Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:) det er koselig at du synes den er fin mee mee!

Ja det er supert med vedovn med glass! :):klem: bamsemums!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er fordi jeg endret bittelitt i profilteksten min, men alle de siste postkortene har vært akkurat av den sorten jeg ønsker meg. :smilbla: Da blir jeg glad, og jeg har fått postkort fra steder jeg aldri kommer til å besøke, så det er spennende. Jeg må ut på postkortjakt selv nå, har gått tom for postkort og så må jeg finne et med pingviner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Det høres bra ut Arkana! Jeg har ikke fått et off. kort nå siden starten av mars, fikk flere kort enn jeg sendte en liten periode, men nå bør det komme noen etter hvert! :)

Legger du ut kortene dine på nett Arkana?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Det høres bra ut Arkana! Jeg har ikke fått et off. kort nå siden starten av mars, fikk flere kort enn jeg sendte en liten periode, men nå bør det komme noen etter hvert! :)

Legger du ut kortene dine på nett Arkana?

Jeg hadde et opphold en stund hvor jeg sendte flere enn jeg mottok, men plutselig kom det en del kort rett etter hverandre. Nå har jeg vært litt treg med å sende kort ut så det tar vel en stund før jeg får noen tilbake, men jeg bytter litt privat med noen også.

Har ikke lagt ut noen enda, men jeg tenkte jeg kanskje skulle gjøre det når vi har flyttet og har installert scanneren igjen, men foreløpig er den pakket ned på et lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ok, det blir spennende å se, jeg har bare lagt ut de off. kortene til nå, har planer om å legge ut de andre også. Scanner alle.

I går var jeg på posten og hentet min nye mobil på vei hjem fra jobb. Nokia 5500! :) Veldig fornøyd hittil! Vi var også å tittet på bordet som var lagt ut for salg på finn.no og vi dro hjem med et rimelig fint glassbord til 800kr. Ny pris var rundt 2000kr, så synes det var greit. Det passer bra med sofan!

I kveld reiser vi på hyttetur for helga, før det er jobbing mandag og tirsdag. Tirsdag kveld blir det togtur til Trøndelag!

Gleder meg til :kose: og :kline: i påskeferien, kjæresten har nemlig vært litt snufsete i nese og hals etter at han kom hjem, og jeg vil ikke være syk i påsken. Men vet ikke helt når jeg skal satse på at han er frisk. Kanskje midt i påsken? Hehe... da er det jo ikke så farlig om jeg evt blir syk etter påske! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Bamsemums!

Jeg koser meg masse på hytta nå i helga! Vi har nettopp startet grillsesongen! :) Vi spiste ikke ute da, men det var koselig å bruke gassgrillen litt!

Vi var på en koselig skitur i dag, og fikk litt sol, og en vaffelbit! Det blir jammen mye frisk luft når man er på påskehelgetur. Er jo trøtt allerede nå. Nå blir det litt avslapping før jeg skal lage vafler. Ny skitur i morgen, og så en liten times togtur hjemover til Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Hørtes ut som en veldig koselig helg, blir dessverre ingen hyttetur på meg i påsken, men får prøve å ta det igjen etter påske :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):klem: Bamsemums!

Vi kom oss hjem i går kveld, broren min kom oppover til middag, så vi satt på med han hjem igjen.

Vi fikk gått oss en liten skitur i går også, så det var koselig. Det ble litt aprilsnar spøker også, vi knøt opp noen bananer i et grantre, tok bilde med telefonen og sendte til foreldrene til kjæresten. :) Skrev at vi skulle ut på banansanking før alle giraffene i området spiste de som var. ;)

Kjæresten har fri i dag, mens jeg er på jobb, så han har fått i oppdrag å kjøre et par flyttelass og henge opp nyvaskede klær. Håper det er ennå mindre å flytte når jeg kommer hjem i kveld. Vi har jo flyttet masse under veis i oppussingen, men det kommer stadig frem ting som skal være med oppover. Satser på å bo i leililigheten fra rett etter påske! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:klem: til La T. og Bamsemums!

Kom til Trondheim tidligere i dag, og skal ta nattoget sørover i kveld.

Vi har hatt en kjempe fin hyttetur siden onsdag. Mye forskjellig vær, med avsluttning i kjempesol. Det kom rundt 50cm nysnø i løpet av tre dager, med mye vind så det var herlig å base i snøen. Vi tok masse bilder, spiste god mat og gikk korte skiturer ut fra hytta.

I morgen er det bare å gå rett på jobb fra toget, så er det en liten tur opp til leiligheten for å BO der! :) Det blir supert. Pappa har startet å sette opp fliser over kjøkkenbenken. Det blir spennende å se hvordan det ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det blir på en måte innflytting i dag. Men det blir heldigvis ikke så mye bæring i dag, må bare flytte litt klær, pc og tv. :) Vi skal møtes i leiligheten og spise først, før vi flytter det. Kanskje rydde litt også! Det er jo nok av ting som ikke er kommet på plass ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...