Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går jammen meg unna i leiligheten i helgene.

Nå i helga klarte vi å:

-Bestille vedovn og montering. (8. februar).

Nesten helt denne, bare litt annerledes på toppen.

- Malt vegger og tak på kjøkkenet, klart for gulvlegging.

- Montert lampe i gangen og merket for montering på stua.

- Malt to strøk på tapeten i gangen

- Malt lister i gangen for andre gang.

- Malt et nøkkelskap i "listefargen".

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeiii :)

Lenge sia jeg har vært innom her. ser at dere er godt i gang med flyttinga :klappe: Flinke jenta.

Koselig med baby i familien...

Håper du får en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink til å spise masse forskjellig du da mee mee!

Vi har jobbet i leiligheten tre ettermiddager denne uka.

Vi har fått malt lister og ryddet stua så det er klart for pussing av gulvet der.

Mamma har bestilt hvitevarer, og de kommer til uka. Den gamle vedovnen er demontert og på vei ut.

Elektrikeren er der i dag for å ordne litt ting, mamma er observatør.

I går fikk jeg velkomstpakka mi i bokklubben mat og vinglede. Fikk masse! Tre kokebøker, klokkeradio (som jeg har fra før), skritteller og DaVincikoden DVD.

Det blir spennende å se hvor mange skritt jeg går i dag. ;)

Jeg bestilte nytt digitalkamera i går, og nå ligger det på postkontoret mitt og venter på at jeg skal bli ferdig på jobb. :) Supert. Det gikk veldig fort. Gleder meg til å teste det ut i helga. Da blir det nok en gåtur opp i skogen.

Kjæresten skal på helgetur hjem denne helga, så da får jeg slappe av litt alene. Det blir ellers ikke så mye alenetid. Men synes det er topp å ha kjæresten hos meg hele tiden.

:hoppe: ikke mye som står igjen på leililigheten nå. Kanskje vi har flyttet inn innen tre uker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Alt står bare bra til, koselig at dere har tittet innom!

:klem: til bamsemums og mee mee! :):klem:

På fredag var det litt av et styr hjemme. Jordfeilvasleren gikk, etter en lang stund og irriterende tanker om pipingen så fant vi ut at det var varmtvannsbeholderen til mamma og pappa som var gått. I prosessen med å finne ut hva der var, så tok mamma og skrudde av hovedsikringen, da begynte alarmen også å pipe (heldigvis ikke å ule!!) Der var det lite batteri. Ringte først en gang til feil nr, og så ringte jeg til riktig nr, men ble satt feilaktig videre hos S24 eller hva Falken heter nå. Så ringte de til oss etter hvert da, så vi ble kvitt pipinga fra alarmen. :)

Enden på visa var at mamma og pappa nå har to nye varmtvannstanker og ny reduksjonsventil. (De har egen tank til hybelleiligheten, så jeg hadde varmt vann i helga!) Trykket er bedre, og det varme vannet renere! De gamle tankene var 25år gamle, så de byttet likegodt begge to.

I dag er mamma oppe i leiligheten for å ta i mot rørleggerene der. Mamma og pappa legger denne uka nytt gulv på kjøkkenet, og den gamle vedovnen er tatt helt ut. Vi skal snart starte på pussing av gulv på stua. :)

Det var en liten oppdatering.

Ellers er det litt rot å bo i en bag og to søplesekker. Så gleder meg til leiligheten er ferdig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bo i en bag og to søppelsekker ja, jeg er snart der jeg også! Men nå kan dere vel snart flytte inn, det blir nok fint! :)

Falck heter G4S nå, forresten ;)

Gooood helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma hadde besøk av en fra G4S i dag, så nå har vi fått nye klistremerker! ;)

Ikke lenge til vi kan flytte inn nei. Om to uker er nok kanskje kjøkkenet på vei opp. Det kommer til Norge neste uke i alle fall. Vi var borte og betalte resten av summen i dag. Mamma og pappa samt kjæresten er oppe og mekker mer i leiligheten nå. Jeg må slappe av litt sånn at jeg har energi til fest i morgen! ;)

Jeg har vasket opp etter middag, vasket og hengt opp klær, støvsugd og overført litt bilder. Puh... sa jeg slappe av?

Nå skal jeg skrive masse postkort som jeg skal sende ut. :) Er med på Postcrossing. Det er artig. Må også komme meg videre med albumet jeg skal lage til tanta mi.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk pusla! :)

Jeg hadde en fin helg. Brukte masse tid på å scanne inn de siste bildene til albummet som tanta mi skal få til 70års dagen om rundt 1,5 uke. Det blir veldig spennende å se på resultatet og om det kommer fram i tide.

Nå er kjøkkengulvet i leiligheten ferdig, og gulvet på stua er pusset, lakket og dekket til. Plata som skal være under ovnen er på plass og skal males i en farge vi skal blande fra sort og hvit.

I går kjøpte vi også beleggningsstein som skal være på veggen bak ovnen.

Kjøkkenet kommer sansyneligvis til Norge denne uka, kanskje montering i neste uke? :)

Jeg er nå langt inne i postcrossing verden. Har fått kort fra Finland, Emiratene og USA hittil. I dag sendte jeg postkort til Italia og USA. :) Moro! Venter på et kort fra Sofia, Bulgaria.

Titt innom http://www.postcrossing.com/ om du vil være med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det er hyggelig med postkort!

Har mange ganger vurdert å melde meg på en runde med quiltede postkort på Hobbyboden, men har til nå ikke somlet meg til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...