men det er visst meldt litt kaldere vær og mere snå så....

Litt tidlig enda, men... GOD HELG !!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Takk for hilsen!

Vi har hatt en fin helg i Trondheim nå! I dag er det kjølig. Rundt -9grader. I går var samboer og jeg på besøk hos en tremenning av meg her i Trondheim. Det var veldig koselig å treffe henne. Jeg har sett bilder av henne fra jeg var lita, skulle gjerne truffet henne før. Men bedre sent enn aldri. Hennes mormor og min farmor er søsken. Hennes mor var også der. Så det var koselig å hilse på kusina til pappa.

Kjæresten skal mye ut og reise de neste par ukene, så jeg har avtalt litt middagsavtaler her og der. Det blir koselig det også, selv om samboeren gjerne skulle vært hjemme.

Sender en søndagsklem til de kjente som titter innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jammen søndag igjen!

Vi hadde en fin kveld fredag med pizza og vin. Vi så litt på Caprino DVD'n jeg har kjøpt. Så på Karius og Baktus. :)

I går hadde vi stor "rydde i leiligheten" dag. Samboeren min vasket vinduer, mens jeg støvsugde. Han vasket også gulv og ellers på badet, mens jeg tidligere vasket dusjen.

Vi hadde lørdag kveld besøk av en kompis av S med fru og liten gutt på 5 måneder. :) Kjempe koselig!

I dag er det morsdags middag hos mamma. Hun får litt brownies i gave (som jeg lagde i går). Nam nam! Usunt og godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kikka på den postcrossing linken din på hobbyforumet.

Det så igrunn litt spennende ut!

Tror jeg må sjekke det litt nærmere.

Takk for at du introduserte meg!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Så koselig! Det er alle typer mennesker som driver med dette ute i verden, og det er så utrolig koselig å få litt kontakter i de ulike landene. :)

Sambo og jeg hadde en fin kveld i går. Han kom hjem fra Sveits natt til torsdag, han hadde da reist i ca 12 timer. Pga kanselert fly (x2). Kjedelig, men det var godt å få han hjem! I kveld skal vi spise litt sunnere mat, så skal lage noe med den frosne torsken som ligger i fryseren. Lørdag kveld skal jeg være barnevakt for barna til ei kusine, de skal bare sove, så det blir ikke store jobben. Men det er koselig å kunne gi dem en liten frikveld.

*jobben kaller!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig det ~Milla~ :)

Dette er mitt innlegg nr 3000! Tilfeldig at jeg så det nå i kveld! Koselig! :) Var på koselig KG-treff i går!

Var oppe i skogen og tittet på om det var muligheter for skigåing i morgen. Det var litt hart i løypa nærest oss, men bedre muligheter på den andre oppgangen i skogen her. Jeg var flink og vasket gulv på kjøkkenet og i stua, mens samboeren min festet listene i gangen. Det var jo ikke på tide i det hele tatt, det er jo snart et år siden vi flyttet inn. Men det har funket bra å bo her, selv om vi har manglet lister på to vegger i gangen.

Fikk to postkort i dag, postcrossing kort fra Belgia og et kort fra ei veninne som studerer i Roma. Av henne fikk jeg et postkort fra San Fransisco! :) Kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
Koselig det ~Milla~ :)

Dette er mitt innlegg nr 3000! Tilfeldig at jeg så det nå i kveld! Koselig! :) Var på koselig KG-treff i går!

Var oppe i skogen og tittet på om det var muligheter for skigåing i morgen. Det var litt hart i løypa nærest oss, men bedre muligheter på den andre oppgangen i skogen her. Jeg var flink og vasket gulv på kjøkkenet og i stua, mens samboeren min festet listene i gangen. Det var jo ikke på tide i det hele tatt, det er jo snart et år siden vi flyttet inn. Men det har funket bra å bo her, selv om vi har manglet lister på to vegger i gangen.

Fikk to postkort i dag, postcrossing kort fra Belgia og et kort fra ei veninne som studerer i Roma. Av henne fikk jeg et postkort fra San Fransisco! :) Kult!

Kg treff, hvor var dere?

Synes det høres litt skummelt ut :fnise: Var det mange som kom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...