søndagsengel? Skrevet 27. desember 2006 #1261 Del Skrevet 27. desember 2006 Gratulerer med kjempefin premie i kalenderen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 27. desember 2006 #1262 Del Skrevet 27. desember 2006 gratulerer med premien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. desember 2006 #1263 Del Skrevet 27. desember 2006 Gratulerer med kjempefin premie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #1264 Del Skrevet 27. desember 2006 Bamsemums: Ja, jeg fikk masse fint! Bla kjeler, store glass, termometer og en badevekt. Av kjæresten fikk jeg en cd og best av alt en stor ramme som skal være i leiligheten vår. Bildet som skal være i den er ikke tatt ennå, men vi skal ut og jakte på motivet. Søndagsengel: takk! kjempe gøy! mee mee: Takk monja: Takk Endelig hjemme fra togtur. Hadde en kjempe fin 25 timers Trondheims tur! Hadde kontorplass på toget, så jeg så 2 episoder "The 4400", 1 episode Medium, 1 episode The O.C. og 1 episode One Tree Hill. Da er det jo ikke tart tiden går fort! Imorgen er det jobb og juleselskap etterpå. Det kan bli koselig, men slitsomt! På lørdag kommer kjæresten også sørover igjen! Hele denne meldingen er skrevet med en hånd, siden jeg holder et eple i den andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 28. desember 2006 #1265 Del Skrevet 28. desember 2006 Da er du flink til å skrive med en hånd gitt.... Ække så god på det jeg , men tyr ofte til det når voffen kommer og skal ha kos, får da får jeg ikke lov å ta til meg armen igjen for å skrive videre på pcen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #1266 Del Skrevet 28. desember 2006 til bamsemums! Det var nok ikke så stort kunststykke. Jeg har jo fem fingre på hånda! Startet tidlig i dag, sto opp kl 6.45 men klarte ikke være på jobb før kl 9. Dro rett før kl 15 for å bli plukketopp før juleselskap. Lånte dusjen i "hyblen" til datteren til kusina mi. Det var veldig koselig å se alle igjen. Nesten et halvt år siden sist. I morgen blir det jobb igjen, og så er det helt! Puh... ennå godt, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 28. desember 2006 #1267 Del Skrevet 28. desember 2006 Koselig med juleselskap, særlig å se gamle kjente igjen. Natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. desember 2006 #1268 Del Skrevet 28. desember 2006 Ha en koselig nyttårshelg da, du skal vel feire med kjæresten eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. desember 2006 #1269 Del Skrevet 28. desember 2006 Grattis med premien vennen - ble så glad når jeg så at du hadde vunnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #1270 Del Skrevet 29. desember 2006 Bamsemums: Natta! Håper du sov godt! Pusla: Jeg skal feire med kjæresten ja. Vi skal spise hjemme hos mamma og pappa, også skal vi kjøre opp til leiligheten og gå en tur oppover i skogen der. Kjempe fin utsikt fra Grefsenkollen, så tenkte vi skulle se raketter derfra. På ekstremt trygg avstand. Hehe.... Også skal vi sove første natt i nye leiligheten. Det er bare soverommet som er ferdig, men så lenge det er ferdig går det jo fint å sove der. Charmina: det var koselig sakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 29. desember 2006 #1271 Del Skrevet 29. desember 2006 Så koselig det blir med første natt i deres egen leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #1272 Del Skrevet 29. desember 2006 Ja, Bamsemums, jeg gleder meg masse! Selv om det sikkert blir litt rart å sove der med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 30. desember 2006 #1273 Del Skrevet 30. desember 2006 heia! Håper du har hatt en fin romjul! blir nok koselig første natta Håper du får en fin dag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #1274 Del Skrevet 30. desember 2006 Hei og takk for besøk mee mee! Romjula har gått fort, særlig siden jeg har vært en snartur i Trondheim og jobbet to dager. Nå har jeg møtt kjæresten etter hans lange togtur, og vi skal slappe av sammen alene i huset helt fram til mandag kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 30. desember 2006 #1275 Del Skrevet 30. desember 2006 så koselig da..får kose deg så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 31. desember 2006 #1276 Del Skrevet 31. desember 2006 Kos dere ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 31. desember 2006 #1277 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #1278 Del Skrevet 1. januar 2007 Takk mee mee, Bamsemums og Drua! Godt nytt år! Vi hadde en koselig kveld i går. Vi spiste pai og gikk tur i skogen og så på raketter fra en høyde over Oslo. Det var kjempe fint. Så gikk vi til den nye leiligheten og tente lys og spiste litt godis. Skal nyte den siste dagen med fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. januar 2007 #1279 Del Skrevet 1. januar 2007 Hørtes koselig ut! Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 1. januar 2007 #1280 Del Skrevet 1. januar 2007 GODT NYTT ÅR!!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå