Gjest bamsemums Skrevet 8. mai 2007 #1441 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei du opptatte iingvild. Nå er vel leiligheten ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #1442 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei! Vi har ikke gjort så mye i det siste, bare litt små innkjøp og sånt! Utrolig godt å ikke trenge jobbe så masse på ettermiddagene. Lørdag var kjæresten i byen på litt museum i forbindelse med jobb og jeg var hos mor og far. Fikk også tid til å hilse på barna til kusina her i Oslo. Jeg fikk passet på lille F (4 måneder) og trillet han til han sovnet. Søndag var vi på en sykkeltur inn til Lilloseter. Det var bra å kjenne hvor dårlig form jeg egentlig er i. Kremt. Må nok sykle mer snart ja! I går hadde vi besøk av ei veninne og hennes samboer. I dag er det dugnad i borettslaget. Har også fått sendt ut litt postkort i dag, og skal sende et i dag også. Holder på å reinstallere windows på datan min, derfor jeg er ekstremt lite på nett omdagen. Særlig lite på msn messenger. Synes det er greiere å bare skrive mail og korte meldinger, enn å sitte og skrive en samtale på msn. Det blir jo brukt litt tid på fjesboka også, men må prøve å ikke bruke så mye tid på det på jobb. til Bamsemums som er snill og titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 8. mai 2007 #1443 Del Skrevet 8. mai 2007 Hva fikk dere kjøpt på ikea da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #1444 Del Skrevet 8. mai 2007 Totalt har vi nå kjøpt: to billy bokhyller, to benno cd/dvd hyller (alt hvitt), en kommode (hvit). Andre gangen vi var der kjøpte vi en mørkeblå rullegardin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 9. mai 2007 #1445 Del Skrevet 9. mai 2007 Vi har også lystette rullgardin fra IKEA, gode de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #1446 Del Skrevet 15. mai 2007 Jepp, kan ikke ha de helt nede i hverdagen, for da våkner jeg ikke av at det blir lyst. Om jeg ikke gjør det er det ennå vanskligere å stå opp. Ellers lite som skjer, datan min er endelig i siget igjen. Men den er ikke helt frisk selv om Windows er lagt inn på nytt. Den starter stadig med helt svart skjerm, og den vil stadigvekk ikke skru seg av. Men nå kan den brukes en stund til i alle fall. Samboer og jeg er kommet fram til at vi skal ha en datafri kveld hver uke. Valget falt på onsdager. Da skal vi lese bok/bøker og nyte litt fred og ro. Skal på middag hos mamma og pappa for å grille 17. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. mai 2007 #1447 Del Skrevet 16. mai 2007 Ha en fin 17. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 16. mai 2007 #1448 Del Skrevet 16. mai 2007 Ha en riktig fin 17.mai feiring!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #1449 Del Skrevet 19. mai 2007 Var vist ikke innom her i går. Selv om det var stille og rolig på jobben. Vi hadde en koselig 17. mai med frokost hjemme, så til byen for å titte på barnetog, slott og salutt kl 12. Deretter satt vi på med mamma og pappa hjemover igjen. Etter en is også da! Hos m og p spiste vi pølser og senere grillet vi middag. Fruktsalat til dessert og sjokoladekake etter det igjen. Så tuslet vi opp til leiligheten igjen. Dvs bunaden min ble igjen, og jeg gikk i vinterstøvletter opp. Det var de eneste skoene jeg hadde igjen der. I dag har vi handlet kasser til balkongen og noen blomster. Vi skal ha litt blomster og litt potet. Det blir spennende om vi får nok poteter til en middag eller to! Ellers blir det litt titting på facebook og postkort som hagler inn! Fikk mitt første fra Storbritania og Estland denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 23. mai 2007 #1450 Del Skrevet 23. mai 2007 Innom å lager litt i boka her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. mai 2007 #1451 Del Skrevet 23. mai 2007 Poteteter, så spennende! Blir gøy å høre om det ble noe av dem, da. Samboeren min har hatt store planer om en liten kjøkkenhage, men jeg tror det må vente til neste år. Blitt litt mye nå, men blomster har vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #1452 Del Skrevet 24. mai 2007 Koselig med besøk Bamsemums og pusla! Vi har ennå ikke satt potetene, og den ene blomsten er allerede knekt pga hard vind i helga. Ja ja, sambo er bare fornøyd, mer plass til poteter. Vi drøyer litt med å sette potetene, må ha perfekt timing for å få best mulig avling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 25. mai 2007 #1453 Del Skrevet 25. mai 2007 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #1454 Del Skrevet 1. juni 2007 Da var det helg igjen gitt. Har hatt en god start på helga, og venter nå til uka på ny kontrakt på jobben. Den varer til jul, og det er lenge nok for nå. Blir nok sikkert lengre også. Blir litt skummelt å forhandle om lønn, men håper på at de har satt den noe opp på forhånd, hvis ikke kan jeg i alle fall ikke lavære å klage på det. I morgen skal vi slappe av og handle litt matvarer. Det er utrolig skjønt å ha mat i fryseren i stedet for å måtte handle annen hver dag. På søndag skal vi på seiltur. Det er jo meldt bedre og bedre vær! Til neste helg er det færder-seilas og bursdag! Kjære skal til Krakow (Polen), så han skal ikke være hjemme, snufs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #1455 Del Skrevet 3. juni 2007 Da er helga nesten ferdig. Fredags kvelden ble brukt til koselig hygge innendørs i regnet. Vi dyrte i ovnen, og la nesten hele stua i røyk. Litt skummelt egentlig, for i mørket var det ikke så lett å se at det var masse røyk. Men vi fikk luftet ut litt, slik at det var levelig der. I går ble dagen tilbragt mest innen dørs og med litt handling av matvarer for kommende uke midt på dagen. Blomsterkassene var fulle av vann og måtte få et lite stikk i seg. Dette resulterte i at underetasjene fikk jordregn over seg. GØY! NOT! Vi måtte vaske hos oss, og naboene sier forhåpentligvis fra når de er hjemme(de har fått lapp i postkassa!). Vi lagde sjokoladekake og potetsalat til søndag, samt en god pizza til lørdagskvelden. Vi så den første pirat filmen: Curse of the Black Pearl. I dag dro vi på seiltur sammen med pappa på fjorden, ombord i MS Laban. Motorseileren til mamma og pappa. Det var ikke mye vind så vi lå mye og vaka rundt Nesoddtangen. Samboer fiska, og fikk en middels stor sei og en stor Torsk. Vannet var ikke særlig varmt, men utrolig med sol. Solbrent på ryggen, ellers hadde jeg klart å smøre meg godt. Selv om jeg bare brukte faktor 6. Vel hjemme hos mamma og pappa igjen, grillet vi middag. Kjøpt ørret, fisket sei og kjøpt lammekoteletter. Med salat og hjemmelaget potetsalat. Til kaffen ble det god kake også! Nå er vi kommet hjem igjen, og det er godt å få slappet av litt før natta kommer snikende på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 3. juni 2007 #1456 Del Skrevet 3. juni 2007 Hørtes ut som en riktig så koselig helg. Noen bilder av leiligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 11. juni 2007 #1457 Del Skrevet 11. juni 2007 *****lager liv******* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #1458 Del Skrevet 11. juni 2007 Koselig det bamsemums! Er litt for sliten til å skrive masse her nå, seilet Færderen i helga, og det ble ikke så mye søvn. Men ellers er alt bra. Skal ha tre veninner på besøk i kveld for en liten feiring av bursdagen min som var på lørdag. Bilder kommer nok etter hvert, men det ser så rotete ut ennå. Gang, soverom og stue mangler noe møbler til å rydde vekk rot. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 15. juni 2007 #1459 Del Skrevet 15. juni 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #1460 Del Skrevet 17. juni 2007 Takk for det bamsemums! Fredag var jeg på jobbfest, gikk hjem tidlig siden jeg fortsatt var utslitt etter sist helgs seilas. Det var godt å komme hjem til leilighet og sove godt og trygt hos samboer. I går var vi litt rundt og handlet. Først på alnabru (kjøpte speil, utebord og stumtjener). Deretter kjøpte vi litt mat for neste uke på OBS. Vi spiste middag og drakk vin på balkongen før vi gikk inn. Nå regner det på klærene som har hengt ute siden i går. Håper på opphold og tørkevær i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå